Dzięki Siemekk za odpowiedź, ale niestety kod nie działa. Próbowałem trochę pokombinować, wydaje mi się, że w linijce
if(Hlp_isValidHandle (v))
powinno być
if(!Hlp_isValidHandle (v))
(Próbowałem rzecz jasna z wykrzyknikiem i bez) W argumentach funkcji "oCItem_Render", "getPtr(v)" i "her.inventoryWorld" powinny być chyba odwrotnie, ale nie ważne jakie zmienne wstawiałem za "inventoryWorld" i czy za "getPtr(v)" wstawiałem samo "v" czy "view_getPtr(v)", zawsze był crash.
Próbowałem zamiast funkcji oCItem_Render wsadzić Render_AddItem i i tak nic się nie renderuje.

Rozumiem, że muszę mieć stworzony obiekt zCView i się do niego odwołać w oCItem_Render, ale kompletnie nie wiem czym jest argument "wld" w tej funkcji
oCItem_Render(var int itm, var int wld, var int view, var int rot)
.
Także gdyby ktoś miał chwilę wolnego czasu (
@Siemekk ?

) i cierpliwości, mógłby to wyjaśnić? Bo jak funkcja nie działa to ciężko mi stwierdzić co konkretnie robię źle (o ile cokolwiek robię dobrze).