G1 Spanie w wybranym łóżku 1354 3

O temacie

Autor transwizja

Zaczęty 18.06.2017 roku

Wyświetleń 1354

Odpowiedzi 3

transwizja

transwizja

Użytkownicy
posty27
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy

transwizja

G1 Spanie w wybranym łóżku
2017-06-18, 18:48(Ostatnia zmiana: 2017-06-19, 08:32)
Ukradłem i lekko zmieniłem z L'hivera te linijki, i przeniosłem je do Sleepabit.d w G1
func int bed_wrong()
{
if((Npc_IsPlayer(self) == FALSE) || ((Npc_GetDistToWP(hero,"OCR_HUT_26") <= 220) || (Npc_GetDistToWP(hero,"PSI_31_HUT_IN") <= 220) || (Npc_GetDistToWP(hero,"NC_HUT01_IN") <= 220)))
{
return TRUE;
}
else
{
G_PrintScreen(_STR_MESSAGE_BED_WRONG);
AI_PlayAni(self,"T_NO");
return FALSE;
};
};
jednak zdają się one nic nie robić, a nie znalazłem niczego więcej w skryptach.

Czego brakuje, żeby zmusić te funkcje do działania?
Czy istnieje łatwiejszy sposób na to, żeby hero spał tylko w wybranych łóżkach?
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Zmienić w Spacerze wywoływaną funkcję dla tych łóżek.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Nezzie

Nezzie

Użytkownicy
posty77
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
o ile mi się wydaje, będzie to w onstatefunc: sleep jakoś tak. sprawdź w łóżku.
 
Moje zasady dot. postów:
1. Nie wstawiam postu - jeśli nie zrobiłem researchu.

transwizja

transwizja

Użytkownicy
posty27
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Poradziłem sobie inaczej zamieniając całe Sleepabit.d na
func void sleepabit_s1()
{
var C_Npc her;
var C_Npc rock;
her = Hlp_GetNpc(PC_Hero);
rock = Hlp_GetNpc(PC_Rockefeller);
if((Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(her)) || (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(rock)))
{
G_PrintScreen(_STR_MESSAGE_BED_WRONG);
AI_UseMob(hero,"BED",-1);
AI_PlayAni(self,"T_NO");
AI_Output(self,self,"SVM_15_NOTROUBLE"); //I don't want any trouble.
};
};
a właściwą funkcję spania utworzyłem w nowym pliku. Teraz wystarczy zmienić funkcję w spacerze jedynie w tych kilku  dostępnych łóżkach, zamiast zmieniać ją dla każdego łóżka npc

Nie łącz tagów spoiler i code.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry