Gothic 2 dialog kupna zbroi 3138 11

O temacie

Autor Kogaan

Zaczęty 27.05.2017 roku

Wyświetleń 3138

Odpowiedzi 11

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy33
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.

Kogaan

Gothic 2 dialog kupna zbroi
2017-05-27, 14:15(Ostatnia zmiana: 2017-05-27, 14:27)
Witam mam problem z dialogiem kupna zbroi utworzyłem go, ale wyskakuje błąd z znakiem ; (w skrypcie który zamieszczę niżej zaznaczę na czerwono który konkretnie znak) i nie wiem czym może być to spowodowane.
Spoiler
//========================================
//-----------------> BUY_ARMOR
//========================================

INSTANCE DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR (C_INFO)
{
   npc          = BDT_1086_Addon_Scatty;
   nr           = 50;
   condition    = DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_Condition;
   information  = DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Chcę kupić zbroję.";
};

FUNC INT DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_15_01"); //Chcem kupić zbroję.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_03_02"); //Tylko jeśli cię na nią stać.

    Info_ClearChoices      (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR);
    Info_AddChoice      (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR, "Kup lekką zbroję bandyty. Ochrona (broń i strzały) 60, 2500 sztuk złota.", DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_K);
    Info_AddChoice      (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR, "Kup średnią zbroję bandyty. Ochrona (broń i strzały) 70, 3000 sztuk złota.", DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_BLOODWYN);
    Info_AddChoice      (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR, "Kup ciężką zbroję bandyty. Ochrona (broń i strzały) 80, 3500 sztuk złota.", DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_THORUS);
    Info_AddChoice      (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR, "[WRÓĆ]", DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BACK);
};

FUNC VOID DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_K()
{
    if (Npc_HasItems (other, ItMi_Gold) >=2500)
    {
        B_GiveInvItems (other, self, ItMi_Gold, 2500);
        AI_Output (self, other ,"DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_K_03_01"); //Na pewno jest leprza od tej co masz.
    }
}; // To tutaj jest ten znak.

FUNC VOID DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_BLOODWYN()
{
    if (Npc_HasItems (other, ItMi_Gold) >=3000)
    {
        B_GiveInvItems (other, self, ItMi_Gold, 3000);
        AI_Output (self, other ,"DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_BLOODWYN_03_01"); //Niech ci dobrze służy.
    }
};

FUNC VOID DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_THORUS()
{
    if (Npc_HasItems (other, ItMi_Gold) >=3500)
    {
    AI_Output (self, other ,"DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_THORUS_03_01"); //Tę zbroją mogą nosić tylko elitarni strażnicy kruka, póki nim nie zostaniesz to ci jej nie sprzedam.
    }
};
FUNC VOID DIA_Ash_HELLO1_BACK()
{
    Info_ClearChoices      (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR);
};

 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Wszystkie Npc_HasItems mają ten sam błąd.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy33
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Czyli co mam zrobić?
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
w gothic if'y też zamykamy klamerką wraz ze średnikiem :)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy33
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Teraz wyskoczył błąd Unknow identifer: DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BACK  :D
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Bo wywołujesz tą funkcję a jej nie zrobiłeś, musisz zrobić.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy33
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Znaczy gdzie mam dopisać bo tak trochę się nie orientuję (pierwszy raz piszę taki dialog).
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Ostatnia funkcja w twoim skrypcie ma złą nazwę.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy33
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
teraz działa tylko myślałem że jak dam     if (Npc_HasItems (other, ItMi_Gold) >=2500) to się poddialog wyświetli dopiero gdy ma się 2500 złota a pojawia się nawet gdy postać nie ma przy sobie ani jednej monety.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
if B_GiveInvItems (other, self, ItMi_Gold, 250)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Matteo_LEATHER_09_01"); //Na pewno ci się spodoba.

B_GiveInvItems (self, other, ItAr_Leather_L, 1);
Matteo_LeatherBought = TRUE;
}
else
{
AI_Output (self, other, "DIA_Matteo_LEATHER_09_02"); //Ten pancerz ma swoją cenę - i jest jej wart. Przyjdź, jak będziesz miał złoto.
};

szukaj przykładów w skryptach gothica :)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy33
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
A jeszcze mam jedno pytanie czemu przy opcji kupienia ostatniej zbroi nie wyświetla się żaden dialog teraz wszystkie się pokazują oprócz ostatniego.

Spoiler
//========================================
//-----------------> BUY_ARMOR
//========================================
var int Scatty_ArmorPerm;
INSTANCE DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR (C_INFO)
{
   npc          = BDT_1086_Addon_Scatty;
   nr           = 50;
   condition    = DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_Condition;
   information  = DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_Info;
   permanent   = True;
   description   = "Chcę kupić zbroję.";
};

FUNC INT DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_15_01"); //Chcem kupić zbroję.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_03_02"); //Tylko jeśli cię na nią stać.


    Info_ClearChoices      (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR);
    Info_AddChoice      (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR, "Kup lekką zbroję bandyty. Ochrona (broń i strzały) 60, 2500 sztuk złota.", DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_K);
    Info_AddChoice      (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR, "Kup średnią zbroję bandyty. Ochrona (broń i strzały) 70, 3000 sztuk złota.", DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_BLOODWYN);
    Info_AddChoice      (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR, "Kup ciężką zbroję bandyty. Ochrona (broń i strzały) 80, 3500 sztuk złota.", DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_THORUS);
    Info_AddChoice      (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR, "[WRÓĆ]", DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BACK);
};

FUNC VOID DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_K()
{
 if B_GiveInvItems (other, self, ItMi_Gold, 2500)
   {   
      AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_K_03_01"); //Na pewno jest leprza od tej co masz.

      B_GiveInvItems    (self, other, ItAr_BDT2_L, 1);
      Scatty_ArmorPerm = TRUE;
   }
   else
   {
      AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_K_03_02"); //Przyjdź, jak będziesz miał złoto.
   };
};

FUNC VOID DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_BLOODWYN()
{
    if B_GiveInvItems (other, self, ItMi_Gold, 3000)
   {   
      AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_BLOODWYN_03_01"); //Niech ci dobrze służy.

      B_GiveInvItems    (self, other, ITAR_Bloodwyn_Addon, 1);
      Scatty_ArmorPerm = TRUE;
   }
   else
   {
      AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_BLOODWYN_03_02"); //Przyjdź, jak będziesz miał złoto.
   };
};

FUNC VOID DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_THORUS()
{
    AI_Output (self, other ,"DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_THORUS_03_01"); //Tę zbroją mogą nosić tylko elitarni strażnicy kruka, póki nim nie zostaniesz to ci jej nie sprzedam.
};

FUNC VOID DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BACK()
{
    Info_ClearChoices      (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR);
};
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Nie mam pojęcia, może sparsuj jeszcze raz dialogi redefixem?

Albo spróbuj dać jakiś warunek, np od gildii czy co tam robisz.

warunek nic nie da, sprawdź czy się wywołuje wgl, daj w tą funkcję print("Dialog_Się_Wywołał");
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry