A jeszcze mam jedno pytanie czemu przy opcji kupienia ostatniej zbroi nie wyświetla się żaden dialog teraz wszystkie się pokazują oprócz ostatniego.
Spoiler
//========================================
//-----------------> BUY_ARMOR
//========================================
var int Scatty_ArmorPerm;
INSTANCE DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR (C_INFO)
{
npc = BDT_1086_Addon_Scatty;
nr = 50;
condition = DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_Condition;
information = DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_Info;
permanent = True;
description = "Chcę kupić zbroję.";
};
FUNC INT DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_15_01"); //Chcem kupić zbroję.
AI_Output (self, other ,"DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_03_02"); //Tylko jeśli cię na nią stać.
Info_ClearChoices (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR);
Info_AddChoice (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR, "Kup lekką zbroję bandyty. Ochrona (broń i strzały) 60, 2500 sztuk złota.", DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_K);
Info_AddChoice (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR, "Kup średnią zbroję bandyty. Ochrona (broń i strzały) 70, 3000 sztuk złota.", DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_BLOODWYN);
Info_AddChoice (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR, "Kup ciężką zbroję bandyty. Ochrona (broń i strzały) 80, 3500 sztuk złota.", DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_THORUS);
Info_AddChoice (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR, "[WRÓĆ]", DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BACK);
};
FUNC VOID DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_K()
{
if B_GiveInvItems (other, self, ItMi_Gold, 2500)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_K_03_01"); //Na pewno jest leprza od tej co masz.
B_GiveInvItems (self, other, ItAr_BDT2_L, 1);
Scatty_ArmorPerm = TRUE;
}
else
{
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_K_03_02"); //Przyjdź, jak będziesz miał złoto.
};
};
FUNC VOID DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_BLOODWYN()
{
if B_GiveInvItems (other, self, ItMi_Gold, 3000)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_BLOODWYN_03_01"); //Niech ci dobrze służy.
B_GiveInvItems (self, other, ITAR_Bloodwyn_Addon, 1);
Scatty_ArmorPerm = TRUE;
}
else
{
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_BLOODWYN_03_02"); //Przyjdź, jak będziesz miał złoto.
};
};
FUNC VOID DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_THORUS()
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_THORUS_03_01"); //Tę zbroją mogą nosić tylko elitarni strażnicy kruka, póki nim nie zostaniesz to ci jej nie sprzedam.
};
FUNC VOID DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR);
};