Orc do rozmowy i do walki 5181 7

O temacie

Autor piootrek86

Zaczęty 23.03.2020 roku

Wyświetleń 5181

Odpowiedzi 7

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
Witam.

Mam problem by zrobić Orka z którym można by było pogadać oraz który by zaatakował npc.

W skrypcie Orka jak wstawie
daily_routine = Rtn_Start_113; wtedy z Orkiem bedzie można prowadzić rozmowę , niestety nawet gdy NPC go zaatakują on stoi w miejscu.

Jeżeli natomiast usunę daily_routine = Rtn_Start_113; a wstawię start_aistate = ZS_MM_AllScheduler;
aivar[AIV_MM_RoamStart] = OnlyRoutine;

 to Ork reaguje na atak i zaczyna walczyć, jednak nie da się wtedy z nim przeprowadzić rozmowy.

Jakiś pomysł? [/code]
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
skopiuj Urshaka
 

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
Urshak tez stoi i nic nie robi
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D

outlander

outlander

Użytkownicy
posty471
Propsy237
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Spróbuj mu dać ludzką gildię i zobacz jaki będzie efekt.
 

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica

piootrek86

Orc do rozmowy i do walki
#4 2020-03-24, 11:44(Ostatnia zmiana: 2020-03-24, 11:55)
dawalem i GIL_PAL i GIL_NONE
dawalem fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG; no wychodzi na to ze jak ma
Mdl_SetVisual (self, "Orc.mds");
Mdl_SetVisualBody (self, "Orc_BodyShaman",DEFAULT, DEFAULT, "Orc_HeadShaman", DEFAULT,  DEFAULT, -1);
to wtedy masz tylko albo gadasz albo walczysz ehhh no nie moge tego rozgrysc

Post połączony: 2020-03-24, 11:55
Dobra rozwiązałem problem. TEMAT DO ZAMKNIĘCIA :)
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D

outlander

outlander

Użytkownicy
posty471
Propsy237
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Napisz jak sobie z tym poradziłes
 

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty104
Propsy25
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)
Właśnie, też bym chciał to wiedzieć!
 

Khantor

Khantor

Użytkownicy
posty59
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ponieważ kolega nie raczył się podzielić jak sobie z tym problemem poradzić to napiszę, może komuś kiedyś się to przyda.

Wchodzimy na pliku MST naszego potwora. Sprawdzamy w jego prototypie albo instancji jaką rutynę wykonuje. Nie chodzi o "start_aistate            = ZS_MM_AllScheduler;", tylko np. dla tego topielca "aivar[AIV_MM_RoamStart]    = OnlyRoutine;". Oznacza to, że topielec będzie wykonywał rutynę "ZS_MM_RTN_Roam". Otwieramy zatem na plik z rutyną, który znajduje się w "_Work/Data/Scripts/Content/AI/Monster/RTN_Monster" i na sam początek funkcji naszej rutyny wstawiamy "Npc_PercEnable   (self,    PERC_ASSESSTALK         ,   B_AssessTalk);". Jak nie chcemy, żeby dało się rozmawiać z każdym np. topielcem tylko jakimś konkretnym to wstawiamy odpowiedni warunek.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry