Teleport 3520 7

O temacie

Autor Zubot

Zaczęty 31.07.2008 roku

Wyświetleń 3520

Odpowiedzi 7

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
jak zrobic zaklęcie teleportacji, które przeniesie w dane miejsce?
 

Piskor

Piskor

Użytkownicy
ego masturbator
posty143
Propsy9
  • Użytkownicy
  • ego masturbator
Cytat: Zubenos link=topic=2964.msg25684#msg25684 date=Jul 31 2008, 16:27\'
jak zrobic zaklęcie teleportacji, które przeniesie w dane miejsce?

jeśli chodzi i G2NK to dodajesz item - runę. A dokąd me teleportować ustalasz w skrypcie; "Spell_Teleport_Alle" (zrób to na zasadzie innych run teleportacyjnych).
 

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Zubot

Teleport
#2 2008-07-31, 16:55(Ostatnia zmiana: 2008-07-31, 17:03)
Cytat: Piskor link=topic=2964.msg25686#msg25686 date=Jul 31 2008, 16:49\'
jeśli chodzi i G2NK

a jeśli chodzi o g1?

edit: patrzyłem w skrypty, już wiem o co chodzi  :D
 

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
sory za dubla,
ale jest jakiś bład.
 

Radkowic
  • Gość
Podaj może jaka treśc tak troche trudno pomóc.
 

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
tak jest w artifacs
INSTANCE ItArRuneTeleport6 (C_Item)
{
name = NAME_Rune;

mainflag = ITEM_KAT_RUNE;
flags = 0;

visual = "ItAr_Rune_37.3ds"; //rote Rune
material = MAT_STONE;

spell = SPL_TELEPORT6; [color="#FF0000"]//tu jest błąd[/color]
//mag_circle = 4;   //SN: Teleport-Spells müssen auch ohne Circle sprechbar sein!

description = "Teleport";
TEXT [0] = NAME_Mag_Circle; COUNT [0] = mag_circle;
TEXT [1] = NAME_Manakosten; COUNT [1] = SPL_SENDCAST_TELEPORT;
};

a tak zrobiłem w magic
//-------- Spell Commands --------
// SPL_DONTINVEST = 0; // Es können keine weiteren Manapunkte investiert werden. Erst durch CTRL loslassen geht der Spell ab
// SPL_RECEIVEINVEST = 1; // Wirkung durchgeführt, es können weitere Invest kommen, zB.bei Heal nach jedem Pöppel
// SPL_SENDCAST = 2; // Starte den Zauber-Effekt (wie CTRL loslassen), automatischer Abbruch
// SPL_SENDSTOP = 3; // Beende Zauber ohne Effekt
// SPL_NEXTLEVEL = 4; // setze den Spruch auf den nächsten Level

func int Spell_Logic_Teleport6(var int manaInvested)
{
PrintDebugNpc (PD_MAGIC, "Spell_Logic_Teleport6");

if (manaInvested>= SPL_SENDCAST_TELEPORT)
{
AI_Teleport (self, "ZUB_TELEPORT");
AI_PlayAni (self, "T_HEASHOOT_2_STAND" );

return SPL_SENDCAST;
};

return SPL_NEXTLEVEL;
};
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Spróbuj dodać do pliku magic_intern.d (odznaczając we właściwościach tego pliku "Tylko do odczytu") znajdującym się w C:\Program Files\Piranha Bytes\Gothic\_Work\Data\Scripts\Content\_Intern taką linijkę:
const int SPL_TELEPORT6 = 59;

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Zubot

Teleport
#7 2008-07-31, 18:35(Ostatnia zmiana: 2009-09-03, 15:37)
bawiłem się w tym pliku ale nie dało się zapisać, dzięki

jescze jest jeden bład,
wpisuje kod na rune i podnoszę i chce uzyc wyskakuje bład Acces Violation czy jak.
co jescze jest źle?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry