Tekstury ekwipunku 2131 5

O temacie

Autor Gizbor17

Zaczęty 19.11.2020 roku

Wyświetleń 2131

Odpowiedzi 5

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki

Gizbor17

Tekstury ekwipunku
2020-11-19, 17:44(Ostatnia zmiana: 2020-11-19, 17:54)
wie ktoś może czemu tekstura tego dużego okna rozciągnęła się i nałożyła na te małe okienka z przedmiotami?


Post połączony: 2020-11-19, 17:54
wychodzi na to że jedna tekstura odpowiada z te dużo okno i tło nakładające się na te małe okienka, czy da się to jakoś zmienić?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Możesz podać nazwę tej tekstury?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Inv_Back
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Opracowałem dość prosty sposób pozwalający zmienić tę teksturę, ale wymaga on niestety użycia Ikarusa. Nie mam Uniona, więc nie mam na to sposobu

const int InvTexAdr[6] = {
7368337, //INV_BACK_CONTAINER.TGA - skrzynie
7368357, //INV_BACK_PLUNDER.TGA - martwy lub nieprzytomny npc
7368377, //INV_BACK_STEAL.TGA - kradzież kieszonkowa (nieużywane w G2)
7368397, //INV_BACK_BUY.TGA - kupowanie
7368417, //INV_BACK_SELL.TGA - sprzedaż
7368437 //INV_BACK.TGA - ekwipunek gracza
};

func void SetInvItemInfoTexture(var int index, var string texName) {
var int adr; adr = MEM_ReadStatArr(InvTexAdr, index);
var int ptr; ptr = MEM_Alloc(sizeof_zString);
MEM_WriteString(ptr, texName);
MemoryProtectionOverride(adr, 1);
MEM_WriteInt(adr, ptr);
};

Funkcję wystarczy wywołać w INIT_Global
const int once = false;

if (!once) {
once = true; //żeby nie alokować niepotrzebnie pamięci przy każdej zmianie świata czy wczytaniu zapisu
SetInvItemInfoTexture(0, "Inv_Back_Container_New.tga");
SetInvItemInfoTexture(1, "Inv_Back_Plunder_New.tga");
SetInvItemInfoTexture(2, "Inv_Back_Steal_New.tga");
SetInvItemInfoTexture(3, "Inv_Back_Buy_New.tga");
SetInvItemInfoTexture(4, "Inv_Back_Sell_New.tga");
SetInvItemInfoTexture(5, "Inv_Back_New.tga");
};



 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Super robota, szkoda że nie znam się na na tym Ikarusie, no ale trudno
 

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty104
Propsy25
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)
Ewentualnie podpatrz jak w modzie Atariar Edition to zrobił ziomek, bo tam mieli to oddzielne. Ale nie wiem czy on też nie korzystał z Ikara.

Najłatwiej by było jednak gdybyś poszperał trochę, poczytał, zaimplementował Ikarusa i LeGo i jakoś to poskładał co podesłał Splash, bo to tak na prawdę kilka minut roboty.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry