Acer Aspire E1-570 - CPU Extraction 1618 3

O temacie

Autor Nezzie

Zaczęty 20.06.2017 roku

Wyświetleń 1618

Odpowiedzi 3

Nezzie

Nezzie

Użytkownicy
posty77
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam. Tak jak w temacie. Odzyskałem co się dało:

Ram
Napęd DVD
Bateria
HDD 500GB(leci do skrzyni PC)

został Intel i3-3330. Chcę go wyjąć, ale nie mam dostępu do reszty. Dodam iż poszła matryca, więc postanowiłem rozmontować co się da i opchnąć. Kupca na 4G DDR3 ramu mam. Zostaje reszta i interesuje mnie procesor.. Jak go wyjąć, nie uszkadzając laptopa?
 
Moje zasady dot. postów:
1. Nie wstawiam postu - jeśli nie zrobiłem researchu.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
:D nie znam lapka w jednym wystarczy wyjąć klawiere, a w innych trzeba rozebrać laptopa na części pierwsze, dobre to dla ciebie nauczysz się czegoś :D odkręć wszystkie śrubki i uwolnij obudowy z zatrzasków, na matrycę i tak już nie musisz uważać tak więc każdy sobie poradzi :D
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
O ile procesor nie jest przylutowany, co jest dość częste w dzisiejszych laptopach.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
O ile procesor nie jest przylutowany
Sekunda w google mówi że jest. Procesor graficzny tak samo.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry