Przeskakujące dialogi i jeszcze jedno pytanie. 5130 10

O temacie

Autor Tofee

Zaczęty 2.11.2008 roku

Wyświetleń 5130

Odpowiedzi 10

Tofee

Tofee

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Dla testu napisałem sobie dialog z questem.Ale gdy go wybieram to pojawia się tylko wpis w dzienniku,jaki powinien byc a wszystko przeskakuje.


Przy okazji zadam drugie pytanie:Dlaczego wszystko mam w moim modzie po niemiecku?

To jest Dialog:
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info EXIT
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_Pruti_EXIT   (C_INFO)
{
npc = VLK_2012_Pruti;
nr  = 999;
condition   = DIA_Pruti_EXIT_Condition;
information = DIA_Pruti_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_Pruti_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Pruti_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

// *********************************************************
// Hallo
// *********************************************************
instance DIA_Pruti_QUEST (C_INFO)
{
npc =  VLK_2012_Pruti;
nr  =  3;
condition = DIA_Pruti_QUEST_Condition;
information = DIA_Pruti_QUEST_Info;
permanent =  FALSE;
description = "Chce Questa!";
};

func int DIA_Pruti_QUEST_Condition ()
{
return TRUE;};

func void DIA_Pruti_QUEST_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Pruti_QUEST_15_00"); //Chcę questa!
AI_Output (self, other, "DIA_Pruti_QUEST_15_01"); //Mam coś dla ciebie.
AI_Output (self, other, "DIA_Pruti_QUEST_15_02"); //Przynieś mi grzyba.
AI_Output (other, self, "DIA_Pruti_QUEST_15_03"); //OK.

Log_CreateTopic (TOPIC_QUESTTUT,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_QUESTTUT,LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_QUESTTUT,"Mam przynieść grzyba dla Prutiego");

};

// *********************************************************
// Hallo
// *********************************************************
instance DIA_Pruti_MAMGRZYBA (C_INFO)
{
npc =  VLK_2012_Pruti;
nr  =  5;
condition = DIA_Pruti_MAMGRZYBA_Condition;
information = DIA_Pruti_MAMGRZYBA_Info;
permanent =  FALSE;
description = "Mam grzyba";
};

func int DIA_Pruti_MAMGRZYBA_Condition ()
{
if Npc_KnowsInfo (other, DIA_Pruti_QUEST)
&& (Npc_HasItems(other, Itpl_mushroom_01) > 0)
{
return TRUE;
};
};

func void DIA_Pruti_MAMGRZYBA_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Pruti_MAMGRZYBA_15_00"); //Mam grzyba,mistrzu.
B_GiveInvItems (other, self, itpl_mushroom_01, 1);
AI_Output (self, other, "DIA_Pruti_MAMGRZYBA_15_01"); //Świetnie!
CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 500);
B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 500);

Log_SetTopicStatus(TOPIC_QUESTTUT, LOG_SUCCESS);
B_LogEntry (TOPIC_QUESTTUT,"Dałem grzyba Prutiemu")
B_GivePlayerXP (XP_Prutigrzyb);
};

Dialog z questem napisałem na podstawie tutoriala Dekstera17.(żeby nie było ;]  )
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
1.Skompiluj dialogi w spacerze ( skompiluj normalnie skrypty , włącz spacera nacisnij aktualizuj i zapisz)
2.Sciagnij polskie skrypty z działu download
 
GG:10938162

Tofee

Tofee

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Gdybym nie skompilował,to by ich w ogóle nie było,a one przeskakują.
Co do drugiego to sprawdzę,dzięki.
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Najpierw skompiluj skrypty, a potem dialogi. Wszystko w Spacerze.
 

Tofee

Tofee

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Czy kompilowanie skryptów w Spacerze powinno tyle trwać?Włączam je i program przestaje odpowiadać,nie wiem czy pracuje czy nie ale po 5 minutach wyłączyłem i  nie wiem czy się zwiesza czy pracuje.Ile to trwa u Was?
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
jezeli masz słabego kompa to mozesz normalnie skompilowac skrypty a potem dialogi w spcerze
 
GG:10938162

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Wyłącz wszystkie procesy tak, aby nic ci nie skakało na monitorze. Po prostu wszystko, co nie jest niezbędne do pracy kompa. Jak odpalisz reparsowanie, to nic nie rób. Po prostu odejdź od kompa.
 

Artex

Artex

Użytkownicy
posty99
  • Użytkownicy
Spokojnie. Mi się też to robi długo  :D  .


Mam własne pytanie (nie będę przecież nowego topica robił), bardzo proszę o odpowiedź.

Robię tak:

1. Tworze NPC i dialogi dla nich.
2. Usuwam OU.bin i OU.csl (jakoś tak....)
3. Otwieram Spacer i repasuje w nim skrypty.
4. Aktualizuje skrypty, jeżeli spacer nie pokaże błędów (nie pokazuje), i zapisuje je.
5. Włączam grę.

I po włączeniu gry okazuję się że moich dialogów nie ma : (. Są dialogi u innych NPC, ale nie u moich.
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
najpierw kompilujesz skrypty a potem dopieru usowasz pliki OU i nastepnie aktualizujesz dialogi
 
GG:10938162

Lakis

Lakis

Użytkownicy
posty20
  • Użytkownicy
A ja odpowiem chyba na to drugie pytanie. Najpewniej nie masz polski skryptów. Poszukaj w dziale download.
 

Tofee

Tofee

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Dla pewności:
Podczas repasowania wyświetla się jakiś pasek stanu,czy spacer po prostu wygląda jakby się zwiesił (jestem trochę niecierpliwy ;)  )

Edit:
Albo już nic :P

Co do skryptów-To nie powinno tu być tych z foldera _compiled? Tam jest np. plik odpowiadający za nazwy w głównym menu.

Dzięki za odpowiedzi już jest ok.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry