Od jakiegoś czasu tworzę modyfikację do znanej, lubianej i cenionej gry Gothic 2 Noc Kruka. Widać już pierwsze efekty więc myślę że można się nimi z Wami podzielić.
Spoiler
Akcja dzieje się w uniwersum Gothica, na małej wyspie, gdzieś daleko od Myrthany, Khorinis i ich problemów. Nie jest to miejsce szczególnie ważne ekonomicznie, ani szczególnie przyjazne dla odwiedzających, toteż statki z zewnątrz docierają tu bardzo rzadko. Ale docierają. Na jednym z tych zbłąkanych okrętów znajduje się właśnie nasz bohater - pospolity złodziejaszek, włóczęga i awanturnik. Zszedłszy na ląd kradnie pewnemu przechodniowi sakiewkę, w nadziei że zawiera coś cenniejszego niż bagienne ziele. Niestety, ów przechodzień nie był zwykłym wieśniakiem. Zauważył zniknięcie swojej własności. Kilkanaście minut później, bohater zostaje pojmany przez dwóch ludzi w zbrojach strażników i wtrącony do lochu. Statek odpływa, zostawiając go na wyspie z poważnym problemem. Na wyspie bowiem, dwóch braci walczy o objęcie władzy i stara się pozbyć niewygodnych dla siebie osób. Środkiem do tego celu ma być zdobycie umiejętności magicznych, będących od lat sacrum, tematem tabu o którym nie wolno nawet mówić zwykłym, szarym ludziom. Bohater trafił w ręce jednego z owych braci i w zamian za darowanie życia i odzyskanie wolności musi znaleźć sposób na zdobycie umiejętności magicznych dla swojego zleceniodawcy.
- zupełnie nowy świat
- nietypowy rozwój postaci jeśli chodzi o umiejętności magiczne
- około 30 zadań
- około 80 npc
Nie przewiduję jakiś większych nowinek skryptowych, skupiam się raczej na ładnym, typowo gothicowym świecie, ciekawym gameplayu i gęstym klimacie. Aktualnie mam rozpisany wątek główny i kilka pobocznych zadań, wstępną listę npców i lokacji. Aktualnie tworzę świat tj mesh i lvl design. Sukcesywnie będę dodawał npców i implementował zadania. Premiera - chgw.
Screeny:
Podoba się? Zostaw propsa, doceń pracę
Pozdrawiam
EDIT: Temat tygodnia. Dziękuję <3