A jak wstawić beczki na swoją nową mapę, gdy okazuje się, że po kliknięciu w Archetype Entity nie ma nic?
To dlatego, że nie otworzyliśmy żadnej biblioteki. Jak to zrobić i wstawić na naszą mapkę? Ano tak:
1.
Musimy kliknąć kolejno na:
View->Open View Pane->DataBase View.
2.
Wyskoczy nam bajeranckie okno. Teraz musimy otworzyć odpowiednią bibliotekę. Klikamy na load library...
3.
Klikamy na props.xml, a następnie na open (możliwe że sami musimy dojść do odpowiedniego folderu. Tak czy siak - widać na screenie).
4.
W rozwijanym menu klikamy na dopiero co otwartą bibliotekę Props. Chcąc wstawić beczkę, w drzewku po lewej klikamy kolejno na:
storage->local->barrels->barrel_explosive_red
Przy okazji możemy pozmieniać wartości opcji, ale nie o tym ten tutorial. My tylko wstawiamy naszą beczkę.
5.
Teraz możemy wstawić nasz przedmiot na wysepkę. Możemy to zrobić za pomocą okna DataBase View po prostu przeciągając napis barrel_explosive_red nad okno Perspective.
Uwaga! Zaznaczony przedmiot możemy skopiować wciskając CTRL+C!
Skróty dla manipulowania obiektami na klawiaturze alfanumerycznej:
1 - przemieszczanie
2 - obracanie
3 - skalowanie
4 - zaznaczanie (tylko z danej kategorii)
5 - zaznaczanie terenu
6.
Co się robi z beczkami? Rozwala! Jak najszybciej wciskamy CTRL+G, rzucamy w poblize beczek granat...
Orgia zniszczenia!
Uwaga! Od momentu otwarcia biblioteki (punkt 3) możemy również wstawić beczki korzystając z tego, co przedstawił Zkirtaem.
Dziękuję za uwagę przy moim pierwszym tutorialu na forum :roll:
Warte uwagi strony:
doc.crymod.com - rzecz konieczna dla każdej maści moddera.
crymod.com