NPC ignorują potwory 326 4

O temacie

Autor xvespeer

Zaczęty 29.07.2020 roku

Wyświetleń 326

Odpowiedzi 4

xvespeer

xvespeer

Użytkownicy
posty3
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Witam, no więc tak: testowo dodałem kilka postaci do świata w spacerze. Wszystko ładnie, pięknie, rutyny i dialogi działają, postacie reagują na kradzież i walczą kiedy się ich zaatakuje. Problem jest z potworami - całkowicie ignorują wilki, cieniostwory i tak dalej (to działa również w drugą stronę, potwory nie atakują postaci, w tym głównego bohatera). Dopiero kiedy wyprowadzi się cios w potwora, nagle wszyscy "ożywają" i krzyczą "znowu jedna z tych głupich bestii", jakby się nie widzieli. Dodam, że z bandytami i innymi wrogimi gildiami tak nie ma, walczą ze sobą od razu gdy się zauważą. Próbowałem zmieniać gildie, nastawienie itd, ale na razie jak było tak jest... ktoś wie, w czym może być problem?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4107
Propsy3310
ProfesjaNierób
  • Moderator
W funkcji Init_NazwaŚwiata dodaj te 3 linijki:
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3706
Propsy4851
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • online
  • Wowoźny
@Splash jesteś pewien?
 

xvespeer

xvespeer

Użytkownicy
posty3
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Aa, bo ja to w Init_Sub_World wkleiłem. Teraz wszystko jasne, dzięki!
Chociaż ciekawi mnie, czemu npc reagowali na ludzkich wrogów, skoro nastawienia gildii też były źle dodane.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4107
Propsy3310
ProfesjaNierób
  • Moderator
@Splash jesteś pewien?
Przestaniesz w końcu wątpić w moją zajebistość?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry