Zmienna oddziałująca na foldery system i custom. 4754 2

O temacie

Autor StaryPesela

Zaczęty 26.07.2022 roku

Wyświetleń 4754

Odpowiedzi 2

StaryPesela

StaryPesela

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chciałem zrobić opcję w menu która by zmieniała zmienną, ta zmienna by się ładowała normalnie do gry. Jest coś takiego możliwe? Jak próbowałem to parser nie wykrywał zmiennej z folderu system na content i na odwrót.
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty406
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Menu ma inny obiekt parsera. Jeżeli byś chciał takie coś osiągnąć, to potrzebujesz użyć uniona.
W ostateczności jakoś ikarus to też mógłby ogarnąć, ale on się późno inicjuje (niby może być w menu przez InitPerception, ale union się dużo wcześniej inicjuje), więc union do tego lepszy.
 
while(false) Do();

Nuno

Nuno

Użytkownicy
posty9
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Obczaj sobie Uniona i plugin ZParserExtended, żebyś mógł jakkolwiek ruszyć. A jak chcesz przykład jak to jest zrobione w praktyce to polecam plugin ZGamepad. Tam jest zrobione fajne menu konfiguracji.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry