[G1/G2NK] zHackChest - wyłamywanie zamków 5254 12

O temacie

Autor frN

Zaczęty 22.10.2022 roku

Wyświetleń 5254

Odpowiedzi 12

frN

frN

Użytkownicy
posty52
Propsy24
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Opis
Wtyczka ma za zadanie ułatwić odrobinę otwieranie drzwi oraz skrzyń (w obu przypadkach tylko te, które można otwierać wytrychem, co chyba oczywiste).
Można otwierać z użyciem siły, many lub zręczności.

Jako że nie jestem fanem blokerów w pluginach, które pewna grupa ludzi lubi dodawać, a także mi się trochę nudziło, stworzyłem własną wersję pluginu HackChest.

20 + (X * 5)Powyżej domyślny wzór na wymagany poziom atrybutu, gdzie X to długość ciągu otwierającego zamek. Można skonfigurować w gothic.ini, jeśli komuś nie odpowiada.

Mała prezentacja działania
Filmik nagrany w modzie Mastys L'Hiver Edition v1.6.4
Testowałem w czystym Gothicu 1, Gothicu 2 NK, L'Hiverze oraz Kronikach Myrtany.

Otwieranie z użyciem siły:
Istnieje mały procent szansy, że się nie uda, jeżeli siła jest poniżej 100.
Bez broni można wyważyć drzwi kopniakiem, jeżeli się nie uda to postać się przewróci.
Z bronią można otwierać zarówno drzwi jak i skrzynie. Jeżeli się nie uda to po prostu trzeba spróbować ponownie.

Otwieranie z użyciem zręczności:
Istnieje mały procent szansy, że się nie uda, jeżeli zręczność jest poniżej 100.
Każda próba zużywa wytrych, osobne animacje dla skrzyń i drzwi.

Otwieranie z użyciem many:
100% szans na otwarcie.
Jeżeli mana jest poniżej 100, istnieje jakiś procent szansy, że odpali się dłuższa animacja.
Dłuższa animacja - jak przy teleportacji.
Krótsza animacja - jak przy pięści wichru.

Przy wszystkich trzech sposobach wymagana jest umiejętność otwierania zamków.

Z wykorzystaniem zModelProtoExtender (plugin jest w paczce) dodane "nowe" animacje.
Broń 1H - animacja dobijania z podmienionym dźwiękiem na rozwalane drewno.
Broń 2H - animacja wykopywania skarbu z podmienionym dźwiękiem na rozwalane drewno.
Kopniak - animacja kopnięcia w biegu z dodanym dźwiękiem rozwalanego drewna.

Klawiszologia:
T - siła
Y - zręczność
U - mana
Klawisze można zmienić w gothic.ini

WYMAGANIA
Union
zParserExtender - Union w wersji od 1.0m posiada ten plugin zintegrowany, dla wersji <=1.0l trzeba pobrać osobno.

INSTALACJA
Plik zHackChest.vdf wrzucić do folderu Data lub Data/Plugins.


Trochę testowałem i wydaje mi się, że wszystko jest ok.
Kod spaghetti, w razie czego dostępny na GitHubie. Jeżeli ktoś ma jakieś uwagi, można śmiało pisać. W przypadku błędów postaram się poprawić w miarę możliwości.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6472
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
O ile sam nie będę z tego korzystał, koncepcja wydaje mi się ciekawa. Pytanie jest natomiast takie, czy przy wyważaniu drzwi nie mógłbyś zrobić tak, że przy udanej próbie otwierają się one od razu? Fajnie by to wyglądało, ew. jak mu się nie uda to pada na ziemię. No i animacja siłowego otwierania zamków może mogłaby być taka jak w Returnie?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



frN

frN

Użytkownicy
posty52
Propsy24
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mówisz o animacji przy użyciu broni dwuręcznej? Przy broni jednoręcznej jest taka sama, czyli animacja dobijania. Returning, z tego co widziałem, przy użyciu broni dwuręcznej korzysta z animacji wykopywania skarbu. Mogę też jej użyć.

Co do automatycznego otwierania drzwi po wyważeniu, to potrzebowałbym pomocy kogoś kto się zna na tym, żeby mnie nakierował mniej więcej jak to zrobić, bo próbowałem coś wykombinować samemu, ale mi nie wyszło. :D

A co do padania na ziemię to masz jakąś konkretną animację na myśli? Od zera nowej nie zrobię, bo niestety nie potrafię.  :lol:
Swoją drogą nie wiem czy jest sens, zbyt wielu drzwi do otwarcia wytrychem chyba i tak nie ma w grze. Dodałem to raczej bardziej jako ciekawostkę.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Czyli co, tej wtyczki nie da się zablokować w ogóle w grze w jakikolwiek sposób?
 

frN

frN

Użytkownicy
posty52
Propsy24
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Raczej stworzyłem to, bo wtyczka, która już istniała wcześniej i jest dostępna na discordzie Kajmy, posiada wbudowany bloker i nie będzie działać razem z pluginami, które nie są wspierane przez twórców. A że lista wspieranych przez nich pluginów jest dość ograniczona, a ja sam korzystam z kilku dodatkowych pluginów napisanych konkretnie pode mnie, to niestety nie współgrało to ze sobą i byłem zmuszony stworzyć swoją wersję.

Post połączony: 2022-10-25, 11:28
Chciałem przekompilować plugin w wersji wieloplatformowej (dla G1 i G2) i niby wszystko działa, ale przy wyłączaniu gry proces łapie lekkiego laga, czasem krótszego, czasem dłuższego. Jak przekompiluję pod konkretny silnik, to nic takiego się nie dzieje.  :hmmm:
 

minecraftkoxik2008

minecraftkoxik2008

Użytkownicy
tak było
posty28
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • tak było
wtyczka, która już istniała wcześniej i jest dostępna na discordzie Kajmy, posiada wbudowany bloker i nie będzie działać razem z pluginami, które nie są wspierane przez twórców.

ciekawe, rozwiniesz temat? jakie pluginy sie nawzajem wykluczaja?
a wtyczka przednia, moze tylko zmiana nazwy bo wyjdzie ze to to samo?
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Swoja droga to discord tego zjeba to nie jedyne miejsce gdzie masz pluginy i istnieje hack chest  do tego multi platformowy bez żadnych blokerów  który jako ze jest multi działa i w g1 i g2, wiec to taka psia robota, bo nie było to potrzebne ale się chwali ze znasz się na robocie :)
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

frN

frN

Użytkownicy
posty52
Propsy24
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tak mi się wydawało, że kiedyś gdzieś to widziałem, ale google nie było w stanie mi pomóc, przez to zacząłem robić swoja wersję. I aż tak to się nie znam, wciąż dużo do poprawy (jak ten prawdopodobny wyciek pamięci przy próbie zrobienia wersji multiplatformowej), ale przynajmniej próbuję się czegoś nauczyć.  :D
Niestety nie wiem jakie inne discordy z pluginami masz na myśli, ale chętnie przyjmę zaproszenie na PW, jeśli to nie problem.  :D
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Mówisz o animacji przy użyciu broni dwuręcznej? Przy broni jednoręcznej jest taka sama, czyli animacja dobijania. Returning, z tego co widziałem, przy użyciu broni dwuręcznej korzysta z animacji wykopywania skarbu. Mogę też jej użyć.

Co do automatycznego otwierania drzwi po wyważeniu, to potrzebowałbym pomocy kogoś kto się zna na tym, żeby mnie nakierował mniej więcej jak to zrobić, bo próbowałem coś wykombinować samemu, ale mi nie wyszło. :D

A co do padania na ziemię to masz jakąś konkretną animację na myśli? Od zera nowej nie zrobię, bo niestety nie potrafię.  :lol:
Swoją drogą nie wiem czy jest sens, zbyt wielu drzwi do otwarcia wytrychem chyba i tak nie ma w grze. Dodałem to raczej bardziej jako ciekawostkę.
Wal śmiało jak masz z czymś problem - nowych kumatych trzeba wspierać.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6472
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Mówisz o animacji przy użyciu broni dwuręcznej? Przy broni jednoręcznej jest taka sama, czyli animacja dobijania. Returning, z tego co widziałem, przy użyciu broni dwuręcznej korzysta z animacji wykopywania skarbu. Mogę też jej użyć.
Nawet nie wiedziałem, która to, ale moim zdaniem do dwuręcznej lepiej wyglądała.
Co do automatycznego otwierania drzwi po wyważeniu, to potrzebowałbym pomocy kogoś kto się zna na tym, żeby mnie nakierował mniej więcej jak to zrobić, bo próbowałem coś wykombinować samemu, ale mi nie wyszło. :D
Oki.
A co do padania na ziemię to masz jakąś konkretną animację na myśli? Od zera nowej nie zrobię, bo niestety nie potrafię.  :lol:
Normalną jak jesteś pobity.
Swoją drogą nie wiem czy jest sens, zbyt wielu drzwi do otwarcia wytrychem chyba i tak nie ma w grze. Dodałem to raczej bardziej jako ciekawostkę.
No to jak już uważasz.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



frN

frN

Użytkownicy
posty52
Propsy24
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
To w sumie animację dla dwuręcznej już podmieniłem i dodałem upadek na ziemię przy nieudanym otwarciu drzwi kopniakiem. Jeszcze spróbuję ogarnąć żeby działał plugin multiplatformowo. Wrzucę paczkę pewnie jutro.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Wejdz se na Dc Majesa tam masz pluginy bez blokad, sporządzona lista przez Delpha, moja osobę oraz pomocne osoby z Sefaris Teamu które użyczył mi wersji pluginów bez blokad.

Istniejący już HackChest  raz ze jest multi to przed wszystkim wspiera również magie/manę czego twój nie robi i nie zawiera żadnych elementów losowych takim zabiegom zawsze  mówi się nie. Pomijam ze jest on bardziej możliwy do skonfigurowania

Tak jak wspominałem psia robota jak się znasz na tym to staraj się zrobić coś czego nie ma lub lepsza wersje czegoś co już jest ale nie gorsza, bo to wtedy nie ma sensu
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

frN

frN

Użytkownicy
posty52
Propsy24
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Paczka zaktualizowana, od teraz działa multiplatformowo (testowane na G1, G2 i Lhiverze), a także dodana możliwość otwierania przy użyciu many. No i można teraz go trochę bardziej skonfigurować w gothic.ini

Link i opis w głównym poście zmienione.

Wejdz se na Dc Majesa tam masz pluginy bez blokad, sporządzona lista przez Delpha, moja osobę oraz pomocne osoby z Sefaris Teamu które użyczył mi wersji pluginów bez blokad.

Istniejący już HackChest  raz ze jest multi to przed wszystkim wspiera również magie/manę czego twój nie robi i nie zawiera żadnych elementów losowych takim zabiegom zawsze  mówi się nie. Pomijam ze jest on bardziej możliwy do skonfigurowania

Tak jak wspominałem psia robota jak się znasz na tym to staraj się zrobić coś czego nie ma lub lepsza wersje czegoś co już jest ale nie gorsza, bo to wtedy nie ma sensu
No tak, ale pamiętaj, że robię to między innymi po to, żeby móc się czegoś nauczyć, zobaczyć jak coś działa itp. No i główny atut mojego pluginu jest taki, że dostępne jest źródło, więc w każdej chwili można coś zmienić. :v
Poza tym sprawdziłem co tam jest dostępne na discordzie Majesa i widzę, że to ten sam plugin co z dc Kajmy, tylko wersja sprzed dodania blokera. I tamten plugin też nie jest idealny.  :D

Poza tym jak już zacząłem, to chciałem to skończyć.  :D

Jak przedtem jestem otwarty na wszelkie uwagi, propozycje itd.

Post połączony: 2022-10-27, 17:46
Dobra bo pokpiłem sprawę z animacjami wcześniej i dopiero teraz zauważyłem błąd, wrzuciłem nowy update. :trollface:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry