Jak wyciąć fragment zena i przerobić na model 3ds? 1453 2

O temacie

Autor saberem

Zaczęty 18.10.2021 roku

Wyświetleń 1453

Odpowiedzi 2

saberem

saberem

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cześć. Nie jestem już taki całkiem zielony, ale wciąż noob ze mnie w modowaniu i chciałem o coś zapytać.
Potrzebna mi jest wieża Xardasa, bo chcę ją ustawić w innym miejscu. Niestety nie ma ona oddzielnego modelu tylko jest zespolona ze światem. Czy w blenderze da się ją wyciąć i zapisać jako 3ds, a następnie wstawić w innym miejscu w tym samym zenie?
 

Yetem12

Yetem12

Użytkownicy
posty207
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Da się, musisz przełączyć się w tryb edycji, zaznaczyć jej face'y, skopiowć i przenieść na inną zakładkę z której potem exportujesz.
 

saberem

saberem

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Da się, musisz przełączyć się w tryb edycji, zaznaczyć jej face'y, skopiowć i przenieść na inną zakładkę z której potem exportujesz.

Dziękuję :D Jestem słabo obeznany w programach 3d więc musiałem zapytać. Dzięki Twojej radzie znalazłem objaśnienie jak zaznaczyć ściany i udało mi się zrobić co chciałem :D

Korzystając z okazji zadam jeszcze jedno pytanie. Czy mogę z tej wieży zrobić item, który podniosę do ekwipunku? Jak wstawiam tą wyciętą wieżę w spacerze, to jest wszystko git, ale jak utworzyłem w skryptach nowy item z jej modelem 3ds i przywołuję go kodami w grze, to wtedy brakuje jej wielu ścian  :hmmm:

EDIT:
Jednak po wstawieniu w spacerze i uruchomieniu gry też ściany znikają  :) Są jakby częściowo niewidoczne i przezroczyste. Tylko jak wstawiam wieżę w spacerze to normalnie wygląda, a jak odpalę grę to pojawia się taki problem. To wynika pewnie z tego że coś źle pozaznaczałem?

EDIT 2:

Już znalazłem przyczynę. Dziękuję za pomoc :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry