Gra nie czyta pliku potwora 3469 1

O temacie

Autor DiegoStach007

Zaczęty 12.01.2021 roku

Wyświetleń 3469

Odpowiedzi 1

DiegoStach007

DiegoStach007

Użytkownicy
posty10
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Cześć, chciałem dodać nowego potwora z nową teksturą. Więc przekonwertowałem plik asc tego stwora do mds. Skopiowałem plik wilka i go podmieniłem, teraz chciałem grę przetestować i pojawia się problem... Nowe pancerze, postacie pojawiają mi się w grze/wyskakuje błąd. Tutaj nie ma ani błedu, ani zwierze się nie pojawia.


Spoiler

prototype Mst_Default_Jackal(C_Npc)
{
   name[0] = "Jackal";
   guild = GIL_WOLF;
   aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_WOLF;
   level = 6;
   attribute[ATR_STRENGTH] = 30;
   attribute[ATR_DEXTERITY] = 30;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 60;
   attribute[ATR_HITPOINTS] = 60;
   attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
   attribute[ATR_MANA] = 0;
   protection[PROT_BLUNT] = 30;
   protection[PROT_EDGE] = 30;
   protection[PROT_POINT] = 0;
   protection[PROT_FIRE] = 30;
   protection[PROT_FLY] = 30;
   protection[PROT_MAGIC] = 0;
   damagetype = DAM_EDGE;
   fight_tactic = FAI_WOLF;
   senses = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
   senses_range = PERC_DIST_MONSTER_ACTIVE_MAX;
   aivar[AIV_MM_ThreatenBeforeAttack] = TRUE;
   aivar[AIV_MM_FollowTime] = FOLLOWTIME_LONG;
   aivar[AIV_MM_FollowInWater] = TRUE;
   aivar[AIV_MM_Packhunter] = TRUE;
   start_aistate = ZS_MM_AllScheduler;
   aivar[AIV_MM_RoamStart] = OnlyRoutine;
};

func void B_SetVisuals_Jackal()
{
   Mdl_SetVisual(self,"Jackal.mds");
   Mdl_SetVisualBody(self,"Jackal",DEFAULT,DEFAULT,"",DEFAULT,DEFAULT,-1);
};


instance Jackal(Mst_Default_Wolf)
{
   B_SetVisuals_Jackal();
   Npc_SetToFistMode(self);
   CreateInvItems(self,ItFoMuttonRaw,1);
};

 

N1kX

N1kX

Użytkownicy
posty93
Propsy15
ProfesjaTłumacz
  • Zbanowany
instance Jackal(Mst_Default_Wolf) -> Mst_Default_Jackal
{
   B_SetVisuals_Jackal();
   Npc_SetToFistMode(self);
   CreateInvItems(self,ItFoMuttonRaw,1);
};
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry