B_GiveInvItems i ikarus 5480 5

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 27.05.2021 roku

Wyświetleń 5480

Odpowiedzi 5

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam ikarusa i Lego.
Chciałbym zrobić tak, żeby po otrzymaniu jakichś przedmiotów wyświetlało się nam na zielono co dostaliśmy. Ważne, żeby się niedublowały. To samo gdy oddajemy tylko, że na czerwono. Często to widziałem w modach. Ma ktoś taki skrypt?
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Jak umiesz przerobić skrypt B_GiveInvItems, to musisz tylko zmienić funkcję Print na tą:
PrintS_Ext("informacja", RGBA(255, 255, 255, 255));
Gdzie RGBA to kolor. Kolor znajdziesz bez problemu, wystarczy że wpiszesz color to RGB.
Ostatni argument w RGBA to Alpha czyli przeźroczystość jej zakres to 0- nic nie widać 255 - tekst widoczny w 100%.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No i działa jak natura chciała :D Dzięki. Nie wiedziałem, że już była taka funkcja w samym lego.
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chciałem ustawić tekst na środek, ale ten drugi argument dla Y (YPOS_XPGained) zdaje się w ogóle nie działać, dlatego wbiłem ręcznie cyfrą tą pozycje, ale nie wiem czy pozycja sie nie rozjedzie komuś kto będzie grać na innej rozdzielczości?

Print_Lobos_Text(concatText, RGBA(255, 255, 139, 1), -1, 3675, FONT_ScreenSmall);
 

Khantor

Khantor

Użytkownicy
posty59
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A nie lepiej skorzystać po prostu z infoboxów które udostępnił Splash?

https://themodders.org/index.php?topic=30247.0
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No spoko, fajna rzecz, dzięki. Działa
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry