Modowanie Plików MRM 3018 7

O temacie

Autor Faradenza

Zaczęty 29.04.2019 roku

Wyświetleń 3018

Odpowiedzi 7

Faradenza

Faradenza

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, po wypakowaniu MESHES z G2NK chciałbym modyfikować modele w programie Blender, ale nie mam pojęcia jak to robic jako że Blender nie wykrywa plików MRM. Ktoś może mnie pokierować?
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty465
Propsy235
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Najlepiej jakbyś pracował na plikach 3DS. MRM to postać skompilowana. Z tego co pamiętam to przy instalacji G2MDK musisz zaznaczyć opcję meshes i instalator dokona dekompilacji.
 

Coldmen

Coldmen

Użytkownicy
posty36
Propsy8
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Coldmen

Modowanie Plików MRM
#2 2019-04-29, 20:10(Ostatnia zmiana: 2019-04-29, 20:16)
Jeśli chciałbyś to zrobić przy użyciu blendera to musisz zainstalować wtyczkę Kerrax/ po czym użyć odpowiedniej opcji w importerze. Jeśli chcesz przetworzyć większą ilość obiektów z mrm na 3ds to napisałem skrypt w pythonie do blendera który przy użyciu kerraxa przetworzy ci setki obiektów w parę sekund ;)
Link do skryptu:ExpMrmTo3DS
Należy podać mu tylko drogę do plików (szybka edycja pliku .py) .MRM np "C:\\folder_with_mrm_files" I zaraz będzie wszystko gotowe ;) Oczywiście musem jest zainstalowanie kerraxa tak czy siak

Post połączony: 2019-04-29, 20:15
 

Faradenza

Faradenza

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Najlepiej jakbyś pracował na plikach 3DS. MRM to postać skompilowana. Z tego co pamiętam to przy instalacji G2MDK musisz zaznaczyć opcję meshes i instalator dokona dekompilacji.
Dobra, wszyztko wypakowane, ale teraz nie moge znalesc plików NPC gdzie są modele postaci (Jak Bezi, Orkowie, Strażnicy Khorinis ITD.) Przejżałem każdy plik ale nie było wzmianki lub nazwy tych modeli...
 

hastor

hastor

Użytkownicy
<tu podaj nazwę własnej modyfikacji>
posty24
Propsy40
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • <tu podaj nazwę własnej modyfikacji>
Modele postaci (ludzie, orkowie, smoki itd.) są zapisywane w .asc. Ich skompilowane (i mieskompilowane, jak instalowałeś Gmdk) modele znajdziesz w folderze anims.
W przypadku ludzi, głowa jest osobnym plikiem
 

Faradenza

Faradenza

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Modele postaci (ludzie, orkowie, smoki itd.) są zapisywane w .asc. Ich skompilowane (i mieskompilowane, jak instalowałeś Gmdk) modele znajdziesz w folderze anims.
W przypadku ludzi, głowa jest osobnym plikiem
a pliki ASC jak mam importowac do Blendera? Bo wypakowanie pliki przez program są w formacie mds
 

hastor

hastor

Użytkownicy
<tu podaj nazwę własnej modyfikacji>
posty24
Propsy40
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • <tu podaj nazwę własnej modyfikacji>
Pliki .asc (nieskompilowane) pobierzesz z woga. Przypomniałem sobie, że można je pobrać z neta. Na World of Gothic pobierzesz .asc pancerzy z G1 i G2.

Ale jesli chcesz modele orkow, smokow itd. To bedziesz musial chyba zdekompilować ich .mds za pomocą Gothic Sourcer
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty465
Propsy235
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Żeby otwierać *.asc musisz mieć Kerraxa do Blendera.
Próbowałeś też przy instalacji G2MDK zaznaczać anims? Wtedy też powinno ci wypluć jakieś pliki.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry