Skrypt podczas machania mieczem 1217 2

O temacie

Autor piootrek86

Zaczęty 21.04.2020 roku

Wyświetleń 1217

Odpowiedzi 2

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
Witam,

Chciałem dodać skrypt gdzie gdy nasz bohater bedzie machał mieczem coś się będzie działo. Dałem hooka na oCNpc::EV_AttackForward(oCMsgAttack, oCNpc::EV_AttackLeft(oCMsgAttack oraz oCNpc::EV_AttackRight(oCMsgAttack by wywoływało funkcje którą chcę, i to działa. Tylko proszę podpowiedzieć mi jak zrobić, by tylko się to wykonywało gdy do nasz bohater będzie wykonywał, bo narazie funkcja wykonuje się nawet gdy npc macha bronią :D
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty404
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
ECX to this przy konwencji wywołania thiscall, więc należy sprawdzić, czy ECX to nie pointer do hero.

If(ECX != MEM_ReadInt(11216516) )//pointer do hero, to samo co wartość zwracana przez _@(hero), ale szybsze, bo nie przeszukuje symboli parsera, tylko z adresu zwraca pointera
{
     return;
};
 
while(false) Do();

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
Dzięki, działa :P)
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry