Prace Game-Artowe 566856 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 566856

Odpowiedzi 1152

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
wychodza ci rzeczy mocno stylizowane, nie wiem czy chciales isc w takim kierunku
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Nareszcie odzew :D Serio wychodzi aż tak bardzo stylizowane? Bo chcę dobić do photorealizmu z nutką stylizowanej grafiki. Najwyżej będę przerabiac tekstury potem, jak już wiekszość będę miał na silniku. Narazie to nawet blockout'u nie mam. 

A teraz z innej beczki: czy ktoś tutaj używa handplaine'a ? Jest lepszy niż xNormal ? Pytam, bo ostatnio wertowałem polycount, i trafiłem na temat kolesia z Handplaine'a i robił porówania jak wypalają inne programy z różnymi outputami: Unity, UDK ui coś tam jeszcze. I wygląda na to że warto zainwestować. Ktoś coś może o tym powiedziec?
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
nie warte zachodu, nawet w maxie mozesz przepalic z normalnej normalki (xD) na object space.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Ale nie do tego ma być ten program Wowoz
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ale do tego też. Zresztą jak ustawisz dobrze smoothgrupy i dobrze wypalisz to program staje sie bezużyteczny.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Zreszta Handplane to nie baker tylko konwerter.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Szybki WIP i pytanie: Czy ktoś wie, jak w CryEngine 3 wyłączyć cały PostProcessing, HDR, DoF i reszte tego badziewia? Chcę mieć pustą scenę i sam sobie poustawiasz wszystko, w viewporcie dzieje się chaos przez wyżej wymieniony Postprocessing. Da się to jakos wyłączyć?

Mam prawie wszystkie modele do stworzenia miasta, brakuje mi tylko jakiegoś muru, strażnicy, bram, etc.  Przeglądne jakieś tutoriale z eat3d na temat materiałów i można ruszać dalej. Tekstury do tych modeli poniżej mam już wszystkie. Testowałem w marmosecie i wygląda nawet przyzwoicie.



 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Wróciłem do UDK. Wystarczyło przeinstalować i lagi ustały. Po problemach z Lightmass i dużej pomocy Feartuess'a, poskładałem domy, karczmę i skład/magazyn w całość. Pokażę przy najbliższej okazji jak będę w UDK. Teraz skończyłem sculpt muru, który będzie otaczał wioskę. Jutro wypalę i chyba zrobię tekstury.

bez surface

z surface

drewniana podłoga
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#888 2013-11-07, 20:56(Ostatnia zmiana: 2013-11-07, 21:33)
I tekstury skończone. Coraz bliżej ukończenia, chociaż nie wiem czy będę robić wszystkie elementy do tego. Raczej tylko architektura + roślinność + teren. Reszte się zobaczy:

Chciałem to zrobić w bardziej niebiesko/ciemno-szarych kolorach, najwyżej zobaczę później czy zmieniać diffuse już w silniku, jak ustawię światła. Teraz wygląda na bardzo kolorową, bo tak poustawiałem światła w marmosecie.

I tak: enviro będzie lekko stylizowane.



 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
To tak poza enviro. Speedsculpt i testing nowej techniki sculptu.

 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Skorpion mechaniczny sci-fi (mój koncept). Trochę dużo tris i duże mapki, ale co tam, najważniejsze że się sporo nauczyłem przy tym.
Tris: 39754
Mapki: 4x4096 (Diffuse, Normal, Specular, Emissive)














 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Rozumiem, że 3-cia mapa to specular? Dlaczego wszędzie ma takie same wartości ? Metal ma taki sam spec jak reszta, przez co nie wygląda jak metal. Na emmisive trzeba było dać jakąś małą mapę, bo są tam tylko 3 kropki więc istna strata zasobów (mówię, gdyby to było do gry ).

A tak ogólnie to nie mam zielonego pojęcia co o tym myśleć :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Poza rączkami cały mesh możesz zmirrorować - zaoszczędzasz miejsce na uv. No i wiele elementów się powtarza, te możesz poinstancjować/klonować - znów więcej miejsca na uv. w ten sposób masz więcej szczegółów na takiej samej rozdzielczości.
 

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
@Damian Ale to wszystko jest praktycznie metalowe, poza kablami ;/ Tak, 3 (po lewo u dołu) jest spec. Co do emissive w sumie masz rację.
@Komuchpl bardzo dużo elementów jest mirrorowanych, tylko są poobracane.
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Przy okazji, model z początku roku. Po tym czasie widze, że spec jest nie najciekawszy.
Cyberpunk gun (View in 3D)
 

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
speca to zjebales po calosci, po co ta sepia na calosc?
 

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Sepia na metalu, drewno bo drewno, względem diffa przyciemnilem i coś tam drobnego jeszcze.
Chciałem po prostu ciekawszego speca zrobić, głównie mi chodziło o takie odbicie światła jak na 3 ujęciu od lewej (ten co po ukosie).
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
zle zrobiles tego speculara. Drewno przyciemnij i daj w odcieniach niebieskiego, wywal napis ze speculara, zroznicuj bardziej powierzchnie metalu na specularze.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
I zrob bardziej limonkowo-zolty kolor dla tego metalu.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry