No więc umiem już pisać dialogi i Qesty podstawowe;p chciałem więc nauczyć sie pisać dialogi w których zawarte będzie kilka opcji do wyboru no wiec skończyłem pisać i wyskakuje mi błąd:
Nie mówcie mi tylko ze błąd jest w 46 bo to i ja wiem xD Po prostu nie wiem co mam dalej zrobić w czym tkwi błąd tradycyjnie pokazuje skrypt Qesta ;p Za pomoc będę oczywiście wdzięczny ;] Jak by co to skryptu z nauką walki jeszcze nie robię bo nie umiem
U:PAR Syntax error : INFO_CLEARCHOICES (linea 46 )
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info EXIT
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_Ashert_EXIT (C_INFO)
{
npc = Ashert;
nr = 999;
condition = DIA_Ashert_EXIT_Condition;
information = DIA_Ashert_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_Ashert_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Ashert_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//---------------------------------------------------------------------
// Skóra
//---------------------------------------------------------------------
INSTANCE DIA_Ashert_Skóra (C_INFO)
{
npc = Ashert;
nr = 1;
condition = DIA_Ashert_Skóra_Condition;
information = DIA_Ashert_Skóra_Info;
permanent = FALSE;
description = "Witaj widze że jesteś myśliwym!";
};
FUNC INT DIA_Ashert_SkóraCondition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Ashert_Skóra_Info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Ashert_Skóra_15_00"); //Witaj widze ze jesteś myśliwym!
AI_Output (self,other,"DIA_Ashert_Skóra_11_01"); //tak zgadza się czego chcesz?.
AI_Output (other,self,"DIA_Ashert_Skóra_15_02"); //Czy mógł byś nauczyćmnei walki bronią jedoręczną oraz strzelaia z łuku!
AI_Output (self,other,"DIA_Ashert_Skóra_11_03"); //Najpierw pokaż że jesteśtego godzien przyniesi mi skóre wilka!
};
Info_ClearChoices (DIA_Ashert_Skóra);
Info_AddChoice (DIA_Ashert_Skóra,"Nie nie zrobie tego to ty jesteś myśliwym... ",DIA_Ashert_Skóra_NOTHING);
Info_AddChoice (DIA_Ashert_Skóra,"Dobrze zrobie to!",DIA_Ashert_Skóra_OK);
};
FUNC VOID DIA_Ashert_Skóra_NOTHING()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Ashert_Skóra_NOTHING_15_00"); //Nie nie zrobie tego to ty jesteś myśliwym ...
AI_Output (self, other, "DIA_Ashert_Skóra_NOTHING_12_01"); //W takim razie nie licz na moją pomoc!.
Pablo_belogen = TRUE;
AI_StopProcessInfos (self);
};
FUNC VOID DIA_Ashert_Skóra_OK()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Ashert_Skóra_OK_15_00"); //Wporządku zdobęde dla ciebie tą skóe wilka!.
AI_Output (self, other, "DIA_Ashert_Skóra_OK_15_01"); //Więc rusz się i mi ją przynieś!
Log_CreateTopic (TOPIC_QUESTSkóra,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_QUESTSkóra,LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_QUESTSkóra,"Myśliwy Ashert nauczy mnie walki bronią jednoręczną i strzelanai z łuku jeśli przyniose mu skóre wilka .");
AI_StopProcessInfos (self);
};
// *********************************************************
// Skóra
// *********************************************************
instance DIA_Ashert_MAMSkóre (C_INFO)
{
npc = Ashert;
nr = 5;
condition = DIA_Ashert_MAMSkóre_Condition;
information = DIA_Ashert_MAMSkóre_Info;
permanent = FALSE;
description = "Prosze oto twoja skóra!";
};
func int DIA_Ashert_MAMSkóre_Condition ()
{
if Npc_KnowsInfo (other, DIA_Ashert_Skóra_OK)
&& (Npc_HasItems(other, ItAt_WolfFur) > 0)
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Ashert_MAMSkóre_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Ashert_MAMKOMPAS_15_00"); //Mam Skóre!.
B_GiveInvItems (other, self,ItAt_WolfFur , 1);
AI_Output (self, other, "DIA_Ashert_MAMSkóre_15_01"); //Świetnie Dzięki teraz możemy zacząć nauke, masz jeszcze mały podarunek!
CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 30 );
B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 30);
Log_SetTopicStatus(TOPIC_QUESTSkóra, LOG_SUCCESS);
B_GivePlayerXP (XP_Addon_Cavalorn_KillBrago);
};