Ruchoma brama tylko zamykanie. ZcMover w jedna strone. 3434 4

O temacie

Autor Sryncu

Zaczęty 6.10.2017 roku

Wyświetleń 3434

Odpowiedzi 4

Sryncu

Sryncu

Użytkownicy
posty90
Propsy18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemka. Potrzebuje zrobić bramę, która po naciśnięciu przycisku będzie się zamykać i na tym koniec. W spacerze dodaje switch łącze go z bramą i po naciśnięciu przycisku sie zamyka, ale po ponownym naciśnięciu brama się OTWIERA, czego nie chce, ponieważ to ma byc pułapka, w sensie wchodze do pomieszczenia naciskam guzik i brama się zamyka. Nie moge wyjśc muszę wczytać grę. Jeśli zmienie opcję unTrigger na false to niby działa ale brama otwiera się kiedy nacisne przycisk 3 raz wiec tak tez nie moze byc. Hmm. Moze tak się nie da w ogole zroibc? Probowałem tez opcje moverBehavior ale wtedy brama sie w ogole nie rusza :( Macie na to jakis pomysł?
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Najłatwiej dodaj warunek (funkcję int) kiedy mozesz pociągnąć za dźwignię. Albo napisać funkcję onState która wykorzystuje technikę zmiennej OneTime. -> przełącznik wywołuje funkcję, funkcja wywołuje mover, ale tylko jeden raz . Pisałem podobnego posta w temacie pod tym.
 

Sryncu

Sryncu

Użytkownicy
posty90
Propsy18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra dzięki, troszkę mnie naprowadziłeś. Będę działać :D

Post połączony: 2017-10-06, 21:06
Faktycznie post niżej jest o tym, nie wgłębiłem się w niego. Ale mam jeszcze jedno pytanie. Jak napisać skrypt, który będzie zamykał bramę/uruchamiał triggera?
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
https://m.
https://www.youtube.com/watch?v=TULUolVc3X0
 

Sryncu

Sryncu

Użytkownicy
posty90
Propsy18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No i problem wyjaśniony, mogłem bardziej przeszukać internet. Tak czy inaczej dziękuje za pomoc. Temat można zamknąć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry