Hegemony 268 B.C. v1.96 Public Beta Nazwa: Hegemony 268 B.C (Hegemonia 286 p.n.e.)
Status: wydany, w produkcji druga część.
Drużyna:
Shifty,
Stelious,
Mirathei,
Pomagają:
PuuKKo - oryginalne źródła,
Llew2 - originalna mapa,
Lord Kosmos - arty, tekstury,
Stelious - 95% modeli i tekstur hełmów,
Merlkir - modele i tekstury tarcz,
William Berne - modele i tekstury słoni,
Tiberius - flagi frakcji,
SPQR - twarze,
Cool Guy - tekstury,
Chel - konie,
Alxcruel - modele koni, zbroi i hełmów,
Talon - przedmioty,
Johnny Shumate - CA,
Mirathei - skrypty formacji,
LCJr - skrypty,
Grailknighthero - pomysł dotyczący formacji,
Highlander - animacje (Highlander jest twórcą wielu ciekawych rzeczy, m. in. działko wielolufowe z 1866 to jego dzieło)
Hegemonia to mod dziejący się, jak sama nazwa wskazuje, 268 lat przed naszą erą. Rozgrywa się na terenie Imperium Rzymskiego. Ma ogromny rozmach - jak czytamy w zmianach pomiędzy wersjami, wersja 1.9 w porównaniu do wersji 1.32 zawierała ponad
150 nowych hełmów, ponad
50, nowych zbroi
5 nowych broni,
20 nowych tarcz, nowe godła dla frakcji i wiele, wiele innych rzeczy. Aż strach pomyśleć, ile tego wszystkiego jest łącznie w grze!
Wśród frakcji znajdziemy Rzymian, Kartagińczyków, Galów, German, Iberyjczyków, Dacjan, greckie miasta-państwa a nawet Sarmatów! Mapa obejmuje całą Europę, z wieloma ówczesnymi miastami i osadami. Nająć możemy 11 NPCów (lub więcej, jeśli coś przeoczyłem). Mod oferuje wiele zmian w rozgrywce w porównaniu do podstawki - bonusy umiejętności zostały zmniejszone, co sprawia, że gra staje się trudniejsza i realistyczniejsza. Na uwagę zasługują też formacje - można teraz ustawiać jednostki nie tylko w linii, ale także w czworobok i klin, a dowodzą nimi jednostki oficerskie! No, i na koniec najważniejsze - piechota może się teraz bronić przed kawalerią przez nachylenie drzewca!
Download:
v1.96 na M&B Repository,
[http://files.filefront.com/Heg+shadersace/;11083299;/fileinfo.html]Plik poprawiający shadery v1.96Działa na wersji 0.960
Screeny z wersji 1.92:
http://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/rs7.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/rs1.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/scy1.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/sel1-1.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/sel3-1.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/sel4-1.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/sel5-1.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/iber1.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/iber2.jpgScreeny z wersji 1.9:
http://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/iberia5.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/iberia7.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/cart3-1.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/gaul5.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/german2.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/hoplite7.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/ptol2-2.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/sar2.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/sar8.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/mac10.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/sel9.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/cart4.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/cart6.jpghttp://i79.photobucket.com/albums/j158/ealabor/roman3.jpgKomendy dla formacji:
Klawisze do wyboru klasy:U - piechota,
Y - łucznicy, oszczepnicy i niektórzy piechurzy,
T - kawaleria i słonie.
Klawisze do wyboru ruchu:K - wciśnięcie powoduje podążanie za graczem,
K - wciśnięcie drugi raz powoduje zatrzymanie oddziału.
Klawisze do wyboru ustawienia:J - czworobok,
H - linia,
G - klin,
P - wyłączenie formacji dla wybranej klasy.
Frakcje:
Grywalne:- Kartagina,
- Republika Rzymska,
- Plemiona Iberyjskie,
- Plemiona Germańskie,
- Federacja Galijska,
- Miasta Helleńskie,
- Sarmacja,
- Dacja.
Imperium Aleksandra Macedońskiego:- Macedonia,
- Imperium Ptolemeuszów,
- Imperium Seleucydów.
Praca:http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,42188.0.htmlPotrzebni ludzie do:
1. Tworzenia nowych modeli zbroi.
2. Poprawiania istniejących zbroi.
3. Poprawiania tekstur - dodawania cieniowania itp.
4. Tworzenia nowych tekstur do tarcz frakcyjnych.
5. Skryptowania.