[G2NK] Polskie skrypty 60111 52

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 25.01.2008 roku

Wyświetleń 60111

Odpowiedzi 52

Sentarion

Sentarion

Złote Wrota
Szef zespołu
posty813
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Złote Wrota
  • Szef zespołu

Sentarion
Złote Wrota

[G2NK] Polskie skrypty
2008-01-25, 22:59(Ostatnia zmiana: 2022-12-27, 18:51)
Są to polskie, "czyste" skrypty do G2NK, bardzo pomocne przy tworzeniu nowych modyfikacji, których fabuła nie jest związana z Gothic 2. Nie ma w nich dialogów, NPC i innych zbędnych rzeczy, dzięki temu tworzenie nowego moda jest znacznie łatwiejsze, nasze skrypty nie mieszają się z Gothicowymi.

Polskie skrypty zrobiłem są na podstawie czystych angielskich (znalazłem je na WoGu) i polskich skryptów do G2NK przetłumaczonych przez Lorda Michała VIII. W razie pytań, wątpliwości piszcie w temacie lub na PW.

Pełne polskie skrypty:
https://github.com/Fabiosek/G2MDK-PolishScripts

Czyste polskie skrypty:
https://github.com/Fabiosek/G2MDK-CleanPolishScripts

Przed wrzuceniem skryptów należy usunąć folder Content i System z folderu Scripts.

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki wielkie :(  Przydadzą się
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Mógłbyś jeszcze zapodać pełne spolszczenie skryptów G2NK? Miałem na kompie, ale sobie trochę go przeczyściłem i gdzieś je wcięło.
 

Goran

Goran

Użytkownicy
posty168
Propsy39
  • Użytkownicy
Te skrypty są lipne. :)
Jak zamieniam content na content i daję gothicstartera i reprase scripts to wyskakuje mi błąd.:
U:PAR: redefined identifier: VALUE_GOLDNUGGET (line 2)
CO to znaczy i dlaczego mi te skrypty nie działają???  :roll:
 

Sentarion

Sentarion

Złote Wrota
Szef zespołu
posty813
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Złote Wrota
  • Szef zespołu

Sentarion
Złote Wrota

Polskie, czyste skrypty do G2NK
#4 2010-02-17, 19:40(Ostatnia zmiana: 2010-02-17, 19:54)

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Te skrypty są lipne. 25.gif
Jak zamieniam content na content i daję gothicstartera i reprase scripts to wyskakuje mi błąd.:
U:PAR: redefined identifier: VALUE_GOLDNUGGET (line 2)
CO to znaczy i dlaczego mi te skrypty nie działają??? schmoll.gif
Nie możesz tak o je podmienić. Musisz albo wywalić, czyli skasować cały folder content i dopiero wtedy wkleić czyste skrypty, albo utworzyć w głównym katalogu G2 katalog czyste_skrypty\_work\data\scripts i tam wpakować content.

Goran

Goran

Użytkownicy
posty168
Propsy39
  • Użytkownicy
Cytuj
Nie możesz tak o je podmienić. Musisz albo wywalić, czyli skasować cały folder content i dopiero wtedy wkleić czyste skrypty, albo utworzyć w głównym katalogu G2 katalog czyste_skrypty\_work\data\scripts i tam wpakować content.

Pomogło. Działają dobrze. Thx Adanos ;)
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Masz jeszcze aktualne wersje linków jakieś ?  :huh:
 

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
czy ktos ma je jeszcze jak tak to proszę  o reupolad
 

Sentarion

Sentarion

Złote Wrota
Szef zespołu
posty813
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Złote Wrota
  • Szef zespołu
Jutro albo pojutrze postaram się podać link.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Link - Speedy Share
Link - FileSonic
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
 

Sentarion

Sentarion

Złote Wrota
Szef zespołu
posty813
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Złote Wrota
  • Szef zespołu
Sorki, troszke mi się zapomniało o tych skryptach, linki dodałem do pierwszego postu.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Polskie, czyste skrypty do G2NK
#13 2012-03-25, 13:31(Ostatnia zmiana: 2012-03-25, 13:35)
Aktualizuję linki:
Link - SpeedyShare
Link - Sendspace
Link - Sendfile


Speedyshare jeszcze działał, ale też nie długo powinien wygasnąć stąd ta aktualizacja, oraz jest to "poprawiona" przeze mnie wersja, w oryginalnej zrobionej przez Sentariona był błąd w nazwach dwóch plików (misk zamiast misc), co powodowało błąd przesłany przez Gorana.
Niedługo (możliwe że dziś) dodam wersję w której naprawdę NIC niepotrzebnego nie będzie, tutaj jest jeszcze kilka zbędnych plików.  



Przy okazji, czy ten temat nie powinien się znaleźć w "Materiały"?
[mod=Avallach]Przeniesione[/mod]
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Czy będzie można liczyć na polskie nazwy skryptów przedmiotów neutralnych (misc)?
 

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
Spolszczyłem pliki Item_Misc.d i Item_Addon_Misc.d, oto cała poprawiona paczka.

Pobierz z Sendspace.pl
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Lobos

Polskie, czyste skrypty do G2NK
#16 2014-08-21, 09:58(Ostatnia zmiana: 2014-08-23, 16:17)
Witam
Pobrałem skrypty z posta powyżej. Usunołem stary plik content i włożyłem ten który pobrałem na jego miejsce. Włączyłem gre i wszystko było po staremu. W dodatku wszystko było po niemiecku. Chcąc zreparsować skrypty bo może wtedy będzie dobrze, wyskakuje mi chmara różnych błędów.
Czy trzeba coś jeszcze usnąć lub pozmieniać w skryptach żeby to działało ?


EDIT :
Już działa. ( Pobrałem raz jeszcze i poszło )
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Można prosić o odświeżenie? Sendspace przestał funkcjonować, a na google nie mogę znaleźć tych czystych skryptów.
 

wrzod2002

wrzod2002

Użytkownicy
posty99
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Bardzo proszę o odnowienie linków , są mi bardzo potrzebne !!!!!!!!
:D
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry