[G3] Lively Towns Mod v0.32 PL 736 5

O temacie

Autor Zipperiusz

Zaczęty 16.09.2020 roku

Wyświetleń 736

Odpowiedzi 5

Zipperiusz

Zipperiusz

Użytkownicy
posty10
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Zipperiusz

[G3] Lively Towns Mod v0.32 PL
2020-09-16, 16:38(Ostatnia zmiana: 2020-09-16, 16:52)
Lively Towns Mod - Lively Cities v0.32
Ardea, Cape Dun, Gotha, Lago, Ben Sala

Modyfikacja jest tworzona z zamysłem aby uczynić miasta żywszymi po ich wyzwoleniu tak aby można było do nich wracać. Na ten moment dotyczy to głównie miast: Cape Dun, Ardea, Ben Sala, Lago, oraz Gotha.
Modyfikacja jest w pełni kompatybilna z: ContentMod v3.1, QuestPack v4.2, Konsekwencje v2.0.2 i Powrót Generała Lee 1.3.
Logic-Content-Trophies-Mod oraz ReBalanceMod są już zawarte w modyfikacji.


Zmiany jakie wprowadza modyfikacja:
- Ponad 50 nowych zadań.
- Wprowadzono osiągnięcia do gry.
- Każde miasto Myrtany różni się od siebie. (Dodano unikalne tekstury)
- Niektóre zadania mogą być skończone na różne sposoby.
- W zależności od umiejętności bohatera, w nowych zadaniach pokazują się nowe kwestie dialogowe.
- Niektóre zadania pojawiają się dopiero po spełnieniu określonych warunków.
- Każdy NPC z miast: Cape Dun,  Gotha, Lago, Ben Sala oraz Ardea jest unikatowy i posiada swoją dzienną rutynę.
- W wyzwolonym Cape Dun ponownie można walczyć na arenie.
- Dodano nowe przedmioty, przepisy, bronie, tarcze, pancerze oraz hełmy.
- Dodano nowe skrytki i sekrety do gry.
- Dodano nowe potwory i zwierzęta.
- Artefakty z Al Shedim mogą być sprzedane dla Aldo, Fezula i Ilyi.
- Dodano nowe imienne postacie. Dodano też nowych handlarzy w następujących miejscach: Nordmar, Ardea, Ben Sala, Lago, Gotha, Reddok oraz Cape Dun.
- Niektóre postacie będą się przemieszczać. Np. handlarze lub buntownicy mogą poruszać się między obozami.
- Po wyzwoleniu Cape Dun, wybrzeże jest ponownie zaludnione przez bandytów, potwory i zwierzęta.
- Dodano możliwość naprawienia tarczy i miecza króla u kowala Cliffa.


Jak sprawdzić czy modyfikacja została poprawnie zainstalowana:
Pod Ardeą w okolicy Lestera powinien pojawić się Starszy Wioski, a w Reddock farmer Brunt.


Jeżeli instalujesz LTM razem z Content Modem:
Spoiler
Content Mod ma krytyczny błąd. Zdarza się, że w trakcie instalacji robi przerwy w kolejności archiwów.
Po zainstalowaniu Content Moda, sprawdź kolejność archiwów w folderze data.
Szczególnie pliki z rozszerzeniem .m
Przykłady:
Templates.m00, Templates.m01, Templates.m02, Templates.m05 (brak .m03, .m04)
_compiledMaterial.m01, _compiledMaterial.m02, _compiledMaterial.m03 (brak .m00)
Rozwiązanie:
Po zainstalowaniu Content Moda jeżeli znalazłeś lukę w kolejności, musisz zmienić nazwy tych archiwów przed zintegrowaniem ModStartera.
Templates.m00, Templates.m01, Templates.m02, Templates.m03
_compiledMaterial.m00, _compiledMaterial.m01, _compiledMaterial.m02

Link do dysku z plikami
https://drive.google.com/drive/folders/1rPh-tK8xAb124q6NaBdVCHRd7g5wvd5k?usp=sharing

Kolejność instalacji
Jeżeli instalujesz samego LTM'a
Spoiler
1) Patch   ->   Gothic_3_EE_Patch_v1.75.14_Int_Full.exe

2) Update pack   ->   Gothic_3_EE_v1.75_Int_Update_Pack_v1.04.11.exe

3) MDS -> ModStarter_v1_2.rar wypakuj w dowolnym miejscu i wskaż plik gothic3.exe

4) Pliki do MDSA -> wypakuj do folderu FanMods (opcjonalnie, nowe mapy, tekstury i zmieniona magia)

5) LTM -> wypakuj do folderu FanMods, a następnie zintegruj mody w MDS.

6) Plik Strings.m01 -> wklej do katalogu Gothic 3/Data

7) Fix dla myszki dla ekwipunku Script_MouseDrag.rar -> wypakuj do folderu  Gothic 3/scripts


Jeżeli instalujesz z CM+QP
Spoiler
1) Patch   ->   Gothic_3_EE_Patch_v1.75.14_Int_Full.exe

2) Update pack   ->   Gothic_3_EE_v1.75_Int_Update_Pack_v1.04.11.exe

3) Quest pack na steam -> G3_QUEST_PACK_4_U2_pl_DIGI_Steam_fix.exe
lub
Quest pack bez steam -> G3_QUEST_PACK_4_U2_pl_DIGI.exe

4) Content mod   ->   CM_3.1_INT_FINAL.exe

5) MDS -> ModStarter_v1_2.rar wypakuj w dowolnym miejscu i wskaż plik gothic3.exe

6) Pliki do MDSA -> wypakuj do folderu FanMods (opcjonalnie, nowe mapy, tekstury i zmieniona magia)

7) LTM -> wypakuj do folderu FanMods, a następnie zintegruj mody w MDS.

8) Plik Strings.m01 -> wklej do katalogu Gothic 3/Data

9) Fix dla myszki dla ekwipunku Script_MouseDrag.rar -> wypakuj do folderu  Gothic 3/scripts



Galeria
Spoiler


Jeżeli masz jakieś problemy/pytania/zauważyłeś błąd w tłumaczeniu możesz zgłosić go na discordzie https://discord.gg/3hEXYFm w strefie Gothic III.

LTM jest wciąż aktualizowany i temat również będzie na bieżąco aktualizowany w przyszłości.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6309
Propsy2864
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Rozumiem, że Ty jesteś autorem tłumaczenia?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Zipperiusz

Zipperiusz

Użytkownicy
posty10
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak, ja jestem autorem tłumaczenia i jestem w kontakcie z autorem modyfikacji.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6309
Propsy2864
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ok, to spoko :) Dobra robota
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



minecraftkoxik2008

minecraftkoxik2008

Użytkownicy
tak było
posty18
Propsy3
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • tak było
polecasz grac z content modem czy sam ltm? tylko prosze bez "personalna opinia", konkrety B)
kurde, jak wyglada teraz ta scena modderska jesli chodzi o gotika 3? jak gralem jeszcze z 4 lata temu to byl tylko quest pack i content mod, ludzie tez niedokonca wiedzieli jak to grac / instalowac a teraz sa rozne mody niekompatybilne ze soba
 

Delph(Delphoxed)

Delph(Delphoxed)

Użytkownicy
posty61
Propsy8
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Oczywiście, że najlepiej grać z CM+CQ, do tego Powrót Generała Lee.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry