[G2NK] UnBalance v1.4.1 173108 485

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 27.01.2017 roku

Wyświetleń 173108

Odpowiedzi 485

Rivet

Rivet

Użytkownicy
posty102
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ochrona Czarnego Trolla (2x skóra czarnego trolla, 5x tkaniny, 10x skóra, 3x sztaba stali, 5x kieł trolla)";
Oraz wzmocnienie:
"Wzmocnij ochronę czarnego trolla (15x Skóra, 10x Sztaba stali)";
 

Xeron

Xeron

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie ma ktoś save po wyjściu z jarkendaru?
Mam save jak stoję przed portalem w Jarkendarze. W spoilerze stan postaci:
Spoiler
- najemnik ~20-25 lvl, rozdział 2
- broń dwuręczna 60%
- Jarkendar ukończony (nie mam wszystkich pierścieni budowniczych, tablice zebrałem chyba wszystkie)
- wykonane wszystkie zadania w Khorinis dostępne w I rozdziale (w tym gildia złodziei - joined)
- czeladnik Harada
- Szpon Beliara "niepomodlony" (i tak nie da się nim grać w tej wersji, więc można od razu podejść do Saturasa i mu go oddać)
- GD jeszcze nieruszona
Poza tym dużo złota, mnóstwo nieotwartych mieszków, brak umiejętności szybka nauka.

Kolejny błędem jest brak możliwości strzelania z łuku (albo jakoś inaczej się to robi ?). Bohater namierza mi cel ale nie chcę wypuścić strzały.
Wolne celowanie wymaga włączenia opcji "Sterowanie z Gothic 1".

Ponawiam pytanie w sprawie kowalstwa u Harada - czy Wam też Harad nie chce kupować wykutych mieczy?
A patrzyłeś w EQ czy na pewno jest tam miecz który chciałeś wykuć? Możliwe że próbujesz sprzedać niewykończone ostrze. Jeśli masz ostrze to musisz najpierw wychłodzić je w wiadrze z wodą(nie jestem pewien czy wiadro jest obowiązkowe), później warsztat kowalski i na końcu spotykasz się z osełką.
Harad normalnie kupuje miecze. Zapewne nie wykułeś do końca. Ostatnim etapem jest wykończenie miecza na Warsztacie kowalskim. Kowadło->wiadro->osełka->warsztat. Szkoda, że w tym procesie piec jest kompletnie zbędny dopóki nie wytapiasz sztabek sam :F

Przy okazji: Engor w zamku w GD ma quest o przyniesienie mu dwóch tuzinów surowego mięsa. Miałem 96 w eq, więc mu je daję, a tu pojawia się komunikat "Oddane mięso: 96 szt." albo "Posiadane mięso: 96 szt.", (nie pamiętam dokładnie treści), no a quest zaliczony. Problem w tym, że dalej mam 96 sztuk w ekwipunku :F

Siemekk, na którym poziomie wyuczyłeś się szybkiej nauki? Jak dla mnie (lvl 26+) to strata PN i pieniędzy, skoro PN zwrócą mi się dopiero za 20 poziomów.
A, i czy szybka nauka ma wpływ na ilość PN za Bohaterski Bonus?

Widzę że ogarnąłeś kowalstwo. Czy jest to w ogóle opłacalne ? 75 za stal + inne składniki wychodzi 200-300 wydatków na miecz przy zapłacie 80-160. I jestem do tyłu 150g. Czy później kowalstwo jest opłacalne ? Jestem na początku i zaskoczony jestem że zawsze można było na tym zbijać fortunę a tu nagle jestem w plecy. Czy może ja coś źle robię że tyle mi płacą czy składniki są tak powszechne że wychodzi się na swoje ? (wybieram dopiero "pracę", jestem w straży i widzę że straszna bieda za tym kowadłem). :D
 

zeromus

zeromus

Użytkownicy
posty30
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Musisz zainwestować w górnictwo i samemu wydobywać  rude a potem przetapiać ją w piecu na sztabki stali.Inaczej się niestety w tym modzie nie da. Przy górnictwie na poziomie Ekspert wydobycie rudy jakoś idzie.Niestety wydobycie rudy+kucie mieczy dość długo zajmuje a kasa jest tylko niezła(za wspaniały miecz półtoraręczny dostaje 200 golda) .
 

Xeron

Xeron

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czyli na początku nie ma co się bawić w kowala. Gdzie można szukać tej rudy ? Tylko w GD czy w Khorinis też jest jej trochę ?
 

Ronnie

Ronnie

Użytkownicy
posty29
Propsy4
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Z tego, co zauważyłem, to ruda żelaza znajduje się przede wszystkim w Khorinis. Jest jedno fajne miejsce, gdzie znajduje się opuszczona kopalnia pełna żył :)
Za to w GD można normalnie kopać magiczną rudę, co z rudą żelaza idzie w takie ilości, że spokojnie można wykuć każdą broń jakiej uczy Bennet czy Harad.
 

Puma

Puma

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Takie pytanie:
Gdzie mogę się nauczyć walki dwiema broniami???
 :D
 

Xeron

Xeron

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Xeron

Gothic II UnBalance 1.4
#246 2017-02-12, 22:25(Ostatnia zmiana: 2017-02-12, 22:31)
Jeszcze jeden bug nie pamiętam żeby ktoś pisał. Po zabiciu goblinów/szkieletów goblinów część umiera sobie normalnie, a część (już martwe da się z nich podnieść przedmioty jak już się trafi na nie "kursorem") zaczyna lecieć w jakimś kierunku i zatrzymują się na ścianach. Zostawiają za sobą ślad z krwi więc łatwo je namierzyć :D Pojawił mi się pierwszy crash a konkretnie w jaskini do której idziemy z Gregiem przy goblinie szamanie.

Post połączony: 2017-02-12, 22:31
Edit: Zdarza się też wilkom. A i czy tylko ja mam tak że goblin szaman jest nieśmiertelny ? Tzn regeneruje mu się cały czas życie do maxa ?
 

Rivet

Rivet

Użytkownicy
posty102
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Rivet

Gothic II UnBalance 1.4
#247 2017-02-12, 22:46(Ostatnia zmiana: 2017-02-13, 17:15)
@Xeron Odnośnie goblinów szamanów (zresztą tak samo jak goblinów berserków i goblinów wojowników),jedynym znanym mi sposobem jest zabicie ich komendą "kill".
 

MysticLogistic

MysticLogistic

Użytkownicy
posty28
Propsy3
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
To ja mam propozycję. Skoro bierzesz do moda sporo rzeczy z Returninga, to może dorzuć trochę questów dla gildii pobocznych, np. Gildii Złodziei. Co wy na to?
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Nic na razie nie dorzucę z powodu, że mod jest przepisywany od 0.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

zeromus

zeromus

Użytkownicy
posty30
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Goblinów Szamanów można też zabić na bryłę lodu.Kiedy są zamrożeni nie odzyskują HP.Trzeba tylko zdążyć ich zabić nim bryła przestanie działać.
 

Maravel

Maravel

Użytkownicy
posty123
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mod dodaje jakieś większe wątki fabularne które ciągną się przez całą grę lub przez jakąś jej większą część? Jak np. z Opiekunami z Returninga? :s
 
"Zatrute strzały trzymają kołczany z nami jest bóg Khorne,
zdobyczne buzdygany, blisko trzymamy jak łuk Thorgal,
a w kaftanach długie noże co głoszą cicho pieśń,
a swą klingą wbitą w pierś, niosą cicho śmierć."

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Mod dodaje jakieś większe wątki fabularne które ciągną się przez całą grę lub przez jakąś jej większą część? Jak np. z Opiekunami z Returninga? :s
:ayfkm:
Cytuj
Modyfikacja wykorzystuje świat z L'hvier Edition (wersja 0.9.3). Modyfikacja nie zmienia nic w fabule, ale za to dodaje mnóstwo dodatków! Jeżeli więc grałeś w Gothic II i było ci zbyt 'nudno' to ta modyfikacja jest dla ciebie!
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Gledr

Gledr

Użytkownicy
posty3
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Fajny modzik.

Tylko jedno pytanie gdzie można nauczyć się penetracji?
 

ruunaldo

ruunaldo

Użytkownicy
posty117
Propsy14
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fajny modzik.

Tylko jedno pytanie gdzie można nauczyć się penetracji?

W Czerwonej Latarni hue hue hue :trollface:
 
Zapraszam na mój kanał!

https://www.youtube.com/watch?v=UCy34kgDAxy

Xeron

Xeron

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nic na razie nie dorzucę z powodu, że mod jest przepisywany od 0.
A właśnie na kiedy możemy się spodziewać nowej łatki bez tych wszystkich kosmetycznych problemów ? :)
 

Matero77

Matero77

Użytkownicy
posty14
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przecież Autor napisał parę postów wcześniej, najszybciej łatka pojawić się ma pod koniec miesiąca :) Bo przepisuje od zera wszystko :) chyba, że się mylę ;)
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Tak, ale od jutra mam wyjazd więc nic się nie pojawi.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Xeron

Xeron

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra to na razie nie gram na serio. Bo chcę już ruszać na poważnie z fabułą ale w takim razie poczekam te 2-3 tygodnie żeby wszystko już elegancko śmigało. Tego posta nie zauważyłem wiem tylko że przepisuje :) Dzięki !
 

Johny599

Johny599

Użytkownicy
posty1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Witam mam poważny problem.
Po użyciu któregokolwiek przejścia do Górniczej Doliny moja postać przestaje zadawać obrażenia mieczami
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry