Nie widać NPC w grze 3648 14

O temacie

Autor Tanner

Zaczęty 31.08.2008 roku

Wyświetleń 3648

Odpowiedzi 14

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy

Tanner

Nie widać NPC w grze
2008-08-31, 13:55(Ostatnia zmiana: 2008-08-31, 14:03)
Zrobiłem waypoint XXX i XXX2 w surface.zen oraz połączyłem je i połączyłem wszystkie zeny do kupy. Stworzyłem nową postać o nazwie XXX w folderze NPC z rozszerzeniem .d dałem jej waypoint XXX i wpisałem w pliku startup.d właściwą linijke. Zrobiłem pake z modem, zreparsowałem skrypty ( nie wiem czy dobrze - mam wersje 1.13 gothic startera i kliknełem MOD Development i reparse all scripts. Zrobiłem plik .ini i nie mam pojęcia czemu nie widać zmian w grze. Może jakieś propozycje co mogłem pominąć?


PS: nawet w konsoli wpisałem goto waypoint XXX i pisało - way - freepoint not found czy coś takiego.
 

Oven
  • Gość
Nie wiem czy ci to pomoże ale ja jak zapisuje świat do work/data/world/work to nie widząć zmian a jak zapisze do work/data/world to już widać :P  więc zrób tak samo może zadziała  :P
 

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy

Tanner

Nie widać NPC w grze
#2 2008-08-31, 14:53(Ostatnia zmiana: 2008-08-31, 17:45)
Niestety ale nie pomogło, ale mam to zapisać od nowa czy wystarczy przenieść?


edit: a co oznacza jak wyłączam spacera to pisze memory leaks found coś takiego. Co to?
 

Oven
  • Gość
wystarczy przenieść :D  a co do tamtego nie wiem dokładnie ale tym nie musisz sie przejmować bo chyba wszyscy to mają  :D
 

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy
A do dokładnie mam wpisać przy tworzeniu paczki z modyfikacją?
File name: Nazwa_moda.mod
Root path: _Work? czy Gothic?
 

Oven
  • Gość
generalnie jak odpalasz gre przez gothic started mod to nawet bez paczki zobaczysz zmiany ale jak coś to musisz to wstawić do data ModVDF (jezęli o to pytasz )
 

Znag
  • Gość
Sprawdź czy da się przywołać npc kodem.
 

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy
Kodem da się go przywołać. Coś musi być ze spacerem i z paczką z modem.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
File name: Nazwa_moda.mod
Root path: _Work? czy Gothic?
Root path: Gothic

Oven
  • Gość
Jak da się przywołąć kodem to albo masz bład w stardupie :D  ale zły wey wpisałeś pokombinuj zrób nowego npc i nowe weypoint.Kombinuj
 

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy

Tanner

Nie widać NPC w grze
#10 2008-09-01, 13:15(Ostatnia zmiana: 2008-09-01, 13:40)
Właśnie usunełem world.zen właczyłem surface.zen zrobiłem tam waypoint i połaczyłem wszystkie zeny. Utworzyłem npc zrobiłem pake z modem i sprawdziłem jeszcze raz czy jest waypoint - znikł.

ps: po zrobieniu paczki z modem powinien zniknąć?
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
Nie, raczej nie a zmieniłeś na chwile nazwe z  surface.zen na np. surface2.zen? jeżeli nie to spróbój zmienic i zobacz czy jest. A co do NPC to wpisywałeś w rutynie nazwe waypointu z dużych liter?
 
GG:10938162

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy
Jeżeli world.zen jest w folderze worlds\_work to waypoint jest ale w grze nie do się do niego przedostać a jak world.zen jest w folderze worlds towaypoint znika nawet jak go stworzysz i zapiszesz :/
 

Gimbi
  • Gość
To spróbuj zrobić tak - edytuj świat po zapisaniu go wstaw go jak wcześniej do folderu worlds. Potem zrób kopię tego pliku, żeby potem sie nie męczyć. I teraz tak - skompiluj skrypty, potem stwórz gdziekolwiek nowy folder o obojętnej nazwie. Stwórz w nim foldery _Work/Data/Worlds , i tu wstaw świat. Kolejno tworzysz w folderze Data folder Scripts/_Compiled, gdzie wrzucasz plik Gothic.Dat. Wracasz do folderu Scripts, w którym tworzysz kolejny folder Content - tutaj kopiujesz plik Gothic.src.
I teraz włączasz GothicVDFS, i robisz paczkę z modem, z tym że jako Root Path ustawiasz sobie stworzony przed chwilą przez Ciebie folder, a pliki wrzucasz z tego właśnie folderu.
 

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy
Cytat: Gimbi link=topic=3585.msg30636#msg30636 date=Sep 1 2008, 16:47\'
To spróbuj zrobić tak - edytuj świat po zapisaniu go wstaw go jak wcześniej do folderu worlds. Potem zrób kopię tego pliku, żeby potem sie nie męczyć. I teraz tak - skompiluj skrypty, potem stwórz gdziekolwiek nowy folder o obojętnej nazwie. Stwórz w nim foldery _Work/Data/Worlds , i tu wstaw świat. Kolejno tworzysz w folderze Data folder Scripts/_Compiled, gdzie wrzucasz plik Gothic.Dat. Wracasz do folderu Scripts, w którym tworzysz kolejny folder Content - tutaj kopiujesz plik Gothic.src.
I teraz włączasz GothicVDFS, i robisz paczkę z modem, z tym że jako Root Path ustawiasz sobie stworzony przed chwilą przez Ciebie folder, a pliki wrzucasz z tego właśnie folderu.

Niestety nie pomogło.

Jakby ktoś był taki hojny mógłby opisać dokładnie krok po kroku co robi jak dodaje nowego NPC wraz z nowym waypointem, bo zaczyna mnie denerwować ten modding.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry