@Potężny Magus Jeśli można, to następnym razem jak będziesz coś gdzieś wstawiać, to zaznacz ładnie kolorem gdzie jest błąd.
Niby nic takiego, ale ułatwi trochę sprawę. Ja na przykład dalej nie wiem która to 14 linijka XDD
Dla mnie to: };
a nie: if
Nie doczekałbyś się chyba żadnej odpowiedzi...
Jak na razie to usunąłeś tylko odstępy, które i tak nic nie zmieniają... jedynie wygląd tego wszystkiego.
Odstępy są tylko po to, żeby lepiej widzieć co i gdzie jest napisane. One nic nie zmieniają, chyba że w " ".
1. Wyjaśnij mi jeszcze raz proszę, do czego
TO jest.
2. Po co jest
LeftyDead = TRUE;?
func void B_CheckDeadMissionNPCs ()
//Diese Funktion checkt im ZS_Dead, ob eine Mission durch den Tot eines NSCs obsolet geworden ist.
{
if (Hlp_GetInstanceID(Org_844_Lefty) == Hlp_GetInstanceID(self))
{
if (Lefty_Mission == LOG_RUNNING)
{
B_LogEntry (CH1_CarryWater, "Po śmierci Lewusa problem wody chyba sam się rozwiązał.
Nigdy nie lubiłem tego człowieka.");
Log_SetTopicStatus (CH1_CarryWater, LOG_SUCCESS);
LeftyDead = TRUE;
};
};
};
{
if (CH1_ZabijMnie == LOG_RUNNING) && (NPC_isdead(ODL_123_Weirdo))
{
B_LogEntry (CH1_ZabijMnie, "Weirdo zdechł");
Log_SetTopicStatus (CH1_ZabijMnie, LOG_SUCCESS);
};
};