Witam,
Zacznę od tego, że przeczytałem już tysiąc wątków z "Unknown identifier", ale i tak dalej nie mogę znaleźć rozwiązania swojego problemu.
Otóż, chciałem sobie zmodować innego moda, konkretnie New Balancing Mod do L'Hivera, tak, żeby się nauczyć jak są robione pewne rzeczy w różnych modach.
Wypakowałem całego moda, a teraz mam problem przy parsowaniu jego skryptów.
I tutaj są w zasadzie dwie sprawy:
Po pierwsze jak to w ogóle jest możliwe, że nie zmieniając ani jednej linijki w żadnym skrypcie, podczas parsowania wyskakuje błąd. Jakim cudem w takim razie autor spakował tego moda??
Druga sprawa dotyczy już konkretnie tego błędu. Podczas włączania gry i potem w zSpy błąd wygląda tak:
00:22 Info: 5 U: PAR: CONTENT\STORY\B_CONTENT\B_ADDON_PIRATESGOHOME.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:22 Fatal:-1 U: PAR: Unknown identifier : ELSE ( line 94 ) .... <zParser.cpp,#599>
(jak rozumiem tylko linijka z błędem i jedna przed nią mają znaczenie?)
No i właśnie, w innych wątkach, które przeglądałem, gdy pojawiał się błąd Unknown identifier, chodziło raczej o konkretną instancję, że ktoś tam coś źle przepisał, itp. A tutaj tym nieznanym identyfikatorem jest słowo "ELSE"?? No to naprawdę nie wiem o co chodzi. Dodam jeszcze, że w zasadzie w każdej poprzedniej linijce, na końcu jest coś takiego:
Parse... .... <zError.cpp,#465>
Ale w takim razie to chyba normalne i wnioskuję, że nie są to błędy, ale podane ewentualne kody błędów.
Wszedłem w ten plik B_ADDON_PIRATESGOHOME.D. Tak wygląda jego ostatni fragment:
func int C_TowerBanditsDead()
{
var C_Npc TowerBandit1;
var C_Npc TowerBandit2;
var C_Npc TowerBandit3;
TowerBandit1 = Hlp_GetNpc(BDT_10100_Addon_TowerBandit);
TowerBandit2 = Hlp_GetNpc(BDT_10101_Addon_TowerBandit);
TowerBandit3 = Hlp_GetNpc(BDT_10102_Addon_TowerBandit);
if(Npc_IsDead(TowerBandit1) && Npc_IsDead(TowerBandit2) && Npc_IsDead(TowerBandit3))
{
return TRUE;
};
TowerBanditsDead = TRUE;
else
{
return FALSE;
};
};
Są to linijki od 80 do 97. Co ciekawe, to słówko else w pliku jest w linijce 93, a nie w 94, tak jak sugerowałby to błąd.
Krótko mówiąc nie mam pojęcia o co chodzi z tym błędem i dlaczego w ogóle jakiś błąd się pojawia skoro są to dokładnie te same pliki, co w oryginalnym modzie, zupełnie niezmieniane.
Pozdrawiam