Opis
Wtyczka ma za zadanie ułatwić odrobinę otwieranie drzwi oraz skrzyń (w obu przypadkach tylko te, które można otwierać wytrychem, co chyba oczywiste).
Można otwierać z użyciem siły, many lub zręczności.
Jako że nie jestem fanem blokerów w pluginach, które pewna grupa ludzi lubi dodawać, a także mi się trochę nudziło, stworzyłem własną wersję pluginu HackChest.
20 + (X * 5)
Powyżej domyślny wzór na wymagany poziom atrybutu, gdzie X to długość ciągu otwierającego zamek. Można skonfigurować w gothic.ini, jeśli komuś nie odpowiada.
Mała prezentacja działaniaFilmik nagrany w modzie Mastys L'Hiver Edition v1.6.4
Testowałem w czystym Gothicu 1, Gothicu 2 NK, L'Hiverze oraz Kronikach Myrtany.
Otwieranie z użyciem siły:Istnieje mały procent szansy, że się nie uda, jeżeli siła jest poniżej 100.
Bez broni można wyważyć drzwi kopniakiem, jeżeli się nie uda to postać się przewróci.
Z bronią można otwierać zarówno drzwi jak i skrzynie. Jeżeli się nie uda to po prostu trzeba spróbować ponownie.
Otwieranie z użyciem zręczności:Istnieje mały procent szansy, że się nie uda, jeżeli zręczność jest poniżej 100.
Każda próba zużywa wytrych, osobne animacje dla skrzyń i drzwi.
Otwieranie z użyciem many:100% szans na otwarcie.
Jeżeli mana jest poniżej 100, istnieje jakiś procent szansy, że odpali się dłuższa animacja.
Dłuższa animacja - jak przy teleportacji.
Krótsza animacja - jak przy pięści wichru.
Przy wszystkich trzech sposobach wymagana jest umiejętność otwierania zamków.
Z wykorzystaniem
zModelProtoExtender (plugin jest w paczce) dodane "nowe" animacje.
Broń 1H - animacja dobijania z podmienionym dźwiękiem na rozwalane drewno.
Broń 2H - animacja wykopywania skarbu z podmienionym dźwiękiem na rozwalane drewno.
Kopniak - animacja kopnięcia w biegu z dodanym dźwiękiem rozwalanego drewna.
Klawiszologia:
T - siła
Y - zręczność
U - mana
Klawisze można zmienić w gothic.ini
WYMAGANIA
UnionzParserExtender - Union w wersji od 1.0m posiada ten plugin zintegrowany, dla wersji <=1.0l trzeba pobrać osobno.
INSTALACJA
Plik
zHackChest.vdf wrzucić do folderu
Data lub
Data/Plugins.
Trochę testowałem i wydaje mi się, że wszystko jest ok.
Kod spaghetti, w razie czego dostępny na GitHubie. Jeżeli ktoś ma jakieś uwagi, można śmiało pisać. W przypadku błędów postaram się poprawić w miarę możliwości.