Prace 3D 1140167 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1140167

Odpowiedzi 3194

Kazzmir
  • Gość

Kazzmir
Gość

Prace 3D
#2220 2012-03-07, 23:07(Ostatnia zmiana: 2012-03-07, 23:15)
takie tam na szybko dla relaksu
ni to game art, foto real tez nie
po prostu takie coś


strasznie fajne, podoba mi się to. inspirują mnie podobne rzeczy, jakby ci się chciało porobić podobne takie wg jakiegoś pomysłu do gry to daj znać.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Prace 3D
#2221 2012-03-08, 08:45(Ostatnia zmiana: 2012-03-08, 09:05)
bardzo fajne

przipomina prace Jeremiego Koola ....


Cytuj
 


Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Prace 3D
#2222 2012-03-08, 09:00(Ostatnia zmiana: 2012-03-08, 16:09)
Kocham te papugi :D  Fajna pracka.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Prace 3D
#2223 2012-03-08, 13:32(Ostatnia zmiana: 2012-03-08, 16:11)
Cytuj
ni to game art, foto real tez nie
po prostu takie coś
to tzw. ARTYZM! :lol2:  praca jak najbardziej na wielki plus :ok:
 

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
dzięki za pozytywne komentarze
to było jakieś 30 minut roboty
zainspirowały mnie modele zwierząt z ROME
chciałem coś dynamicznego więc pomyślałem o pakach w locie
wybrałem papugę bo ma fajne kolorki
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!

mgr Fartuess

Prace 3D
#2225 2012-03-15, 22:01(Ostatnia zmiana: 2012-03-15, 22:02)
W końcu po długiej przerwie znalazłem nieco czasu i popchnąłem nieco pracę nad czołgiem.



tutaj zmieniłem wielkość płytek oraz ogólną bryłę wieży.



A tutaj zabrałem się za pracę nad błotnikami.

Nie jest to może dużo, ale zawsze coś :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Może to złudzenie, ale ta wieżyczka wydaje się strasznie płaska
 

kazzmir
  • Gość
Może to złudzenie, ale ta wieżyczka wydaje się strasznie płaska

albo przeszła w tryb maskowania
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Bo jest płaska? Zgadza się z blueprintami i refkami. Choć możesz mieć trochę racji i faktycznie wygląda na tych screenach nieco bardziej płasko niż w rzeczywistości.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Nie ufaj blueprintom, fajnie jest jak są, poglądowo się przydają, ale nie spotkałem się jeszcze po których nie musiałbym później poprawiać. Chyba że projekty CAD, takie są przyjemniejsze ;)
 

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Chciałem Wam pokazać, wsumie to modele taki "gothicowy" (wiadomo kanciasty itp) : Model munduru przymierza z ME3 , miałem plan go dodać do gothica jako armor, ale cos mi nie szło model współpracował z koścmi itp ale po eksporcie były same kosci bez modelu choc zaznaczyłem wszyskto :P , ale to mniejsza oto. Poczytam troche na forum i napewno coś znajdę.Więc przejdżmy do rzeczy oto screen modelu ,posiada on 604 trisy.Piszcie propsujcie albo ciskajcie (to drugie z umiarem :P):
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace 3D
#2231 2012-03-18, 10:07(Ostatnia zmiana: 2012-03-18, 10:09)
Proporcje leżą, mappowanie - stresznie dużo miejsca zmarnowales, mozna by to jeszcze poskalowac w gore i rozmiescic na calej plaszczyznie ew. mirrorować
 

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Eh no ja tam nie za bardzo jeśli chodzi o modele humanoidalne, ale postaram się jeszcze nad tym popracować, choć mnie to po części zadowala ale przyznam ,że mogło być lepiej
 

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Co ma do rzeczy typ modelu (organika w tym przypadku), a rozmieszczenie na mapie? Tak moja organika jest na poziomie kamienia łupanego, ale mapowanie to zupełnie co innego.
Rozciągnij to tak żeby było mniej więcej w proporcji 1:1 i użyj całej powierzchni uv'ki
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!

mgr Fartuess

Prace 3D
#2234 2012-03-18, 14:02(Ostatnia zmiana: 2012-03-18, 14:03)
Przy innej pozycji niż T będzie to wyglądało tragicznie. Jakieś dodatkowe loopy przy barkach i kolanach by się przydały. Reszta tak jak wowoz napisał.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
WIP


moze zaloze teczke :D

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Proporcje leżą, wielkość obrazka jest dramatyczna, świetlenie też jest dramatyczne, widok za oknem tez
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Widzę że teraz zamiast okien montuje się plazmy i wyświetla na nich chmury :lol:
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Ty na iPadzie to modelowałeś, czy co?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Zamek do Carpg w dwóch wesjach, tekstura muru w tej drugiej Rybopiotra. :D  Która lepsza?  :D  


\


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry