[G2NK] Yet Another Unofficial Patch v2.6.8.1 ENG 28445 43

O temacie

Autor Czudak

Zaczęty 27.11.2020 roku

Wyświetleń 28445

Odpowiedzi 43

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

GIERA: Gothic II Noc Kruka/Złota Edycja (z CD/DVD czy Steama/GOGa; jeśli w wersji 2.6/2.7)
BIEŻĄCA WERSJA MODA: v2.6.8.1

AUTOR YAUPa: Czudak



Cytuj
UWAGA!!! Spolszczenia dla wersji 2.6 na razie nie ma!!!

W skrócie: KNP/YAUP to jest jeden z tych "staroszkolnych" projektów-dodatków do Nocy Kruka, który początkowo był poprawką tylko dla błędów (jak te "pacze" skryptowe od Fizzbana, czy Lorda Sargona), ale w pewnym momencie wyrósł poza ramy tego założenia. Sama poprawka była od startu skierowana na międzynarodowy "rynek" społeczności Gothica, żeby trafić do jak największej liczby fanów gry, więc wyszła po angielsku, i jest ogólnie znana pod nazwą YAUP (od Yet Another Unofficial Patch).

W szczegółach: KNP powstał w celu eliminacji wielu, mniejszych lub większych, błędów, którymi Noc Kruka jest przesiąknięta w finałowej wersji wypuszczonej przez PB. W obecnej wersji modyfikacja eliminuje ponad 300+ błędów czysto technicznych (jak zła składnia w skryptach, dzięki której można było wpływać na smoki za pomocą "Strachu", czy sprzedawać podwójnie tę samą liczbę mieczy u Harada), wałków kombinatorskich (związanych zwłaszcza z przekazywaniem/dębieniem przedmiotów przy BNach), plus niejasności/niespójności logicznych (jak zmieniające się nazwy ochron przy pancerzach albo latające losowe znaki przy opisach przedmiotów). Zmienia parę rozwiązań i mechanik technicznych oraz fabularnych (jak przy przywoływaniu nieskończonego strumienia stworzeń, czy "skoko-skradaniu"), dospawa tereny za palisadą orków w Górniczej Dolinie (dzięki modyfikacji Wasteland [wskazówka: jest tam trochę pusto, jak nazwa sugeruje]), zmienia źródła obrażeń niektórych potworasów (np. wilki teraz zadają obrażenia kłute, a nie miażdżone, widziadła w pełni zadają obrażenia tylko od ognia itd.), poprawia menu gry (zawierają parę opcji, które były dostępne wcześniej tylko w .INI), dodaje parę postaci tła dla specjalnych możliwości fabularnych (a których brakowało w podstawce), ogarnia system trenowania u nauczycieli (można sobie od razu żreć wszelkie premie z przedmiotów nie czekając na osiągnięcie pewnego pułapu kosztu w PNach) i naprawdę wiele, wiele więcej.

Nie ma za to tutaj nowoczesnych mechanik wprowadzonych przez znane mega modyfikacje, jak głód, pragnienie, udźwig, czy wytrzymałość (albo pasek PDków, tudzież karma u bogów, czy co tam), czy innych MMORPGowych zagrywek.

Dodatkowo, to pierwszy w ogóle mod, który w pełni zaaplikował istniejącą wersję Uniona już od wersji v1.0a w bardzo wczesnym 2019 oraz pierwsze napisane pod niego, a eksperymentalne wtyczki, tym samym stając się pionierską modyfikacją dla wszystkich innych w które grałeś [jak L'Hiver(y), Nostalgic, The Returning(i), VarusBiker, Atariar, Definitive, Odyseja, Guilds, czy Othello], a korzystają z jego dobrodziejstw.

SCREENSHITS:

Spoiler







INSTRUKCJA INSTALACJI:

Spoiler
Ta instrukcja jest niepodatna na własne "widzimisię" użytkownika, a powstała oparta o doświadczenia z wielu lat kadencji YAUPa. Tzn. można sobie pomijać kroki, czy bawić się we własne konfiguracje, ale to tylko jak ktoś chce robić za technicznego beta testera. Za pryncypium ten mod nie jest kompatybilny z żadnymi innymi łatkami (jak te wspomniane, od Fizzbana, czy IronKeep Community itp.), modkitami/oprogramowaniem/wtyczkami nie Unionowymi (jak Ninja), jakimiś różnymi poprawkami (Final Gothic II EXE, Steam Fix, 4GB Patch itp.), edytorami zmiennych w zapisach gry, czy jakimikolwiek SystemPackami (Union ma wszystko co w nich jest i więcej).

Z powodu nieudokumentowanych procesów instalacyjnych, znany menadżer modów, Spine, jest mocno odradzany i niezalecany na jakimkolwiek etapie instalacji.

1. Pobierz instalator Yet Another Unofficial Patch v2.6.8.1 (1 GB), "podążaj" za instrukcjami na ekranie.
2. Odpal przez skrót w menu Start i grej.

LISTA ZMIAN:

Spoiler
Najnowsza wersja jest zawsze w najnowszym instalatorze. Pobierz, zainstaluj, potem poszukaj w głównym katalogu. Albo zwizytuj serwer tego moda na Discordzie i szukaj w sekcji #changelog. Elo.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
O ile może nie jestem zwolennikiem niemych kwestii dialogowych, to jestem pod wielkim wrażeniem tego ile poprawek niesie za sobą mod. Tutaj czapki z głów.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Ethardos von Wilde

Ethardos von Wilde

Użytkownicy
Innosycki Palladin
posty9
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Innosycki Palladin
Ze swojej strony powiem tylko tyle: Gratuluję z całego serca twórcy jak i tłumaczowi!   :ok:
Już kiedyś wspomniałem to, ale zrobię to skrótowo jeszcze raz- według mnie będzie można by to uznać bankowo na podium najlepszych modów typu "addon" do G2NK!  :)

Nie pozostaje nic innego jak tylko wyhaczyć okazję i zabierać się do gry ^-^
POZDRO WSZYSTKIM CO TO CZYTAJĄ
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3409
ProfesjaNierób
  • Moderator
Czcionka z G1 to kupa
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Panker

Panker

Użytkownicy
posty166
Propsy68
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Splash To najwidoczniej jestem jednym z tych, którzy wolą właśnie czcionkę z G1. Poza tym jest ona tutaj trochę poprawiona. Ale każdy ma inne gusta ;)

Post połączony: 2020-11-27, 22:00
@Ethardos von Wilde Dzięki i twórca z pewnością również dziękuje ;) Miłej gry.
 

RaHim aka RhM

RaHim aka RhM

Użytkownicy
posty27
Propsy6
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Mi też zbytnio czcionka z G1 się nie podoba, zwłaszcza ta w menu. Moim zdaniem najlepiej wygląda ta z podstawowego Gothica II https://s6.ifotos.pl/img/Gothic2Cz_qqwhrxr.jpg. Jeśli pozwolicie to wrzucę wersję z tą właśnie czcionką. Ale propsy zarówno za tego patcha jak i spolszczenie do niego.
 

„Nie szukam bogów kiedy to Magik albo Lance Armstrong” - Kartky
„26 grudnia był 2000 rok i dlatego nienawidzę drugiego dnia świąt” - O.S.T.R.

Delph(Delphoxed)

Delph(Delphoxed)

Użytkownicy
posty136
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Gratulacje ukończenia spolszczenia do patcha :) Na pewno kiedyś zagram jak będę mieć wolny czas.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3409
ProfesjaNierób
  • Moderator
@Splash To najwidoczniej jestem jednym z tych, którzy wolą właśnie czcionkę z G1. Poza tym jest ona tutaj trochę poprawiona. Ale każdy ma inne gusta ;)
Jest słabo czytelna - szczególnie na wysokich rozdzielczościach ekranu.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Czcionka z G2 jest po prostu poprawioną czcionką z G1, mam na myśli tą do dialogów, z przecinkami etc. Absolutnie nie rozumiem wielbienia tej z G1 xD.

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Kamraci, wygląda na to, że Unionowcy wypuścili jakieś tam poprawki do Uniona dosłownie na parę godzin przed premierą KNP, więc wersja pod którą modowałem nie była już dostępna do pobrania w Union Resource Managerze, a tylko ta nowsza. Ma ona jakieś akcje z wirtualnymi plikami i porobione coś z czcionkami, co oznacza że może nie być w pełni kompatybilna z modami nie zrobionymi właśnie pod nią, więc trzeba zrobić dochodzenie żeby ogarnąć co jest nie tak (już widzę, że Player Kit jest w paczce z łatką na systemy 64 bitowe, na przykład).

Niestety, na chwilę obecną nie mam czasu, aby to wykonać. Po nowym roku powinenem mieć okazję, aby to rozpracować.

Za utrudnienia przepraszamy, hehe.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Mi też zbytnio czcionka z G1 się nie podoba, zwłaszcza ta w menu. Moim zdaniem najlepiej wygląda ta z podstawowego Gothica II https://s6.ifotos.pl/img/Gothic2Cz_qqwhrxr.jpg. Jeśli pozwolicie to wrzucę wersję z tą właśnie czcionką. Ale propsy zarówno za tego patcha jak i spolszczenie do niego.

Ziomal, będę wypuszczał v2.5.2 w czasie dosyć bliskim, bo zlokalizowałem wszystkie błędy związane z wywalaniem do pulpitu podczas przeglądania dziennika; czcionki będę musiał podmienić i tak (nowa akcja z Unionem). Wezmę tę którą pokazałeś (GII/NK) i wstawię zamiast tej większej, a tę mniejszą zrobię na bazie tej podstawowej z YAUPa, tylko z polskimi znakami.
 

Riv

Riv

Użytkownicy
posty91
Propsy28
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Rozegrałem póki co początek pierwszego rozdziału na tym modzie. Całkiem fajny się wydaje, mimo że nie jestem na ogół fanem dodatkowego contentu. Mam cztery propozycje co do usprawnień.

Mocne czerwone tło aktywnych itemów w ekwipunku zlewa się z czerwonymi numerkami oznaczającymi na którym slocie mamy daną broń i ogólnie nie wygląda zbyt estetycznie. Rozważ czy tego nie zmienić na coś mniej intruzywnego.

Sama zmiana z pozyskaniem niektórych unikatowych itemków tylko przez kradzież kieszonkową jest całkiem fajna, ale ograniczyłbym to do takich przedmiotów jak księga długów Lehmara, a nie przedmioty potrzebne do wykonania zadań. Jednym z takich przedmiotów jest klucz do wieży, który posiada Peck - bez niego nie zrobimy zadania "Joe". Wiem, że wprowadziłeś zmianę gdzie to zadanie będzie anulowane dopiero ze startem rozdziału 6, no ale wymaganie żeby specjalnie wykorzystywać PN żeby zrobić jakieś poboczne zadanie (w przypadku gdy nie chce się pakować punktów w kradzież kieszonkową) jest imo średnim rozwiązaniem.

Wspominając już o Joe. Zmieniłbym mu skrypt żeby nie reagował na walkę, albo wyłączyłbym mu wallhacka. Aktualnie, gdy zaatakuje się Constantina, Gritte czy kogoś w pobliżu wieży, w której siedzi, to wydziera się żeby przestać walczyć, co jest dosyć sporym niedopatrzeniem.

Jest trochę mała różnica jeśli chodzi o wartości pancerza, które dają Skazańcze łachy i Skórzany pancerz. Łachy zdobywamy za darmo zaraz po wejściu do miasta, a Skórzany pancerz kupujemy aż za 1400 złota. Różnica między tymi dwoma armorami to 5 ochrony na broń i 5 ochrony na ogień. Nie wiem czy 1400 złota jest tego warte na początku gry, przed wstąpieniem do gildii, nawet z bonusem, który dostajemy od Skórzanego pasa, gdy mamy Skórzany pancerz. Tutaj proponowałbym osłabić Skazańcze łachy.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Rozegrałem póki co początek pierwszego rozdziału na tym modzie. Całkiem fajny się wydaje, mimo że nie jestem na ogół fanem dodatkowego contentu. Mam cztery propozycje co do usprawnień.

Mocne czerwone tło aktywnych itemów w ekwipunku zlewa się z czerwonymi numerkami oznaczającymi na którym slocie mamy daną broń i ogólnie nie wygląda zbyt estetycznie. Rozważ czy tego nie zmienić na coś mniej intruzywnego.

Sama zmiana z pozyskaniem niektórych unikatowych itemków tylko przez kradzież kieszonkową jest całkiem fajna, ale ograniczyłbym to do takich przedmiotów jak księga długów Lehmara, a nie przedmioty potrzebne do wykonania zadań. Jednym z takich przedmiotów jest klucz do wieży, który posiada Peck - bez niego nie zrobimy zadania "Joe". Wiem, że wprowadziłeś zmianę gdzie to zadanie będzie anulowane dopiero ze startem rozdziału 6, no ale wymaganie żeby specjalnie wykorzystywać PN żeby zrobić jakieś poboczne zadanie (w przypadku gdy nie chce się pakować punktów w kradzież kieszonkową) jest imo średnim rozwiązaniem.

Wspominając już o Joe. Zmieniłbym mu skrypt żeby nie reagował na walkę, albo wyłączyłbym mu wallhacka. Aktualnie, gdy zaatakuje się Constantina, Gritte czy kogoś w pobliżu wieży, w której siedzi, to wydziera się żeby przestać walczyć, co jest dosyć sporym niedopatrzeniem.

Jest trochę mała różnica jeśli chodzi o wartości pancerza, które dają Skazańcze łachy i Skórzany pancerz. Łachy zdobywamy za darmo zaraz po wejściu do miasta, a Skórzany pancerz kupujemy aż za 1400 złota. Różnica między tymi dwoma armorami to 5 ochrony na broń i 5 ochrony na ogień. Nie wiem czy 1400 złota jest tego warte na początku gry, przed wstąpieniem do gildii, nawet z bonusem, który dostajemy od Skórzanego pasa, gdy mamy Skórzany pancerz. Tutaj proponowałbym osłabić Skazańcze łachy.

Elo, elo. Jak kiedyś wrócę do pełni modowania v2.6, to zaimplementuję:

- kiedyś testowałem i miałem trzy wersje kolorów tła dla wyekwipowanych przedmiotów: pomarańcz, zieleń oraz czerwień; zostawiłem czerwień, bo taka też była w oryginale Nocy Kruka, tylko trochę mniej wściekła; teraz może wrócę do pomarańczy albo jakiegoś brązu
- też o tym kiedyś myślałem i dam Peckowi inny unikalny przedmiot, a klucz do wieży z Joe umieszczę gdzieś na mieście; nie będzie trzeba ekstra umiejętności do jego zdobycia, tylko przeszukanie kątków // Ta zmiana jednak nie zostanie zaaplikowana. Joe jest członkiem ekipy złodziei, gdzie w ich zadaniach i tak trzeba umieć otwierać skrzynie, skradać się i wiedzieć jak przetrzepywać kieszenie, więc nie ma potrzeby tego zmieniać.
- to poprawię, plus jego zachowanie już w knajpie (bo teraz też jest problem z jego skryptami po uwolnieniu i klepaniu jak jest u Kardifa)
- łachy zejdą do [16]/[16]/[0]/[0] ([cięte/miażdżone]/[kłute]/[ogień]/[magia]), a zwykły skórzany pancerz zejdzie na cenie do 1200 (plus będzie go można ulepszyć do utwardzonego [tego cenę zmniejszę też tak do 1400] i jakiegoś tam też innego, bo i tak wtedy dodam umiejętność wytwarzania pancerzy, tarcz i hełmów, więc inwestycja w tę zbroję zawsze powinna być korzystna na późniejszych etapach dla kogoś kto będzie chciał się w to bawić)

Wiem, że jest parę innych błędów, rozbieżności i niespójności do ogarnięcia, i mam je już dawno zapisane w notatniku, ale jak coś wyhaczysz, to pisz i tak, towarzyszu.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wersji v2.5.2 nie będzie... bo pracuję nad większą wersją v2.6 (najpierw angielska, potem polska). Lista potencjalnych zmian i jakieś "raporty" o postępach będą na WoG.de albo ModDb.

Ewentualnie, jest jeszcze Dickswordowy serwer dla tego moda (i innych co w przyszłości się pojawią, a są planowane), gdzie szybciej będą publikowane już zaaplikowane zmiany w wersji roboczej, a mi łatwiej będzie przyjąć zgłoszenia błędów i w ogóle. Link poniżej, gdzie tę gówno ikonę się klika:

 

Małcin

Małcin

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zacząłem grać z tym Patchem i sie zastanawiam czy to normalne że co poziom jest 9 PN a nie 10 jak w podstawce.
Może ktoś mnie oświeci. :D
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zacząłem grać z tym Patchem i sie zastanawiam czy to normalne że co poziom jest 9 PN a nie 10 jak w podstawce.
Może ktoś mnie oświeci. :D

To jest tylko jak wybierzesz "cechę" Siepacz podczas pierwszej rozmowy z Xardasem. Jak nie chcesz mieć żadnego "dziwactwa" to wybierasz "Nie, nic." za opcję, tylko ona jest na samym dole, zaraz za Siepaczem właśnie, tylko trzeba przewinąć. Przy okazji, teraz co poziom będzie 13 maks. Zdrowia, a nie 10 jak to jest w całym modzie, w zamian za te 9 PNów (gdzie normalnie jest 10 PN). Na liście zmian na WoGu, w okolicach 422 punktu znajdziesz więcej informacji (tylko po angielsku).
 

UberPro

UberPro

Użytkownicy
posty16
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Ile jest tego dodatkowego contentu? W liście zmian widze głównie bugfixy.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ile jest tego dodatkowego contentu? W liście zmian widze głównie bugfixy.

Trochę. Nie nastawiaj się na więcej niż 10% dodatkowej zawartości od podstawki. Większość to i tak smaczki i pomniejsze ekstrasy, plus ta wielka przestrzeń dodana z moda Wasteland (na razie jest w tamtych rejonach dosyć pusto, bo nie dodawałem tam nic ekstra).
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Elo, "long time no see". Na serwerze Discord odbywają się testy tego moda (ale tylko w wersji angielskiej), plus są linki ze streamów.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zrzuty ekranu prezentujące modyfikację zostały zaktualizowane z użyciem ZenGinowego standardu piękna o skrócie DX11. Do tego, premiera wersji 2.6 jest za rogiem.

Z tego miejsca przesyłam pozdrowienia dla FSMa, który bełkotał na "strumyku", że znalazł v2.6 tutaj jeszcze zanim ja ją miałem. xD
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Rozumiem, że po polsku też?

Może. Na pewno na start tylko po angielsku, a tłumaczenie rozszerzone będzie organizowane później (ale nie oczekiwałbym, że będzie to szybko).
 

Yetem12

Yetem12

Użytkownicy
posty211
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To ta nazwa "PL" w tytule w takim razie wprowadza w błąd skoro polski język nie jest pewny.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
To ta nazwa "PL" w tytule w takim razie wprowadza w błąd skoro polski język nie jest pewny.

To się ogarnie jak już będzie premiera; jestem po konsultacji z moderatorem na ten temat.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dobra, wersja 2.6 już jest online. Dzisiaj nie chce mi się już przerabiać tematu, żeby to wyglądało, więc zostawiam tylko "hiperłącza", a resztę ogarnę jutro. Pozdro.

https://www.moddb.com/mods/yet-another-unofficial-patch/downloads/yaup-v23
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dobra, zrobione z tym pierwszym postem. Instalator też jest nowszy, ale to tylko zmiana na poziomie około technicznym (a nie merytorycznym samej gry), przez aktualizację "podbijałki" graficznej Legacy z v1.0 na v1.1, więc można sobie ją osobno pobrać stąd, wypakować i nadpisać w X:\NocKruka\SYSTEM\.

-----------------------------------------

There's a "warmfix" in v2.6 at ModDb "files" tab for the mod, that fixes the dialogs at Vatras, about the "orders", and at Constantino, the messed up alchemy teaching one. Just pay attention to what version you installed via the installer, so it would match the one from the fix. No overwriting included.

-----------------------------------------

The warmfix of the second iteration just got uploaded to ModDb. Updating your installation is recommended. Full compatibility with v2.6 saves, previously "warmfix" patched or not.

-----------------------------------------

The warmfix of the third iteration just got uploaded to ModDb. Updating your installation is recommended. Full compatibility with v2.6 saves, previously "warmfix" patched or not. Overwrite when prompted.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Aye, yo. No warmfix this time, but a completely new v2.6.1. Saves NOT compatible with whatever was before it, of course. The version 2.6 with "Warmfix 3" can be finished, but ointments/salves cannot be crafted at all and there's a bug that requires certain special melee weapons to have two pieces of red hot raw steels instead just one. The v2.6.1 is free of those plus all those random things that popped up in the meantime, like entrapping dialogs (v2.6 Warmfix 3 has these fixed too). Cheers.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Alright. The v2.6.2 is up and it's the last version that needed many invasive internal changes to get rid of those pesky internal development bugs that were in the previous versions. Updating and starting a new game is recommended; but feel free to finish with what you have now, since the game is "finishable" still. Saves NOT compatible, as usual. But this shall be the very last version that will last for a while, so download, install and play.
 

Delth

Delth

Użytkownicy
posty193
Propsy48
  • Użytkownicy
431. Installed 39 new prospect spots for mithral, adamantine, and eternium ores.
457. When in Jharkendar, there's a 25% chance the player won't recuperate while sleeping because of insects (except for "Thugs" used to creepy crawlies).
484. Set the minimal "guaranteed" inflicted damage by all NPCs and monsters in melee and ranged to 10. For the player this value is now 0.

Im wyższa wersja tego "patcha" tym więcej zmian których nie rozumiem
 

minecraftkoxik2008

minecraftkoxik2008

Użytkownicy
tak było
posty28
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • tak było
bo to juz nie jest zaden unofficial patch, autorowi troche sie pomieszaly koncepcje
"An immense unofficial upgrade for the classic RPG, staying mostly faithful and lore friendly to the game's source content, while fixing bugs and enhancing the gameplay." nie ma zadnego zwiazku z tym czym sie stal ten mod w obecnej wersji
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
The v2.6.3 is in, and it's based on a successful completion of the game with the mod. All encountered random internal development bugs, issues, and exploits are goners. No saves compatibility with saves made on prior versions, as always. Highly recommended to use in all cases. Free of gluten.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Yo-yo. I know you were waiting for this ​announcement, so here it is: ACHTUNG! The version of 2.6.4 number is up. It is what you always wanted, but never knew. No compatibility with the previous versions and removed the insider files for Gothic Starter launcher, and added two different shortcuts for the mod in the Start Menu and for the desktop (finally!). Oh, and those three leftover, yet minor, but still aggravating internal bugs were squished too. Grab it while it's hot; forget about The Returning and L'Hiver and shit, hehe.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Welp, the neverending hours poured into this project finally brought a most polished release of the 2.6 branch, mainly version 2.6.5. It's chocolate flavored, free of gluten, and friendly to cattle. Do I even have to tell you what to do?
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ey, shit happened. Download the 2.6.5.1 version as soon as you can and install over 2.6.5, since a critical error in the Chapter 5 is bound to happen. You're already in that Chapter? Find a save from the previous one or earlier. As a booster, the mass heating at forges has been included, so you no longer have to run through the animation, placing billets one after another for 10 minutes, hehe.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
The new version is up. Nothing critical, mostly minor inconveniences patched up and the (un)installer now covering all (un)installing options for real. No compatibility with the saves made on the previous versions, like usually, hehe.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
The v2.6.7 is up. Improved the block/dodge recognition in all cases (for both versions) and many, many fixes for internal development bugs, plus a dose of regular content polishing.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jak ktoś sobie zainstalował DX11 z instalatora moda w wersji 17.8.11, to z https://github.com/SaiyansKing/GD3D11/releases niech pobierze wersję 17.8.12, bo ta działa stabilniej i trochę szybciej (przynajmniej u mnie i moich paru testerów). Jednak może wystąpić problem z miniaturkami zapisanych gier i będą zamiast nich niebieskie plansze.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
The new version of 2.6.8 fashion is up. Swell N-e-w Year, by da way.
 

Yetem12

Yetem12

Użytkownicy
posty211
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak tam prawy przycisk myszy do przewijania dialogów? A no tak... prawy robi to samo co lewy czyli wybiera dialog xD.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jak tam prawy przycisk myszy do przewijania dialogów? A no tak... prawy robi to samo co lewy czyli wybiera dialog xD.

You forgot about the middle button's functionality in the mod. What does it do? Each click ravages Yetem12's old momma in the most savage manner, all orifices, no brakes on that train.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Czudak... Calm down
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty665
Propsy233
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale cringe xD

Ta wiadomość powinna zostać przypięta na samym początku, żeby każdy wiedział co za soper autor nad tym pracuje.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Modyfikacja zaktualizowana do wersji 2.6.8.1, gdzie był problem ze statkiem.
 

Yetem12

Yetem12

Użytkownicy
posty211
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A błąd z inputem został naprawiony?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry