Umiejętności 6888 2

O temacie

Autor

Zaczęty 30.07.2008 roku

Wyświetleń 6888

Odpowiedzi 2

Znag
  • Gość
Czy ktoś wie i zdradziłby mi jak zrobić , żeby w g2nk za siłę , zręczność , manę , walkę bronią itp.płaciło się ciągle 1pn za 1 punkt umiejętności tak jak to było w g1 i zwykłej dwójce?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie jestem pewien, ale w G:\Program Files\JoWood\Gothic II\_Work\Data\Scripts\Content\Story\B_Story jest taki plik (B_GetLearnCostAttribute.d):

// ***********************************************************
// B_GetLearnCostAttribute
// -----------------------
// ermittelt die Kosten eines Attributspunktes (abh. v. Gilde)
// ***********************************************************

func int B_GetLearnCostAttribute (var C_NPC oth, var int attribut)
{
var int kosten; kosten = 0;

// ------ Kosten für Stärke ------
if (attribut == ATR_STRENGTH)
{
if (oth.aivar[REAL_STRENGTH] >= 120) { kosten = (5); }
else if (oth.aivar[REAL_STRENGTH] >= 90) { kosten = (4); }
else if (oth.aivar[REAL_STRENGTH] >= 60) { kosten = (3); }
else if (oth.aivar[REAL_STRENGTH] >= 30) { kosten = (2); }
else { kosten = (1); };
};

// ------ Kosten für Dexterity ------
if (attribut == ATR_DEXTERITY)
{
if (oth.aivar[REAL_DEXTERITY] >= 120) { kosten = (5); }
else if (oth.aivar[REAL_DEXTERITY] >= 90) { kosten = (4); }
else if (oth.aivar[REAL_DEXTERITY] >= 60) { kosten = (3); }
else if (oth.aivar[REAL_DEXTERITY] >= 30) { kosten = (2); }
else { kosten = (1); };
};

// ------ Kosten für Mana MAX ------
if (attribut == ATR_MANA_MAX)
{
if (oth.aivar[REAL_MANA_MAX] >= 120) { kosten = (5); }
else if (oth.aivar[REAL_MANA_MAX] >= 90) { kosten = (4); }
else if (oth.aivar[REAL_MANA_MAX] >= 60) { kosten = (3); }
else if (oth.aivar[REAL_MANA_MAX] >= 30) { kosten = (2); }
else { kosten = (1); };
};

return kosten;
};
Jeśli chcesz, aby wszystko kosztowało "normalnie" jak w G1 czy G2 musisz zmienić, tam gdzie np. kosten = (5);na
kosten = (1);

Znag
  • Gość
Dzięki za pomoc ;)  .O to chodziło.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry