Typy monsterów 3836 5

O temacie

Autor Tasilvar

Zaczęty 20.10.2008 roku

Wyświetleń 3836

Odpowiedzi 5

Tasilvar

Tasilvar

Użytkownicy
zwykły user
posty264
Propsy17
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • zwykły user

Tasilvar

Typy monsterów
2008-10-20, 07:35(Ostatnia zmiana: 2008-10-20, 10:44)
Jak zmieniń zachowanie potwora względem bohatera i innych npc's? Chozi mi o to aby np ork nie atakował bohatera i innych ludzi, natomiast walczył z innymi potworami? Czy jest to możliwe poza podmianą visualną wygladu orka pod npcta?
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy

sebinho

Typy monsterów
#1 2008-10-20, 07:37(Ostatnia zmiana: 2008-10-20, 07:49)
Popatrz do pliku guilds.d w _Work\data\Scripts\Content\AI\Human

EDIT: Ew. coś tutaj: _Work\data\Scripts\Content\AI\Monster\B_Monster
 

Tasilvar

Tasilvar

Użytkownicy
zwykły user
posty264
Propsy17
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • zwykły user
Ok, a teraz mam takie nurtujace mnie pytanie. A więc, w jaki sposob mogę wpłynąć na taktykę walki orka. Chodzi o to ze ustawiłem orkom kusze, bełty i taki ambientowy ekwipunek no i nie wiem co wpisac w fight taktik aby atakował on w pierwszej kolejnosci kusza, a dopieor po stracie wszystkich bełtów wyjął broń do walki w zwarciu, prosze o odpowiedz..  :lol2:
 

Xardas17

Xardas17

Użytkownicy
-
posty87
Propsy5
  • Użytkownicy
  • -
// ************************************************************
//                                   ORK
// ************************************************************
//Data zapisu
//Rok 2008 Dzień 23 Miesiąc 10
//Godzina 15 Minuta 54 Sekunda 12

INSTANCE _90013_ORK (Npc_Default)
{
   //-------- INFORMACJE OGÓLNE O POSTACI --------

   name =                     "Ork Wojownik";       // imie
   Npctype =                  Npctype_Guard;   //Straznik
   guild =                     GIL_NONE;        // gildia postaci
   level =                     1;      // poziom postaci
   voice =                     17;      // głos
   id =                     90013;      // numer id  

   //-------- Atrybuty postaci --------

   attribute[ATR_STRENGTH] =      1;
   attribute[ATR_DEXTERITY] =      1;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] =      1;
   attribute[ATR_HITPOINTS] =      1;
   attribute[ATR_MANA] =         1;
   attribute[ATR_MANA_MAX] =      1;

   //-------- Wygląd postaci --------

   //             animacja główna postaci

   Mdl_SetVisual      (self,"orc.mds");

   //          body mesh,     head mesh,     hairmesh,        face-tex,   hair-tex,   skin
   Mdl_SetVisualBody (self,"Orc_BodyWarrior",DEFAULT,   DEFAULT,   "Orc_HeadShaman",   DEFAULT,     DEFAULT,   -1);

   B_Scale (self);
   Mdl_SetModelFatness (self, 5);
    fight_tactic   =   FAI_HUMAN_Ranged; //Lucznik

   //-------- Talenty --------


   //-------- Ekwipunek Do Walki--------

   EquipItem      (self, ItRw_Bow_War_05);   //Łuk śmierci
             CreateInvItems (self, ItAmBolt, 130);         //Bełty do kuszy
   EquipItem      (self, ItMw2hOrcAxe01);         //Krush Pach

   //-------- Pozostały Ekwipunek --------

          CreateInvItem  (self,ItAt_IceGolem_02);      //Fragment Lodowego Golema
          CreateInvItem  (self,ItMi_Stuff_Mug_01);      //Dzban
          CreateInvItem  (self,ItForice);            //Ryż
          CreateInvItem  (self,ItFo_Potion_Health_03);      //Eliksir uzdrawiający
          CreateInvItem  (self,Amulett_der_Erleuchtung);      //Amulet oświecenia
          CreateInvItem  (self,Schutzring_Geschosse1_Waffen1);   //Pierścień wytrwałośći

   //-------------Rutyny postaci-------------

   daily_routine = Rtn_FMCstart_90013;
};
FUNC VOID Rtn_FMCstart_90013 ()
{
};

przykladowy plik orka odpowiada on na twoje pytanie TEN ork nie za atakuje gracza jest natomiast wrogiem potworow

Jest on  Lucznikiem  puki ma strzaly ( oczywiscie luk nalezy zaminic na kusze a strzaly na belty poniewaz ork nie ma animacji dla luku :D  Skrypt generowany pod g1 ale w g2 zadziala usuwajac przedmioty

Artex

Artex

Użytkownicy
posty99
  • Użytkownicy
Gość przecież prosił żeby ork był potworem a nie NPC.
 

Xardas17

Xardas17

Użytkownicy
-
posty87
Propsy5
  • Użytkownicy
  • -
Cytat: Artex link=topic=4090.msg35363#msg35363 date=Oct 23 2008, 16:37\'
Gość przecież prosił żeby ork był potworem a nie NPC.

potwor to tez NPC tylko delikatnie zmieniony  :D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry