Pytanie o FallowPC 3411 2

O temacie

Autor gothI

Zaczęty 1.09.2008 roku

Wyświetleń 3411

Odpowiedzi 2

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy

gothI

Pytanie o FallowPC
2008-09-01, 12:35(Ostatnia zmiana: 2008-09-01, 14:53)
Chciałem zapytac co zrobic by np.Dusty (chyba tak sie nazywał) za nami szedł a nie biegnął

Domyślam sie ze chodzi tu o " AI_SetWalkmode   (self,   NPC_RUN); " To co ma być NPC_Move?




I tak przy okazji chciałem zapytac czy da sie dodac w dialogu by sie brama otworzyła , nie za pomoca dzwigni tylko w dialogu



Edit: prosiłbym moderatora o przeniesianie tematu do skryptów , przez pomyłke napisałem tutaj.

Proszę bardzo.
Dziki
 
GG:10938162

pawbuj
  • Gość
Cytat: gothI link=topic=3599.msg30596#msg30596 date=Sep 1 2008, 12:35\'
Chciałem zapytac co zrobic by np.Dusty (chyba tak sie nazywał) za nami szedł a nie biegnął

Domyślam sie ze chodzi tu o " AI_SetWalkmode   (self,   NPC_RUN); " To co ma być NPC_Move?
I tak przy okazji chciałem zapytac czy da sie dodac w dialogu by sie brama otworzyła , nie za pomoca dzwigni tylko w dialogu
Edit: prosiłbym moderatora o przeniesianie tematu do skryptów , przez pomyłke napisałem tutaj.

Proszę bardzo.
Dziki
AI_SetWalkmode   (self,   NPC_WALK);

Co do do bramy daj Wld_SentTrigger ("nazwa dzwigni");
lub zmien rutyne aby NPC zamykał bramę po dialogu
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
Nie własnie nie chodziło mi żeby zmienić rutyne , Dzieki
 
GG:10938162


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry