Nowa tekstura dla zbroi 4192 3

O temacie

Autor Miszcz

Zaczęty 8.11.2008 roku

Wyświetleń 4192

Odpowiedzi 3

Miszcz

Miszcz

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy

Miszcz

Nowa tekstura dla zbroi
2008-11-08, 23:59(Ostatnia zmiana: 2008-11-09, 16:18)
EDIT: Temat dotyczy GOTHICA 2, pomyliłem się przy pisaniu tematu!

Witam, mam pewien problem. Otóż bawiłem się z teksturami i GoMan`em. Gdy go przeglądałem zauważyłem kilka nieużywanych w grze tekstur zbroi. Postanowiłem je wykorzystać. Napisałem skrypt w pliku IT_Armor.d

Cytuj
instance ITAR_HUM_DHT_ARMOR_V0 (C_Item)
{
   name                =   "Strój nocnego łowcy";

   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;

   protection [PROT_EDGE]   =   40;
   protection [PROT_BLUNT] =    40;
   protection [PROT_POINT] =    40;
   protection [PROT_FIRE]    =    0;
   protection [PROT_MAGIC] =    0;

   value                =   VALUE_ITAR_Dementor;

   wear                =   WEAR_TORSO;

   visual                =   "ItAr_Xardas.3ds";
   visual_change          =   "Armor_Vlk_H.asc";
   visual_skin          =   0;
   material             =   MAT_LEATHER;

   description            =   name;
   
   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         
   COUNT[1]            =    protection   [PROT_EDGE];
   
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      
   COUNT[2]            =    protection   [PROT_POINT];
   
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         
   COUNT[3]            =    protection   [PROT_FIRE];
   
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;      
   COUNT[4]            =    protection   [PROT_MAGIC];
   
   TEXT[5]               =   NAME_Value;         
   COUNT[5]            =    value;
};

Gdy uruchomiłem grę i wpisałem kod, wszystko działało lecz zamiast nowej tekstury pojawiła się stara, tekstura ubrania obywatela. Czy wie ktoś co wpisać, by na modelu od np. ubrania obywatela pojawiła się nowa tekstura? Mógłbym zamienić je w GoMan`ie, lecz chcę mieć nową zbroję! Czy wystarczy coś przemienić w ww. skrypcie? Czy dobrze myślę? Czy będę musiał do tego użyć 3ds Max`a?

EDIT: Problem rozwiązany - Dałem plik .asc z Gothica 1. Tylko ta zbroja jakaś niepożądana :lol2: ,
 

Oven

Oven

Użytkownicy
posty7
Propsy5
  • Użytkownicy
Czytaj tutki a będziesz wiedział wszystko wystarczy zmienić visual_skin = 0; na visual_skin = 1; i w texturce zbroi tęz zaznacz że nazwa z przykład : DRGH_V0-C na DRGH_V1-C
I wszystko będzie pięknie działało  :lol2:
 

TheSnajper

TheSnajper

Użytkownicy
posty51
  • Użytkownicy
Jest teoria . Ale najlepiej to zrobić maxem. W maxie odrazu zobaczysz czy wszystko na swoim miejscu leży itd.
 
Gothic jest stary i ograniczony. Nie zajmuję się już moddingiem tej gry i obchodzi mnie ona tyle, co zeszłoroczny śnieg!

Miszcz

Miszcz

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy

Miszcz

Nowa tekstura dla zbroi
#3 2008-11-09, 12:48(Ostatnia zmiana: 2008-11-09, 14:34)
Tutki czytałem :lol2:  Próbowałem robić z tym V1, ale mi nie wychodziło :D  Może spróbuję jeszcze raz. A na MAX`a mnie nie stać, a na pobranie go mam za wolne łączę. Jednakże popróbuję jeszcze z tymi versjami (V). Dzięki wszystkim za pomoc, w skryptach jestem troszkę zielony więc wybaczcie moją niewiedzę. Pozdrawiam

EDIT: Nic to nie dało :D  Ta tektura nazywała się HUM_DHT2S_ARMOR-C.TEX    a zmieniłem na  
HUM_DHT2S_ARMOR_V1-C.TEX.   Usunąłem stary wpis w pliku IT_Armor.d i zrobiłem nowy:
Cytuj
// ******************************************************
instance ITAR_Warrior_Armor (C_Item)
{
   name                =   "Pancerz wojownika";

   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;

   protection [PROT_EDGE]   =   50;
   protection [PROT_BLUNT] =    50;
   protection [PROT_POINT] =    50;
   protection [PROT_FIRE]    =    0;
   protection [PROT_MAGIC] =    0;

   value                =   VALUE_ITAR_KDW_H;

   wear                =   WEAR_TORSO;

   visual                =   "ItAr_MIL_L.3DS";
   visual_change          =   "Armor_Mil_L.asc";
   visual_skin          =   1;
   material             =   MAT_LEATHER;
       
        on_equip            =   Equip_ITAR_MIL_L;
   on_unequip            =   UnEquip_ITAR_MIL_L;

        description            =   name;
   
   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         
   COUNT[1]            =    protection   [PROT_EDGE];
   
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      
   COUNT[2]            =    protection   [PROT_POINT];
   
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         
   COUNT[3]            =    protection   [PROT_FIRE];
   
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;      
   COUNT[4]            =    protection   [PROT_MAGIC];
   
   TEXT[5]               =   NAME_Value;         
   COUNT[5]            =    value;
};
Wszystko działa, ale tekstura zbroi jest nadal stara, a jak widzisz Oven zmieniłem i w nazwie tekstury jak i w visual_skin na 1 ;[
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry