Dialog przy innym waypoincie 4897 12

O temacie

Autor Tanner

Zaczęty 18.09.2008 roku

Wyświetleń 4897

Odpowiedzi 12

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy
Chce zrlobić coś takiego, że jak np. bloodwyn jest w obozie (dajmy na to że ma waypoint bloodwyn_oboz) to żeby nas zaczepiał i chciał od nas 10 bryłek rudy a gdy jest w jakimś innym waypoincie za obozem np. bloodwyn_za_obozem to żeby w tym waypoincie nas nie zaczepiał o rudę. Co trzeba dodać i gdzie?
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy

gothI

Dialog przy innym waypoincie
#1 2008-09-18, 20:39(Ostatnia zmiana: 2008-09-18, 20:41)
niewiem ale może spróbuj z tym

Cytuj
IF (Npc_GetDistToWP (self,"waypoint") < XYZ )


to mój ulubiony warunek , funkcja zwróci TRUE jeśli podejdziemy do waypointa na odległość XYZ (tu dowolna odległość w CM czyli 700 to 7m )

tylko zmien self na Bloodwin (tzn. instance bloodwin'a)ale nie jestem pewien
 
GG:10938162

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy
A gdzie mam to wstawić i czy mam tworzyć nowe { i }; czy nie.

Aha i po co sąte cm?
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
dodajesz to do dialogu , ustwaiasz warunek ze jezeli zblizy sie w odleglosci np 7 m to dialog sie uruchomi i tylko tam


a cm sa po to by wyznaczyc ta odległość:)  jezeli nadal nie rozumiesz to mozesz napisac na PW albo GG to ci jakoś spróbuje bardziej wytłumaczyc
 
GG:10938162

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy
Dałem tą linijke pod
Cytuj
AI_Output (self, other,"Info_Bloodwyn_Hello_08_00"); //Hej, ty!
   AI_Output (other, self,"Info_Bloodwyn_Hello_15_01"); //Mówisz do mnie?
   AI_Output (self, other,"Info_Bloodwyn_Hello_08_02"); //Ostrzegam cię! Tacy jak ty łatwo mogą napytać sobie biedy!
   AI_Output (self, other,"Info_Bloodwyn_Hello_08_03"); //W końcu większość z tutejszych ludzi to straszne zbiry!
   AI_Output (self, other,"Info_Bloodwyn_Hello_08_04"); //Wydaje się im, że mogą tu robić, co im się żywnie podoba. No, ale my im na to nie pozwalamy.
   AI_Output (self, other,"Info_Bloodwyn_Hello_08_05"); //Gomezowi zależy na spokoju w Obozie, a do nas - Strażników - należy dbanie o porządek. Oczywiście jest to bardzo wyczerpujące... i KOSZTOWNE zajęcie.
   AI_Output (self, other,"Info_Bloodwyn_Hello_08_06"); //Dlatego właśnie chcę cię prosić o drobne wsparcie finansowe... Na znak przyjaźni. Ty pomożesz nam, a my pomożemy tobie. Jeśli będziesz miał kłopoty - możesz na nas liczyć.

   Info_ClearChoices   (Info_Bloodwyn_Hello );
   Info_AddChoice      (Info_Bloodwyn_Hello,"Czemu by nie? Ile mam ci zapłacić?"   ,Info_Bloodwyn_Hello_HowMuch);
   Info_AddChoice      (Info_Bloodwyn_Hello,"To znaczy, że mam ci zapłacić za ochronę? Dzięki, ale nie! Sam sobie dam radę!"   ,Info_Bloodwyn_Hello_ForgetIt);
   Info_AddChoice      (Info_Bloodwyn_Hello,"Grozisz mi?"   ,Info_Bloodwyn_Hello_SollDrohungSein);
I pisze że U:PAR Expected '{'
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
masz mniej wiecej takie cos.


Cytuj
FUNC INT Info_Bloodwyn_Hello_Condition()
{   
   if (Kapitel <= 2)
   {
      return 1;
   };
};
FUNC VOID Info_Bloodwyn_Hello_Info()
{   
   AI_Output (self, other,"Info_Bloodwyn_Hello_08_00"); //Hej, ty!
   AI_Output (other, self,"Info_Bloodwyn_Hello_15_01"); //Mówisz do mnie?
   AI_Output (self, other,"Info_Bloodwyn_Hello_08_02"); //Ostrzegam cię! Tacy jak ty łatwo mogą napytać sobie biedy!
   AI_Output (self, other,"Info_Bloodwyn_Hello_08_03"); //W końcu większość z tutejszych ludzi to straszne zbiry!
   AI_Output (self, other,"Info_Bloodwyn_Hello_08_04"); //Wydaje się im, że mogą tu robić, co im się żywnie podoba. No, ale my im na to nie pozwalamy.
   AI_Output (self, other,"Info_Bloodwyn_Hello_08_05"); //Gomezowi zależy na spokoju w Obozie, a do nas - Strażników - należy dbanie o porządek. Oczywiście jest to bardzo wyczerpujące... i KOSZTOWNE zajęcie.
   AI_Output (self, other,"Info_Bloodwyn_Hello_08_06"); //Dlatego właśnie chcę cię prosić o drobne wsparcie finansowe... Na znak przyjaźni. Ty pomożesz nam, a my pomożemy tobie. Jeśli będziesz miał kłopoty - możesz na nas liczyć.

   Info_ClearChoices   (Info_Bloodwyn_Hello );
   Info_AddChoice      (Info_Bloodwyn_Hello,"Czemu by nie? Ile mam ci zapłacić?"   ,Info_Bloodwyn_Hello_HowMuch);
   Info_AddChoice      (Info_Bloodwyn_Hello,"To znaczy, że mam ci zapłacić za ochronę? Dzięki, ale nie! Sam sobie dam radę!"   ,Info_Bloodwyn_Hello_ForgetIt);
   Info_AddChoice      (Info_Bloodwyn_Hello,"Grozisz mi?"   ,Info_Bloodwyn_Hello_SollDrohungSein);
};


i tam masz

Cytuj
if (Kapitel <= 2)
po prostu dopisz pod tym to && (Npc_GetDistToWP (GRD_233_Bloodwyn,"twój-waypoint") < 700 )
 
GG:10938162

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy
Nadal pisze że oczekuje { (klamry)
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
najlepiej podaj cały kod i numer linijki w ktorej występuje błąd
 
GG:10938162

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy

Tanner

Dialog przy innym waypoincie
#8 2008-09-18, 22:31(Ostatnia zmiana: 2008-09-18, 22:39)
lol ja wpisałem if zamiast && co przed chwilą napisałeś. Czyli jeżeli podam waypoint bloodwyn_w_obozie to bloodwyn nie będzie mnie zaczepiał poza obozem. Myślałem że bedzie odwrotnie.
Dzięki za pomoc, widze że często pomagasz potrzebującym... :D


EDIT. ale znowu jak najpierw spotkam go za obozem (nie zaczepia mnie) to on także nie zaczepia mnie w obozie o rude.
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
A jeżeli najpierw w obozie to zaczepia? pamietaj że to dotyczy tylko tego jednego waypointa, spróbuje to sprawdzić zrobie cos podobnego ale wydaje mi sie że nie powinno być takiego czegoś
 
GG:10938162

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy
Sorki za odświeżenie tematu ale nadal mam problem z tym, bo chce żeby bloodwyn zaczepiał mnie w 2 miejscach w obozie o rudę. Niewiem jaka składnia (jak przedłużyć warunek if).
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Co rozumiesz pod pojęciem przedłużyć warunek if? Najlepiej skonkretyzuj dokładnie o co ci chodzi.

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
Dodaj do warunku || (lub)

tzn

IF (Npc_GetDistToWP (GRD_233_Bloodwyn,"twój-waypoint") < 700 )
|| (Npc_GetDistToWP (GRD_233_Bloodwyn,"twój-waypoint2") < 700 )
 
GG:10938162


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry