Witam, stworzona postać nie chce zmienić rutyny. próbowałem komend takich jak:
B_StartOtherRoutine (self,"wait");
i
Npc_ExchangeRoutine (self,"wait");
kod postaci wygląda tak:
instance NONE_01_Test(NPC_DEFAULT)
{
name[0] = "Test";
guild = GIL_NONE;
id = 01;
voice = 7;
flags = NPC_FLAG_IMMORTAL;
npctype = NPCTYPE_MAIN;
aivar[AIV_TOUGHGUY] = TRUE;
aivar[AIV_TOUGHGUYNEWSOVERRIDE] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_THEFT] = TRUE;
b_setattributestochapter(self,6);
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER;
EquipItem(self,itmw_2h_sld_sword);
b_setnpcvisual(self,MALE,"Hum_Head_Bald",FACE_B_NORMAL_KIRGO,BODYTEX_B,itar_djg_crawler);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"Humans_MILITIA.mds");
b_givenpctalents(self);
b_setfightskills(self,60);
daily_routine = rtn_prestart_01;
};
func void rtn_prestart_01()
{
ta_Stand_Armscrossed(8,0,23,0,"MOB_01");
ta_Stand_Armscrossed(23,0,8,0,"MOB_01");
};
func void rtn_wait_01()
{
ta_Stand_Eating(8,0,23,0,"MOB_03");
ta_Stand_Eating(23,0,8,0,"MOB_03");
};
kod w dialogach, gdzie chcę tego użyć:
func void DIA_NONE_01_Test_zadanie_info()
{
AI_Output(other,self,"DIA_NONE_01_Test_zadanie_15_00"); //Co mam zrobić?
AI_Output(self,other,"DIA_NONE_01_Test_zadanie_01_01"); //Zbierz 5 roślin leczniczych i 2 menzurki.
Log_CreateTopic (TOPIC_ADDON_TEST1, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_ADDON_TEST1, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_ADDON_TEST1, "Mam zebrać 5 roślin leczniczych i 2 menzurki.");
AI_Output(other,self,"DIA_NONE_01_Test_zadanie_15_02"); //Jasne.
AI_Output(self,other,"DIA_NONE_01_Test_zadanie_01_02"); //Jak już zbierzesz co trzeba wróć do mnie, sprawdzimy inne rodzaje zadań.
AI_StopProcessInfos(self);
B_StartOtherRoutine (self,"wait");
};
Zamiana kolejności z ai_stopprocessinfos nic nie daje, zmiana nazwy rutyny również. Postać dalej stoi w miejscu ze skrzyżowanymi rękami, zamiast przemieścić się jesć w inne miejsce. Skrypt podczas kompilacji bez błędów.