[G2NK] Wld_ChangeLevel crashuje grę 881 2

O temacie

Autor frN

Zaczęty 26.08.2022 roku

Wyświetleń 881

Odpowiedzi 2

frN

frN

Użytkownicy
posty44
Propsy24
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przy próbie teleportu do innego świata za pomocą Wld_ChangeLevel(świat, waypoint) crashuje mi grę, ale tylko jeżeli odpalę grę bez DX11. Pasek ładowania dochodzi do końca i crash, czasem usłyszę jakiś dźwięk z otoczenia.
Gdy odpalam z DX11, to działa to tak jak w zamierzeniu powinno, świat się ładuje, nic nie crashuje i pojawiam się tam, gdzie chciałem.
Ktoś się orientuje jak rozwiązać ten problem, żeby działało to w normalnej wersji gry, bez DX11?
 

Yetem12

Yetem12

Użytkownicy
posty202
Propsy43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Systempack zainstalowany?
 

frN

frN

Użytkownicy
posty44
Propsy24
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Najnowszy Union wgrany. Normalne przechodzenie między zenami (z Khorinis do Górniczej Doliny itp.) działa tak, jak powinno. Crashuje tylko gdy użyję itemka, który wywołuje Wld_ChangeLevel i tylko wtedy, gdy nie mam wgranego DX11. Jak już mówiłem, z wgranym DX11 wszystko działa bez żadnych problemów.

Ogólnie to przerabiam runę multi-teleportu od @Siemekk , żeby można było się teleportować między zenami (podobnie jak w Returningu).

Post połączony: 2022-08-28, 11:34
Udało mi się rozwiązać problem, wystarczyło minimalnie opóźnić wykonanie funkcji Wld_ChangeLevel  :lol:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry