[G2NK] Niewidzialna ściana i powolne animacje 2729 3

O temacie

Autor Khantor

Zaczęty 15.01.2024 roku

Wyświetleń 2729

Odpowiedzi 3

Khantor

Khantor

Użytkownicy
posty59
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, nie jestem pewny czy to właściwy dział, ale problem pojawił się po skleceniu nowego świata, więc wstawiam tutaj.

Otóż skleciłem nowy świat w blenderze, skompilowałem go w Spacerze i po odpaleniu go w Gothicu dzieje się to co na filmie.

https://www.youtube.com/watch?v=C6SkCUL_su4


Postać biega jak mucha w smole a dodatkowo w jednym czy dwóch miejscach są niewidzialne ściany na środku pomieszczenia. Nie wstawiałem tam nic w spacerze, w blenderze też żadnej ściany tam nie ma, na filmiku widać nawet podgląd samej siatki - nic tam nie ma. Widać też, że portale chyba działają dobrze, więc to raczej nie ich wina. Ma ktoś jakieś pomysły o co chodzi z tym drewnem? Oczywiście ten sam Gothic tylko z oryginalnym światem działa normalnie.
 

Erwin

Erwin

Użytkownicy
posty127
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Miałem podobnie przez bardzo duże fpsy. Zobacz jakimś licznikiem, ile ich tam masz i ewentualnie ogranicz je np. Dx11
 

Khantor

Khantor

Użytkownicy
posty59
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dx11 faktycznie pomógł, a konkretnie to włączenie synchronizacji pionowej. Niemniej dziwne, że w normalnego Gothica gram bez Dx11 i problemu nie ma a tu nagle bez Dx11 nie da się nic zrobić. Co do niewidzialnej ściany - wygląda na to, że jak podłoże ma luźny wierzchołek leżący dokładnie na krawędzi, który ściśle przylega, ale wciąż stanowi dziurę, jeśliby go przemieścić to dzieją się takie jaja. Wywalenie wszystkich zbędnych wierzchołków wyeliminowało problem. Swoją drogą aż niepojęte jak bardzo Piranie miały wywalone w geometrie jak tylko nie musiały gdzieś wstawiać portali - jako tako na 30% i fajrant.
 

Erwin

Erwin

Użytkownicy
posty127
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podczas gry świat jest wypełniony vobami, NPCtami itd. a tu masz pusty zen.
Dx 11 podałem jako jedno z rozwiązań, jak go nie lubisz możesz spróbować ustawić w systempack.ini FPS_Limit np. na 60. Z tego co pamiętam, to też mi pomagało.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry