Funkcja wyzwalana po ataku 2550 2

O temacie

Autor Kempix

Zaczęty 14.01.2017 roku

Wyświetleń 2550

Odpowiedzi 2

Kempix

Kempix

Użytkownicy
posty171
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Kempix

Funkcja wyzwalana po ataku
2017-01-14, 12:23(Ostatnia zmiana: 2017-01-14, 12:32)
Jak zrobić aby np. po uderzeniu beziego przez krwiopijcę działo się coś?
Tzn.. jak napisać/jaki jest warunek aby po uderzeniu przez krwiopijcę działo się to co napisze w funkcji?
 

Arkadiusz1998

Arkadiusz1998

Labirynt
posty71
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Labirynt
Sprawdź plik B_AssessDamage w nim masz takie coś jak perception :P
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. Napisz funkcję, żeby coś się działo np. Hero_AssessDamage
2. Przypisz ją percem do PC_Hero - Npc_PercEnable (self,PERC_ASSESSDAMAGE, Hero_AssessDamage);
3. W ZS_Unconscious dodaj warunek, aby po odzyskaniu kontroli nad postacią powyższy perc został przywrócony.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry