Spacer zrobił coś... dziwnego 3865 3

O temacie

Autor xvespeer

Zaczęty 5.08.2020 roku

Wyświetleń 3865

Odpowiedzi 3

xvespeer

xvespeer

Użytkownicy
posty3
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Witam, dzisiaj spacer odwalił coś, z czym się jeszcze nie spotkałem i spotkać nie chcę. Mianowicie po zreparsowaniu skryptów i ponownym odpaleniu wszystkie waypointy się... pomnożyły. W miejscu, gdzie był jeden waypoint stało około 20 nałożonych na siebie. Nawet nie chcę mówić, jak to się przekładało na grę i co odpi*rdalały postacie. Jasne, usunąć dodatkowe waypointy to nie problem, ale... wie ktoś może, jak to możliwe? Może coś wcisnąłem przypadkiem? (jest taka opcja w ogółe?)  Nie chcę, by to się powtórzyło. Raczej.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
@Splash Pa co za nazwa tematu :F
 

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty104
Propsy25
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)
Witam, dzisiaj spacer odwalił coś, z czym się jeszcze nie spotkałem i spotkać nie chcę. Mianowicie po zreparsowaniu skryptów i ponownym odpaleniu wszystkie waypointy się... pomnożyły. W miejscu, gdzie był jeden waypoint stało około 20 nałożonych na siebie. Nawet nie chcę mówić, jak to się przekładało na grę i co odpi*rdalały postacie. Jasne, usunąć dodatkowe waypointy to nie problem, ale... wie ktoś może, jak to możliwe? Może coś wcisnąłem przypadkiem? (jest taka opcja w ogółe?)  Nie chcę, by to się powtórzyło. Raczej.

Takich jaj to jeszcze nie było  :lol: Spacer wciąż zaskakuje  :D
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Miałem coś podobnego w swoim modzie z 2 lata temu. Nie pamiętam dokładnie o co chodziło, ale bawiłem się macrosem, prawdopodobnie dwa te same zeny się na siebie nałożyły przy kompilacji
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry