Dziwny npc 1932 8

O temacie

Autor Suabyak

Zaczęty 22.04.2017 roku

Wyświetleń 1932

Odpowiedzi 8

Suabyak

Suabyak

Użytkownicy
posty41
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Mam problem z npc'em który wykonuje tylko i wyłącznie rutynę.
Skrypt:
PROTOTYPE GUR_Guard(C_Npc)
{
// ------ NSC ------
name = "Strażnik";
guild = GIL_VLK;
flags       = 0;
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 3);

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;

// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, ItMw_1H_Mace_L_04);

// ------ Inventory ------
// Händler
// ------ visuals ------
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds");

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self, 35);

// ------ TA anmelden ------

};

instance GUR_3000_Guard(GUR_Guard)
{
id = 3000;
voice = 12;
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_N_NormalBart20, BodyTex_N, ITAR_GURU_GUARD);
daily_routine = Rtn_Start_3000;
};

FUNC VOID Rtn_Start_3000 ()
{
TA_Stand_Guarding (08,00,23,00,"NW_GURU_GATE_01");
TA_Stand_Eating (23,00,08,00,"NW_GURU_HUT_01");
};

instance GUR_3001_Guard(GUR_Guard)
{
id = 3001;
voice = 12;
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_N_NormalBart20, BodyTex_N, ITAR_GURU_GUARD);
daily_routine = Rtn_Start_3001;
};

FUNC VOID Rtn_Start_3001 ()
{
TA_Stand_Guarding (23,00,08,00,"NW_GURU_GATE_01");
TA_Stand_Eating (08,00,23,00,"NW_GURU_HUT_01");
};
To jest strażnik więc jak wyjmę broń i go uderzę powinin mnie pobić ale tylko wyjmuje broń i po uderzeniu ją chowa. Ktoś wie czym jest to spowodowane?
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
g1/g2?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Zrobiłeś prototype. Normalnie jak tworzysz npc to przy INSTANCE piszesz NPC_DEFAULT. O ile dobrze pamiętam, to w pliku NPC_DEFAULT.d sa zapisane zmysły (sense). Twój plik prototype nie ma zdefiniowanych zmysłów. To jest chyba problemem
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Jak wyżej, zmień C_Npc na NPC_Default i będzie działać. Prototyp C_Npc jest używany przy potworach, gdzie dla każdego można zdefiniować np. inny "zestaw" zmysłów, przy NPC nie ma takiej potrzeby, chyba że np. chcesz zrobić ślepą postać.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Suabyak

Suabyak

Użytkownicy
posty41
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Suabyak

Dziwny npc
#4 2017-04-22, 14:58(Ostatnia zmiana: 2017-04-22, 15:07)
Toworish to g2.
Zmieniłęm te C_Npc na NPC_Default i teraz wszystko dobrze tylko Oni walczą tylko jako nowicjusz mimo iż mają 80% władania broniami sprawdziłęm na kodach mają na pewno tyle.
Skrypt jednego strażnika:
instance GUR_3000_Guard(NPC_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Strażnik";
guild = GIL_VLK;
id = 3000;
voice = 12;
flags       = 0;
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 8);

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;

// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, ItMw_Guru_Guard_2h_01);

// ------ Inventory ------
// Händler
// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_N_Raven, BodyTex_N, ITAR_GURU_GUARD);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds");

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self, 80);

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_3000;
};

FUNC VOID Rtn_Start_3000 ()
{
TA_Stand_Guarding (08,00,23,00,"NW_GURU_GATE_01");
TA_Stand_Eating (23,00,08,00,"NW_GURU_HUT_01");
};
Żeby nie było że przypisuje mu atrybuty dziwne "8":
func void B_SetAttributesToChapter (var C_NPC slf, var int kap)
{
Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_MAGE, 6);
.
.
.
.
.
.
if (kap >= 8)
{
slf.level = 80;//nicht 0 wegen XP (10 * Level)

slf.attribute[ATR_STRENGTH] = 250;
slf.aivar[REAL_STRENGTH] = 250;
slf.attribute[ATR_DEXTERITY] = 250;
slf.aivar[REAL_DEXTERITY] = 250;
slf.attribute[ATR_MANA_MAX] = 1000;
slf.aivar[REAL_MANA_MAX] = 1000;
slf.attribute[ATR_MANA] = 1000;
slf.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 1000;
slf.attribute[ATR_HITPOINTS] = 1000;
};
.
.
.
.
.
.
.
// ------ XP für NSCs ------
slf.exp = (500*((slf.level+1)/2)*(slf.level+1));
slf.exp_next = (500*((slf.level+2)/2)*(slf.level+1));
};
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co do typu walki to powinni normalnie trzymać broń po pierwszym zapisaniu i wczytaniu gry
 

Suabyak

Suabyak

Użytkownicy
posty41
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ja zawsze tworzę nową grę.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
No to zapisz ją i wczytaj. Dziwię się, że w AD 2017 ludzie dalej zgłaszają to na forum, przecież ten błąd występuje w G2 od momentu wydania gry.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Suabyak

Suabyak

Użytkownicy
posty41
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie każdy musi się znać XD //Do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry