Hełmy w modzie 5041 3

O temacie

Autor

Zaczęty 28.08.2008 roku

Wyświetleń 5041

Odpowiedzi 3

pawbuj
  • Gość
Otóż pobrałem hełmy z gothic MT, no i jest problem. Jak zaważyliście w modzie hełm na głowie Thangora pojawia sie i znika.

 Jedyną opcją aby inni NPC mogli nosić hełm jest uzycie funkcji AI_EquipArmor (self, "instance hełmu") podczas dialogu z tym NPC.

Jak zrobić aby od poczzątku gry, inni NPC mieli hełm nałożony i aby on nie znikał?
 

Whiteye
  • Gość
Wchodzisz w \_Work\Data\Scripts\Content\Story\NPC, a następnie wyszukujesz danego NPC'a, wybierasz np. Gomeza i masz:

instance EBR_100_Gomez(Npc_Default)
{
name[0] = "Gomez";
npcType = npctype_main;
guild = GIL_EBR;
level = 100;
voice = 11;
id = 100;
flags = NPC_FLAG_IMMORTAL;
attribute[ATR_STRENGTH] = 95;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 80;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 400;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 400;
Mdl_SetVisual(self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"Humans_Arrogance.mds");
Mdl_SetVisualBody(self,"hum_body_Naked0",0,1,"Hum_Head_Bald",85,4,ebr_armor_h);
B_Scale(self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
aivar[AIV_IMPORTANT] = TRUE;
Npc_SetTalentSkill(self,NPC_TALENT_2H,2);
Npc_SetTalentSkill(self,NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill(self,NPC_TALENT_BOW,2);
EquipItem(self,Innos_Zorn);
CreateInvItem(self,ItKe_Gomez_01);
EquipItem(self,Amulett_der_Macht);
EquipItem(self,Schutzring_Total2);
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER;
daily_routine = Rtn_PreStart_100;
};

i masz linijke np. taką:

EquipItem(self,Innos_Zorn);
Wpisujesz instancje twojego hełmu i wtedy powinno działać, ja w ten sposób dałem różnym NPC-om inne zbroje niż wcześniej miały, ale nie wiem czy z hełmami też podziała więc jakby co to daj znać, ok?

(nie mam również pojęcia czy hełm potem będzie znikał czy nie...)
 

pawbuj
  • Gość

pawbuj
Gość

Hełmy w modzie
#2 2008-08-29, 17:51(Ostatnia zmiana: 2008-08-29, 17:52)
Cytat: Whiteye link=topic=3544.msg30037#msg30037 date=Aug 28 2008, 19:05\'
Wchodzisz w \_Work\Data\Scripts\Content\Story\NPC, a następnie wyszukujesz danego NPC#msgote author=Whiteye link=topic=3544.msg30037#msg30037 date=Aug 28 2008, 19:05\']Wchodzisz w \_Work\Data\Scripts\Content\Story\NPC, a następnie wyszukujesz danego NPCa, wybierasz np. Gomeza i masz:

instance EBR_100_Gomez(Npc_Default)
{
name[0] = "Gomez";
npcType = npctype_main;
guild = GIL_EBR;
level = 100;
voice = 11;
id = 100;
flags = NPC_FLAG_IMMORTAL;
attribute[ATR_STRENGTH] = 95;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 80;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 400;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 400;
Mdl_SetVisual(self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"Humans_Arrogance.mds");
Mdl_SetVisualBody(self,"hum_body_Naked0",0,1,"Hum_Head_Bald",85,4,ebr_armor_h);
B_Scale(self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
aivar[AIV_IMPORTANT] = TRUE;
Npc_SetTalentSkill(self,NPC_TALENT_2H,2);
Npc_SetTalentSkill(self,NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill(self,NPC_TALENT_BOW,2);
EquipItem(self,Innos_Zorn);
CreateInvItem(self,ItKe_Gomez_01);
EquipItem(self,Amulett_der_Macht);
EquipItem(self,Schutzring_Total2);
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER;
daily_routine = Rtn_PreStart_100;
};

i masz linijke np. taką:

EquipItem(self,Innos_Zorn);
Wpisujesz instancje twojego hełmu i wtedy powinno działać, ja w ten sposób dałem różnym NPC-om inne zbroje niż wcześniej miały, ale nie wiem czy z hełmami też podziała więc jakby co to daj znać, ok?

(nie mam również pojęcia czy hełm potem będzie znikał czy nie...)
to nie działa, hełm mozna nałozyć tylko jak użyjesz ai_equiparmor (self, )
 

Keretsel

Keretsel

Użytkownicy
posty312
Propsy10
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Przeczytaj tutek o C_NPC
i do startupu dodaj linijkę

AI_EquipArmor (odpowiedniazmienna, "instance hełmu")
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry