Moduję Gothica 2 NK pod kątem masowego (x1 - wszystko) wyrabiania przedmiotów (kucie broni, warzenie mikstur, właściwie wszystko oprócz rycia run). Niestety, animacje mają to do siebie że tworzą dodatkowy obiekt potrzebny do operowania danym punktem wyrabiania, przetrzymując go w "wirtualnym slocie", a który później pojawia się w ekwipunku, jeśli funkcje tworzenia nie traktują wszystkiego pojedynczo, jak w oryginalnym Gothicu 2, gdzie można kontrolować ostateczną ilość obiektów po jednym naraz.
Nie zmieniając samych animacji (usuwając przedmiot tutaj nie musiałbym się babrać w skryptach, ale wyglądałoby to niewyjściowo), próbowałem od zatrzęsienia zmiennych w różnych miejscach w samych skryptach, ale po dwóch dniach kombinacji muszę się poddać, bo zawsze wychodzi mi o jeden obiekt za dużo/mało w ostatecznym rozrachunku, nieważne jakbym próbował to ogarnąć.
Stąd pytanie: czy ktoś wie, widział albo zna modyfikację, w której autorzy ten problem rozwiązali, ale bez pomocy BNów i zachowując oryginalne animacje? Może być mod z Ikarusem, LeGo, czy nawet AST. Może być samouczek z tym zagadnieniem (nie widziałem takiego w wynikach wyszukiwania), a który potrzebuje wspomnianych pakietów skryptowych lub Agamy.