Mass Effect 76598 224

O temacie

Autor Squerol

Zaczęty 6.01.2017 roku

Wyświetleń 76598

Odpowiedzi 224

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Mass Effect
#20 2017-01-13, 23:59(Ostatnia zmiana: 2017-01-14, 00:23)
A riseny i fallouty to się cisnęło, oj hipokryta z ciebie  :ok:


P.S  Nie pisałem do ciebie


potrzeba twojej przebiegłości żeby prowadzić rozmowę będąc chaotycznym dobrym xD
Albo zmienić grę?  :hmmm:
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

Mass Effect
#21 2017-01-14, 00:21(Ostatnia zmiana: 2017-01-14, 12:14)
3 ścieżki do wyboru, zła, neutralna
potrzeba twojej przebiegłości żeby prowadzić rozmowę będąc chaotycznym dobrym xD


Albo zmienić grę?  :hmmm:
@Mac Dun na jaką?
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
L.A. Noire z 29,99E dzięki promocji kosztuje teraz 8,99E. Warto kupić, jedna z najlepszych moim zdaniem gier. Świetny klimat tamtych lat.

Edit. Promocja na steamie.
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Nie, żeby coś, ale w uwielbianym przez Ciebie, mac dup, kotorze - także są tylko trzy linie dialogowe - dobre, neutralne i złe. Reszta to kwestie dotyczące świata, wydarzeń i tym podobnych, a przecież to samo jest w Mass Effect 1-2-3, to samo jest w Inkwizycji. Gothic stoi jeszcze niżej, bo w kwestiach głównych jest tylko dobra linia dialogowa - dobra - a w pobocznych tylko dwie - neutralna (odrzucić zadanie) oraz dobra (przyjąć).
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
a przecież to samo jest w Mass Effect 1-2-3, to samo jest w Inkwizycji.
No błagam cię, porównaj sobie choćby dialogi takiego dragon age 1 i 2. Różnica jest kolosalna. A w ME i takim DA2, po prostu widać jak bardzo bezpośrednio idą w tą stronę. To już nawet fallout 4 nie razi tak dialogami.  Ja wiem że ME poszedł w stronę akcji, ale mnie to razi bo bioware znam od innej strony

Mogłbym podać byle jaki przyklad z gry, ale mi sie nie chce
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Podaj mi za to przykłady tych dialogów DA 1 i 2, gdzie jest kolosalna różnica.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Mass Effect
#26 2017-01-14, 20:36(Ostatnia zmiana: 2017-01-14, 21:07)
Początek dragon age 2, rozmową z naszą matką i rodzeństwem - 3 proste dialogi do wyboru oznaczone buźkami. Odpal sobie potem byle jaki gameplay z dragon age 1 początku i porównaj, długość dialogów, ich ilośc, i rozbudowanie. :P

a porównywanie tego do Fallouta jest nie na miejscu.
Nie przyglądałem się dialogom w f4, więc napisalem tak jak mialem pierwsze wrazenie i tyle
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
a przecież to samo jest w Mass Effect 1-2-3, to samo jest w Inkwizycji.
No błagam cię, porównaj sobie choćby dialogi takiego dragon age 1 i 2. Różnica jest kolosalna. A w ME i takim DA2, po prostu widać jak bardzo bezpośrednio idą w tą stronę. To już nawet fallout 4 nie razi tak dialogami.  Ja wiem że ME poszedł w stronę akcji, ale mnie to razi bo bioware znam od innej strony

Mogłbym podać byle jaki przyklad z gry, ale mi sie nie chce

W ME jest dużo dialogów, a porównywanie tego do Fallouta jest nie na miejscu.

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Tu akurat MacDup ma racje. Ogólnie może to tak nie razi, ale w porównaniu do jedynki to jest mocne uproszczenie i spłycenie. Może nie były to jakieś mega ważne wybory i w ogóle, ale nie pamietam npc, który miał mniej niż 4-5 różnych ścieżek dialogowych wnoszących mniej lub więcej do fabuły itp.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Tak, DA2 faktycznie cierpiał na taką sytuacją, Inkwizycja już znacznie lepiej, ale dwójeczka słabeczko.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ale ja akurat nawiązuje do tego, co mówi mac dup o mass effect 3 - że tylko trzy dialogi. Nie, nie trzy dialogi, więcej, natomiast co do wyborów moralnych (dobry, neutralny, zły) jest ich tyle samo co w Kotorze (ktory mac dup tak wychwala) a więcej niż w gothicu (za ktorego mac dup by zabil)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Mass Effect
#31 2017-01-14, 21:51(Ostatnia zmiana: 2017-01-14, 22:14)
jest ich tyle samo co w Kotorze
Spoiler
Jak tego nie kumasz, to już twój problem, nie bede wyjasnial takich rzeczy jak dziecku
Co tam ze w kotorach nawet nie da sie jednoznacznie stwierdzic ktory dialog jest dobry a ktory zly a ktory neutralny  o_0
p.s Ja mówiłem o ME1, nie 3.

Jak widac, dialogi w normalnych rpg sa bardziej zlozone od prostego wyboru  :hmmm:



 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
No dobrze, ale wszystkie dialogi co podałeś na screnach nie dotyczą zadań, wątku głównego tylko zapytania dotyczące świata - o rakhghulach, co to za miejsce i tak dalej. TO w Mass Effect też takie są, proszę bardzo:





Wciąż, dialogi dotyczące zadań bądź wątku głównego w Kotorze to trzy opcje, podobnie w Mass Effect. I wciąż to o dwie opcje więcej niż w Gothic 1 i o jedną więcej niż w Gothic 2 + NK.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Mass Effect
#33 2017-01-14, 22:27(Ostatnia zmiana: 2017-01-14, 22:48)
No dobrze, ale wszystkie dialogi co podałeś na screnach nie dotyczą zadań, wątku głównego tylko zapytania dotyczące świata
PAMIĘTAM DOBRZE  że odkąd wylądowaliśmy na eden prime rozmowa z każdym npc tak wyglądała, więc podałeś wyjątkowy przykład, to tylko pokazuje jak niedopracowane gry bioware wydaje.W sumie podobna sytuacja co z g3 I mylisz sie co do kotora, tam tez mozna zapytac o questa, jednoczesnie pytajac npc o rozne rzeczy.

https://www.youtube.com/watch?v=w8Rr2nlJJSw


16:02  Masz, banalny przykład, gdy towarzysz 1 dołącza do nas. W kotorze z taka kreya czy Attonem byloby 3 razy wiecej, bardziej rozwinietych dialogow, i na pewno nie ograniczalyby sie do 3 prostych wyborow w dialogach. Naprawde nie twierdze ze ME to gra zla, ale nie widzisz roznicy? :|

Bonus na koniec
Spoiler
  :D


@Mac Dun w grach szukasz tego czego nie masz w prawdziwym życiu,
Wiesz, dla mnie wlasnie licza sie najbardziej dialogi i fabula w rpg. A takie dialogi wygladaja mega sztucznie.
 Jak cie interesuje grafika tylko to twoja sprawa
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

Mass Effect
#34 2017-01-14, 22:39(Ostatnia zmiana: 2017-01-14, 23:18)
@Mac Dun w grach szukasz tego czego nie masz w prawdziwym życiu, rozbudowanych pełnych napięcia dialogów z rozmówcami? drugie pytanie, czy poza grami w życiu coś jeszcze robisz?

Wiesz, dla mnie wlasnie licza sie najbardziej dialogi i fabula w rpg. A takie dialogi wygladaja mega sztucznie.
 Jak cie interesuje grafika tylko to twoja sprawa
OK rozumiem, ale gdybyś był postacią w grze wybierałbyś cały czas ten sam kierunek prowadzenia dialogu, nawet mając do wyboru kilka różnych opcji...
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
No dobrze, ale wszystkie dialogi co podałeś na screnach nie dotyczą zadań, wątku głównego tylko zapytania dotyczące świata
PAMIĘTAM DOBRZE  że odkąd wylądowaliśmy na eden prime rozmowa z każdym npc tak wyglądała, więc podałeś wyjątkowy przykład, to tylko pokazuje jak niedopracowane gry bioware wydaje. W sumie podobna sytuacja co z g3 I mylisz sie co do kotora, tam tez mozna zapytac o questa, jednoczesnie pytajac npc o rozne rzeczy.

https://www.youtube.com/watch?v=w8Rr2nlJJSw


16:02  Masz, banalny przykład, gdy towarzysz 1 dołącza do nas. W kotorze z taka kreya czy Attonem byloby 3 razy wiecej, bardziej rozwinietych dialogow, i na pewno nie ograniczalyby sie do 3 prostych wyborow w dialogach. Naprawde nie twierdze ze ME to gra zla, ale nie widzisz roznicy? :|

Bonus na koniec
Spoiler
  :D


@Mac Dun w grach szukasz tego czego nie masz w prawdziwym życiu,
Wiesz, dla mnie wlasnie licza sie najbardziej dialogi i fabula w rpg. A takie dialogi wygladaja mega sztucznie.
 Jak cie interesuje grafika tylko to twoja sprawa

Tylko że dialogi w ME są rozbudowane, jakbyś pograł dłużej niż godzinę miałbyś etap gdzie przez trzy godziny tylko łazisz i gadasz i chyba było więcej gadania niż grania właśnie w jedynce.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Mass Effect
#36 2017-01-15, 01:06(Ostatnia zmiana: 2017-01-15, 11:38)
W takim razie zacheciles mnie do grania w ME1 :)



Cytuj
Inkwizycja w każdych dialogach bije na głowe takie kotory xDDDD
JA MÓWIE O MASS EFFECT A NIE INKWIZYCJI  :facepalm:
 

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
W takim razie zacheciles mnie do grania w ME1 :)

To ty najpierw zagraj, a nie porównujesz dialogi ME z kotorem i twierdzisz, że są sztuczne.  :facepalm:
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Mass Effect
#38 2017-01-15, 10:57(Ostatnia zmiana: 2017-01-15, 11:04)


Dialogi w kotorze takie rozbudowane :lol2: No pacz, dokładnie takie same są :lol2:





xDDDDDDDDDDDD Jakim trzeba być debilem, żeby porównywać dialogi questowe decyzyjne (zostawić przy życiu lub też nie) do dialogów pobocznych tj. wypytywanie o miejsca, historie itd? Inkwizycja w każdych dialogach bije na głowe takie kotory xDDDD
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czy to nadal temat dotyczący promocji? :D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry