Portale 2278 5

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 26.07.2018 roku

Wyświetleń 2278

Odpowiedzi 5

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Witam. Mam mały problem z portalami, edytowałem mesh świata w celu dodania nowych domów. Dodałem portale, wszystko w grze działa, jednak mam mały problem - portale nie zanikają płynnie tak jak było to w G1. Nowo dodany portal błyskawicznie zanika gdy gracz podejdzie na odległość 5m (Jest niebieski, gracz podchodzi - kolor błyskawicznie znika). Ktoś wie jak to naprawić?

2) Ktoś wie jak naprawić ZenConverter'a? Wywala mi przy próbie wybrania ścieżki do gry.
3) I ostatnie :D Ktoś wie jakiemu celu przyświecały portale w lasach w G1? Taki wielki CUBE jako las. Optymalizacja?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3409
ProfesjaNierób
  • Moderator
3) I ostatnie :D Ktoś wie jakiemu celu przyświecały portale w lasach w G1? Taki wielki CUBE jako las. Optymalizacja?
Optymalizacja na pewno, ale wydaje mi się, że względu na dość sporo otwartej i płaskiej przestrzeni pełniły również funkcję kosmetyczną.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
3) I ostatnie :D Ktoś wie jakiemu celu przyświecały portale w lasach w G1? Taki wielki CUBE jako las. Optymalizacja?
I wyciemnienie. W Gothicu 2 dodano już pfx'y, którymi można było tworzyć wrażenie ciemnego/mrocznego lasu z mniejszą widocznością.
Na etapie Gothica 1 nie było takiej technologii, więc portale na równi z optymalizacją pełniły funkcje wyciemniające

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Mam mały problem z portalami, edytowałem mesh świata w celu dodania nowych domów. Dodałem portale, wszystko w grze działa, jednak mam mały problem - portale nie zanikają płynnie tak jak było to w G1. Nowo dodany portal błyskawicznie zanika gdy gracz podejdzie na odległość 5m (Jest niebieski, gracz podchodzi - kolor błyskawicznie znika). Ktoś wie jak to naprawić?
Podaj dokładne parametry materiału jaki dałeś.

Co do portali to tak jak Dark napisał. Gothic źle znosi płaskie lokacje w dwójce podrasowali silnik i nie musieli robić czegoś takiego ale świat stał sie bardziej klaustrofobiczny.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
A te parametry to się gdzieś ustala? Zrobiłem po prostu portal, oddzieliłem go od całej siatki (Blender->Selection) zrobiłem materiały oraz nadałem im odpowiednie nazwy. Gdzie się ustala jakieś wartości materiału nie wiem :/
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie możesz go oddzielać od siatki. Ja co prawda robie w maxie i blendera nie ogarniam ale wydaje mi sie że masz tam opcje łączenia vertexów i tworzenia na ich planie face'a. Ja robie tak że daje im oczywiście odpowiednią nazwe a tekstury nie daje tylko zwyczajnie kolor materiału i działa bez problemu co prawda do g2 w g1 nie wiem ale wydaje mi sie że jest to samo.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry