Przygotowanie świata pod funkcję macros 2304 1

O temacie

Autor MrSnooker

Zaczęty 3.08.2022 roku

Wyświetleń 2304

Odpowiedzi 1

MrSnooker

MrSnooker

Użytkownicy
posty13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak wiadomo mapa khorinis podzielona jest na fragmenty i połączona funkcją macros. Mam zrobiony pewien obszar mapy. Nie wiem tylko w jaki sposób stworzyć resztę mapy. Czy mam zrobić całą mapę i exportować ją fragmentami do poszczególnych plików np. fragment plaża fragment miasto itd i potem to połączyć macrosem jeśli w ten sposób to jak to zrobić? Czy może w osobnym pliku zacząć tworzenie kolejnego fragmentu, a jeśli tak to w jaki sposób aby było to dobrze zrobione? Używam blendera 2.57 z pluginem kerrax, ale jak ktoś wie jak to zrobić analogicznie na innych programach to uważam że nawet takie informacje/poradniki będą mile widziane, bo podejrzewam, że będzie robiło się to w podobny sposób. Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na to pytanie, jedynie co znalazłem to łączenie za pomocą macrosa, ale nigdzie nie ma informacji/tutoriali w jaki sposób ani jak przygotować świat w programie 3d pod tą funkcję.
 

Infernated

Infernated

Użytkownicy
posty7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak za późno to sorki,

Jeżeli ma to jakoś wyglądać tak że nie będzie jakichś szczelin itp. to musisz mieć spasowane vertexy obydwu części mapy. Moja propozycja, skoro używasz blendera, to zrób sobie oddzielnego plane'a albo jakiś inny obiekt i po prostu połącz vertexy obydwu dokładnie. Jeśli nie wiesz jak to zrobić, to po prostu złap sobie jednego vertexa, kliknij g i w tym momencie trzymając ctrl myszką nakieruj na vertexa drugiego plane'a i one automatycznie znajdą się w tym samym miejscu. Nie wiem czy to dobrze wytłumaczyłem, jak coś to pytaj
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry