[G2NK] Na Pohybel 3328 5

O temacie

Autor Mathew19951

Zaczęty 2.05.2022 roku

Wyświetleń 3328

Odpowiedzi 5

Mathew19951

Mathew19951

Użytkownicy
posty12
Propsy11
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Mathew19951

[G2NK] Na Pohybel
2022-05-02, 14:58(Ostatnia zmiana: 2022-05-06, 20:30)
Na Pohybel


A więc wojna!
Granice Księstwa Juckiego zostały przekroczone przez carskie wojska. Mimo zdecydowanego oporu wojowników Kniazia Zełenskiego, najeźdźcy poruszają się naprzód, w ciągu kilku dni ogarniając wojenną pożogą większość terytorium Księstwa oraz odcinając komunikację między większymi ośrodkami, które nadal pozostają niezdobyte. W chwili obecnej obie strony przygotowują się do decydującego starcia, mającego lada dzień rozegrać się pod murami stołecznego Żemijowska.
Tymczasem zachodnia część kraju zalewana są kolejnymi falami uchodźców uciekających przed wojną. Mimo ofiarnej pomocy wolontariuszy i kapłanów z krajów ościennych, sytuacja cywilów jest niezwykle trudna. A stanie się jeszcze trudniejszą, jeśli zbrodnie wojenne żołdaków Wladymira nie zostaną powstrzymane...

Mod umożliwia prowadzenie własnego oddziału, modyfikację ekwipunku żołnierzy oraz szkolenie swoich podkomendnych.

Zdjęcia:
Spoiler








Akcja gry toczy się na terenie Księstwa Juckiego, najechanego przez wojska Caratu Pycckiego.

Wszelkie zbieżności imion i nazw własnych są oczywiście całkowicie przypadkowe.

Link do zwiastuna:
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=XAbQA5H9M_Q

Download:

Modyfikacja jest mojego autorstwa.

 

napalm0death

napalm0death

Użytkownicy
posty2
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
 

Mathew19951

Mathew19951

Użytkownicy
posty12
Propsy11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mod dodany na steam oraz platformie modd.
 

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty91
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przeszedłem modyfikację. Zacznę od plusów: na pewno pochwalić można dość nietypowy, oryginalny pomysł na moda który jest oczywistym nawiązaniem do obecnej sytuacji na świecie. To fajnie że "świat Gothica" dostał jakąś swoją odpowiedź na to. Ten aspekt spodobał mi się najbardziej, niczego tak bardzo nie cenię w modach jak unikalny motyw.

Dalej jest troszeczkę gorzej, liczyłem na to że będzie to mod na co najmniej parę godzin patrząc na tą funkcję dbania o naszych kompanów. Niestety ale to modyfikacja na około godzinę i tej funkcji uczenia naszych żołnierzy czy też modyfikacji ich ekwipunków nie wykorzystamy i nie ma sensu wykorzystywać bo mod jest na to za krótki. Sam początek fabuły i jej rozwinięcie jest w porządku, wątek główny zapowiadał się obiecująco ale został bardzo szybko zakończony, co zostawiło u mnie mocny niedosyt. Jeśli chodzi o wątek poboczny to znalazłem tylko jedno zadanie z przyniesieniem eliksirów, typowy zapychacz.
Myślę, że wersja 2.0 moda z mocno rozwiniętą fabułą jest obowiązkowa jeśli twórca ma chęć jeszcze popracować nad swoją produkcją.
Doceniam smaczki które udało mi się znaleźć podczas rozgrywki, a jeśli chodzi o błędy to trochę ich było ale nic co by uniemożliwiło dalszą grę. Niektóre postaci nie mają polskich znaków w swoich imionach a zamiast tego są dziwne znaczki, to problem złego kodowania pliku skryptu postaci. Często gdy postacie stoją w pozycji z opartymi rękoma nie chcą iść za graczem gdy dostaną takie polecenie bo się zawieszają, podobnie jest gdy atakowali cel z broni dystansowej. I to jedyne błędy które wyłapałem, nic co by trwale uszkodziło grę.
Jeśli chodzi o głosy to powiedzmy, że jest tak średnio, głosy same w sobie są nawet okej ale mam wrażenie że niektóre postacie/kwestie zostały zagrane w taki sposób przez aktorów, że chyba zostali zmuszeni do nagrania ich i zostały powiedziane tak od niechcenia, często tekst dialogu nie pokrywa się z tym co mówi aktor. Nawet bohater ma swoje własne nagrane SVM co trochę utwierdziło mnie w mylnym przekonaniu że to bardziej dopracowany, dłuższy i rozbudowany mod.
Świat to mieszanka niektórych lokacji z oryginalnego Gothica 2 z dodanym zupełnie nowym terenem, nie kojarzę czy sam zen pochodzi z jakiegoś moda ale przeglądając mapę wydaje mi się że tak mogło być, choć oczywiście mogę się mylić. Zdaje egzamin w takiej modyfikacji choć uważam że jest delikatnie zbyt rozległy, zwłaszcza w lasach.

Modyfikację raczej polecam do ogrania choćby w formie ciekawostki i tego nawiązania do wojny.
 

Mathew19951

Mathew19951

Użytkownicy
posty12
Propsy11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki za opinię :) Ogólnie celem był tu trening i rozwiniecie umiejętności modderskich przed właściwym modem, nad którym pracuję od grudnia. Poszedłem za radą innych i postanowiłem szkoleniowo wypuścić coś "małego", co miało być trochę większym wydaniem pokroju "Bitwamod" z innymi opcjami, które uznałem że warto sprawdzić (stąd zadanie poboczne, szkolenie drużyny, SVM czy niektóre dubbingi o które dusiłem część aktorów przez miesiąc i przyjąłem z zastrzeżeniem, że jak chcą podkładać w głównej produkcji to muszą się bardziej przyłożyć bo tam to nie przejdzie). Za jakiś czas będę udostępniał informacje na temat właściwego pomysłu.
Co do polskich znaków - wydawało mi się, że wszystko przekonwertowałem i podczas testów mi działało - pamiętasz może którzy NPC?
W kwestii bugowania podążania przez NPCów - niestety, jedynie zapis/wczytanie gry :/
ZEN czarnego zamku jest autorstwa Ingeborna (zmodyfikowałem tylko tekstury), wrzuciłem informację w creditsach (y)
 

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty91
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zacząłem teraz sprawdzać i wychwyciłem tylko dwóch npc z tym błędem w kodowaniu, dodatkowo zauważyłem jeszcze że czasami przy chodzeniu po zamku wyświetla się taka informacja u góry ekranu.




Grałem na wersji steamowej moda.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry