Przywrócenie vobów na świat inny niż oryginalny 2568 0

O temacie

Autor Neck

Zaczęty 14.04.2020 roku

Wyświetleń 2568

Odpowiedzi 0

Neck

Neck

Użytkownicy
posty82
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witajcie, zaczynając od początku: mam mapę kolonii z Gothic I przeniesioną na g2, postanowiłem ją trochę edytować i później w spacerze użyłem world compiled i skompilowałem 3ds na zen i tu zaczyna się pod górkę ponieważ wszystkie voby mi znikły i nie potrafię ich przywrócić, nie ma jakiegoś sposobu typu zapisanie listy vobów ze starej wersji mapy i potem załadowanie jej na tym już zmienionym zenie? Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.


Post połączony: 2020-04-14, 14:13
Udało mi się to zrobić z pomocą @|-Medarion-| który napisał mi po kolei co i jak, gdyby ktoś miał ten sam problem trzeba to zrobić w ten sposób:
1. Otworzyłem starą nieprzerobioną wersję mapy z vobami
2. Użyłem na tej mapie Compile World z opcjami Outdoor, detect leaks, polycheck
3. Po tej akcji teren świata zniknął i zostały same voby, zapisałem wtedy świat jako Uncompiled Zen (ascii) pod nazwą VOBYMAPA.ZEN w głownym folderze WORLDS
4. Zresetowałem spacera i wziąłem opcję Open Zen wczytując przerobioną mapę bez vobów
5. Użyłem opcji Macros w zakładce Tools, kliknąłem new, wpisałem nazwę Kolonia a w dolnym okienku: Load world VOBYMAPA.ZEN 
6. Kliknąłem na nazwę Kolonia 2 razy po czym spacer załadował voby z pliku VOBYMAPA.ZEN do edytowanego świata.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry