Przenosiny szkielet-cieniostwor/smoczy zebacz z G2 do G1 2450 0

O temacie

Autor DerDrache

Zaczęty 20.09.2021 roku

Wyświetleń 2450

Odpowiedzi 0

DerDrache

DerDrache

Użytkownicy
posty18
Propsy3
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Bawię się w przenoszenie różnych potwórków do jedynki, bez zbędnych udziwnień, 1:1. GSourcerem przekonwertowałem WOLF.MSB z dwojki, i po przeniesieniu dodatkowo tekstury .TEX zrobiłem bez problemu warga

Mdl_SetVisualBody      (self,   "Warg_body2"...


Chcialem rowniez przeniesc smoczego zebacza i szkieleta-cieniostwora, natomiast konwersja SHADOW.MSB nie daje nic tzn w ogóle GS nie znajduje odpowiednich plików, mimo ze powinny tam być, bo w G2NK ustawianie wygladu cieniostwora wygląda tak:

Mdl_SetVisual(self,"Shadow.mds");
Mdl_SetVisualBody(self,"Shadowbeast_Skeleton_Body",DEFAULT,DEFAULT,"",DEFAULT,DEFAULT,-1);

Po próbie ustawienia tego w skryptach gra sie crashuje gdy przywolam cieniostwora z message, ze nie znajduje ShadowbeastSkeletonBody. Z zebaczem jest identycznie.

 
GOTHIC I: AMPLIFIED



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry