Tak. Jestem niepoprawny i będę cię męczył do końca życia.
func void weaponreaction(var c_npc Hero,var c_npc Self)
{
if(!Npc_IsInFightMode(hero,FMODE_MELEE))
{
return;
};
var c_item weapon;
var c_item eqweapon;
weapon=Npc_GetReadiedWeapon(hero);
eqweapon=Npc_GetEquippedMeleeWeapon(hero);
if(Hlp_IsItem(weapon,Kill_Lame))
{
Wld_PlayEffect("SPELLFX_FIRESTORM",self,self,0,50,DAM_MAGIC,FALSE);
PrintDebugNpc( PD_MAGIC, "B_AssessMagic_Firerain" );
Npc_SendPassivePerc(self, PERC_ASSESSFIGHTSOUND, self, other);
}
{
Wld_SendTrigger("weaponreaction"); ////////////////////TU JEST RZEKOMY BŁĄD!!!!!!!!!!!
};
Kiedy repasuje skrypty to wyskakuję mi komunikat że Int nie zwraca się w Return (jakoś tak). Wcześniej tego nie było. Nie wiem na czym polega problem.
Dalej mam ten problem że jak sobie ustawiłem trochę inne czary w skrypcie to ten... oszalał. Kiedy komuś sprzedam cios mieczem to on... hm... tańczy (jakby go prąd kopnął ^_^ albo się palił) i ubywa my życie aż zginie (przy czym nie może się ruszać).
Wiem że jestem upierdliwy <_<